Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Nå begynner jeg rett og slett å bli irritert!! Har endel flotte GD kull med level 60+ foreldre, og det ryr inn bud på rundt 10000. Not happening! Det verste er at budene fortsetter å komme selv om jeg har sendt pm og forklart hva jeg forventer å selge de for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg rett og slett å bli irritert! Har endel flotte GD kull med level 60+ foreldre, og det ryr inn bud på rundt 10000. Not happening! Det verste er at budene fortsetter å komme selv om jeg har sendt pm og forklart hva jeg forventer å selge de for...

Hvis jeg skal selge fra kull skriver jeg før valpens navn hva jeg ønsker. F.eks MIN.250K Black 24HH

Men synes egentlig bare det er greit å beholde begge valpene jeg kan selv, og selge etterhvert, så får jeg den prisen jeg vil ha og slipper teite bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargespørsmål: Går det an å lage prikkete creme eller silver? (Ticking) ? Altså helfargete. Eller kommer prikkene alltid bare på det hvite i irish eller piebald? Hvitt kamuflerer vel evt ticking om den er helhvit?

Jeg tror du bare kan få ticking på hunder som har hvit, kan få det med irish, piebald og extreme piebald. Helfarget så synes det ikke, men vet ikke om de kan få ticking? Bare være bærere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding i dag av en som ville bruke hannen sin på en av mine tisper, hun håpet at jeg ville det til tross for at han bare hadde en HH.. Eh, nei.. Jeg har en 24HH-hanne sjøl jeg hadde tenkt å bruke, om du vil forbedre genetikken på dine hunder kan du kjøpe en tispe fra det kullet :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ganske høyt levlet 24HH BC hannhund (gjerne ikke sort/hvit eller piebald) til et par tisper? Orker ikke vente på at mine blir gamle :innocent:

Edit: Altså, de var stygge fra før av, men nå er de virkelig forferdelig!

821829.jpg?389

862127.jpg?77813646

Har låst hundene akkurat nå, men har han her: http://www.furry-paws.com/dog/index/748708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den beste, og siste dagen.

Den gordon setter personen maser... jeg har jo ikke lyst til å låne ut, var jo derfor jeg startet med rasen, for å lage de beste hundene selv, ikke gi bort masse HH gratis til random folk :P (mener ikke deg Tones, soniser er ikke random.) Er jo et spill liksom, så hvordan man velger å spille det må være opp til hver enkelt... låner jo ut studs i alle andre rasene mine, til rimelige priser og vil jeg si.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh. Hvordan kan en 57+56 parring ende på 234 i kvalitet,dag 0? Den burde vært over 280

Kanskje et lite oppheng som retter seg i morra?

Jeg har fått etpar kull i det siste som ikke har oppnådd forventet kval, jeg lurer på om kalkulatoren nå teller E også? Noe er iallefall på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...