Sombiejenta Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Jeg har massevis av ledig plass i kennelen min. Kan gjerne passe på noen av dine hunder, @Michellus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Takk for det Har plass til hundene altså, jeg bare hater å blande dem sammen med andre kennelene mine Gleder meg til jeg er på level 15, da kan jeg hvert fall få et par kenneler til så tervene ikke trenger å stå sammen med svartingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Noe sier meg at Tulip trenger å gi hundene sine skikkelige navn også. Stakkars hunden som er navnløs, og bare en haug med koder!! De skal få navn etterhvert, jeg må bare få ferdig linjene først. Dvs skille på de jeg har avla fra bånn selv, og de som er fra kjøpte hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Flere enn meg som liker den nye brindle utgaven? Ser jo så mye mer realistisk ut 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Liker ikke den nye brindle-tegninga Her hadde jeg noen råkule greyhounds, og så endrer de mønsteret? Dårlig gjort, nå er de bare stygge Og jeg har avlet frem 24 HH lala Extreme piebald på sheltie, tror jeg er den første (har ikke sett andre med 24 HH enda i allefall, så da kan jeg i allefall leve i troen en stund ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg liker den nye brindle fargen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 På korthåra hunder så ser den awesome ut, men jeg vet ikke helt hva jeg syns på de langhåra ._. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Jeg vet hvem som ikke kommer til å avle brindle border collies iallefall! Noe så fælt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Stilig! da kommer jeg til å avle mer brindle tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Brindle cream mudien min ble seende litt bedre ut i det minste. Den så enda teitere ut før. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Pitbullene ble mye bedre, har valgt bort brindle før siden det har vært så stygt, men nå kommer jeg til å kjøre flere linjer. Har fått meg noen blå og bærere av brindle dalmatinere og. Var egentlig imot å avle på slike farger når det ikke er lov, men så kom jeg på at det bare er et spill, så har både lemon, fawn, cream osv. nå Dalmatinere kommer jo en sjelden gang i blå og brindle, så var egentlig på tide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 (endret) Jeg som nettopp hadde fått meg brindle gutt fra May Sofie, gud, han har bare brindle på maska, men det er jo så lite pent! :'( I dag ranket eldste Munsterlanderen min #20 Og jeg nærmer meg level 20 nå! Edit: Den blå schæfer hannen min er nå 12 dager og begynner å levle fra i morgen av Så bare å si ifra når du vil bruke han, @Tabris Endret 4. Februar 2014 av MissHeike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Liker nye brindle fargen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 @MissHeike - Tror jeg venter til han er litt opp i lvl. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 @MissHeike - Tror jeg venter til han er litt opp i lvl. Ja, jeg husker det, skulle bare fortelle at han nå er gammel nok til å levle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Den nye brindlen var så fin at jeg jammen måtte låse opp hundene mine (i mellomtiden har jeg bedrevet drage-oppdrett...) Sjå på fine guten da! Må se om jeg husker dette så jeg kan avle noen brindle med maske, hvitt, og urajiro. (og så kan vi drømme om at de fikser grizzle og urajiro innen dette århundret.. ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hva er urajiro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Beholder dere høy kvalitet og stygg farge? Nå har jeg bare gøye farger så jeg har ikke noe lyst til å ta inn rødt igjen. Samtidig så er det litt kipt å la de beste kullene gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Beholder dere høy kvalitet og stygg farge? Nå har jeg bare gøye farger så jeg har ikke noe lyst til å ta inn rødt igjen. Samtidig så er det litt kipt å la de beste kullene gå. Ja, om de bærer på noe bra. Jeg syns feks brindle og fawn er gørrstygt, men j eg beholder de om de feks bærer blå, sjoko eller merle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Ja, om de bærer på noe bra. Jeg syns feks brindle og fawn er gørrstygt, men j eg beholder de om de feks bærer blå, sjoko eller merle. Hvordan vet man at de bærer merle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hvordan vet man at de bærer merle? De har M i genetikken sin, men på fawn vises det bare som stygge flekker i maska og på brindle blir det bare ekstra stygg brindle. Mens på blå, sort, sjoko og isanbella blir det fiiine flekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Ja, om de bærer på noe bra. Jeg syns feks brindle og fawn er gørrstygt, men j eg beholder de om de feks bærer blå, sjoko eller merle. Droppa det. Fawn,rød,silver og hvit er dritstygt sable også Beholder brindle sjokolade,sort og blått men ikke andre brindle varianter enn de tre . Syns det er artigere med farger enn med kvalitet og titler. Kjedelig å bla igjennom stygge hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Hva er urajiro? Det er de hvite tegningene de japanske hunderasene har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Noen som har en ganske høyt levlet 24HH BC hannhund (gjerne ikke sort/hvit eller piebald) til et par tisper? Orker ikke vente på at mine blir gamle Edit: Altså, de var stygge fra før av, men nå er de virkelig forferdelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 (endret) Det er de hvite tegningene de japanske hunderasene har Blant annet Mange av de nordiske rasene, myndene og bullerasene har det også. FP kaller det light undersides - UU/Uu, Det vises kun på rødt pigment, men på FP påvirker det også svart pigment og skaper noen fryktelig rare hunder, og dette plager meg dypt og inderlig Sjekk dobernakenhunden min! Endret 5. Februar 2014 av bernertryne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts