Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Hahaha! Jeg kunne få en gratis parring hvis jeg gjorde den nuh straks og med én gang, så da tok jeg den tispa jeg hadde tilgjengelig. En av valpene kommer til å bli verdens styggeste border collie når hun blir stor! Roaned Chocolate Merle and White (Extreme Piebald) faktisk, jeg burde huska at merle og roan ikke bør blandes. :lol:

Jaja, jeg fikk gratis chocolate merle- valper, i det minste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg kunne få en gratis parring hvis jeg gjorde den nuh straks og med én gang, så da tok jeg den tispa jeg hadde tilgjengelig. En av valpene kommer til å bli verdens styggeste border collie når hun blir stor! Roaned Chocolate Merle and White (Extreme Piebald) faktisk, jeg burde huska at merle og roan ikke bør blandes. :lol:

Jaja, jeg fikk gratis chocolate merle- valper, i det minste. :)

Wah! Her har jeg brukt dagesvis og masse penger på å få choc merle inn i linjene mine og så får du det gratis? HMF! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bruker jeg plutselig altfor masse tid på :lol:

Og man burde kanskje ikke le av at folk tar det veldig seriøst når man tar seg i å lure på hvor mye man må smiske med ei dame før man får bruke groenendael-hannene hennes i avl, fordi at det som ligger til public breeding er like dårlig eller verre enn det jeg har, og hvordan skal man da bygge en bedre stamme da, liksom? :aww:

Ja ja, jeg har jo ikke noe liv, så hvorfor ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaizV Icaros

(NH Ben x PnH Gottabe Just Like Heaven)

Border Collie hann

Født i natt

Black/white piebald

EEEE - 14HH 0hh

kan reserveres :)

JAFl Maizville's C.R. Shenanigan

Australian Shepherd tispe

39 dager

Black/white irish

GGGE

Billig til salgs, kan eventuelt gies bort til et godt hjem ;)

JAA Maizville's Beverlyhills Lindy

Australian Shepherd tispe

39 dager

Black/white irish

GEGG

Billig til salgs. Kan eventuelt gies bort :)

http://www.furry-paws.com/kennel/index/1091608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende å lete gjennom public studs, og så er nesten alle "locked". :getlost: Håper det blir noen endring på et snart, så man kan huke av for å slippe å gå igjennom alle de...

Den hannhunden jeg skulle bruke, er seffe låst nå.... Så da får jeg jo ikke parra de. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende å lete gjennom public studs, og så er nesten alle "locked". :getlost: Håper det blir noen endring på et snart, så man kan huke av for å slippe å gå igjennom alle de...

Den hannhunden jeg skulle bruke, er seffe låst nå.... Så da får jeg jo ikke parra de. :getlost:

Send PM. Mange låser gode eldre hanner, fordi de ønsker å bruke de på egne yngre tisper. Jeg har fått bruke både hanner og tisper ved å sende PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har sendt PM til har ikke svart meg. :P

Gi de litt tid. Ev sjekk når de sist var pålogget/om de har skrevet at de er borte en stund. kanskje har de en annen konto de er mer aktive på?

Men ja, det er kjedelig å finne noe spennende som er låst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende å lete gjennom public studs, og så er nesten alle "locked". :getlost: Håper det blir noen endring på et snart, så man kan huke av for å slippe å gå igjennom alle de...

Den hannhunden jeg skulle bruke, er seffe låst nå.... Så da får jeg jo ikke parra de. :getlost:

Det er så utrolig irriterende. Jeg blir så lei av å bla igjennom drøssevis med låste avlsdyr. Og når jeg sender pm er det nesten ingen som svarer :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende å lete gjennom public studs, og så er nesten alle "locked". :getlost: Håper det blir noen endring på et snart, så man kan huke av for å slippe å gå igjennom alle de... Den hannhunden jeg skulle bruke, er seffe låst nå.... Så da får jeg jo ikke parra de. :getlost:
Enig. Har sendt pm til flere jeg også, får håpe de svarer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man være skikkelig nerd så venter man til dag 88 og 100 på tispene :P Og dag 100 med hannene :P Juhu! Men jeg tenkte å ta første kull litt tidligere, og prøver å ha hunder i litt forskjellige aldre, men det er sykt kjedelig å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man være skikkelig nerd så venter man til dag 88 og 100 på tispene :P Og dag 100 med hannene :P Juhu! Men jeg tenkte å ta første kull litt tidligere, og prøver å ha hunder i litt forskjellige aldre, men det er sykt kjedelig å vente...
Men om man venter for lenge så er det litt kipt om de må pensjoneres etter ett kull.. om det blir riktig bra så må man jo rovavle :) Jeg måtte pensjonere en som ble 100 dager (eller om det var 100 og litt)

Red: hun måtte pensjoneres på dag 110. HAHA,da rekker jeg enda ett kull til på hun som nå er 93

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rovavlet i starten, nå klarer jeg å holde meg :P Men hvis de er bra og jeg ikke gidder å vente så avler jeg de etter de er level 5 og registrert. Men, da selger jeg som regel tispa eller hannhunden etterpå, hvis jeg får en valp som er bedre enn foreldrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at hundene blir for gamle for konkurranse og avel på dag 100? Hvor lenge venter dere før dere setter valper på de unge tispene deres? Hvor høyt i level er de første gang?

Det smarte er å vente til de er mellom 30/50 dager for ett kull (maks to om det er toppkval), deretter et kull på dag 88+100 for tispene, iom at de gir lavere kvalitet til valpene etter to kull, og etter tre faller den desto mer. Hannene derimot gir bedre og bedre kvalitet etterhvert som de levler, uavhengig av hvor mange kull de har hatt før. Har man en hanne man vil bruke på veldig unge tisper, er det bare å låse den, da eldes den ikke. Den kan låses/åpnes annenhver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...