Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Så var bare de over 4 dager som ble automatisk testet?

Tror det var kun de voksne som automatisk ble testet. Jeg hadde en del kull i alderen 1-5 dager på en annen konto, og ingen av kullene ble testet automatisk, jeg måtte gjøre det selv. (på de over 4 dager da, selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en til WCSh Gan's Adipose [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual.

Men ingen andre veien? noen som har fått det? Eller er det bare dårlige prestasjoner som kan komme, og ikke ekstra gode?

Jeg har fått andre veien:

"Your excellent skill as a dog trainer causes the training session to be twice as effective!"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man skryte eller være flau over å ha kommet på Top Players-lista? :lol:

Jeg har også fått Your excellent skill as a dog trainer causes the training session to be twice as effective! Og jeg er også breeder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme i gang igjen. Jeg låste kontoen da jeg begynte i ny jobb, var så mye annet å tenke på jeg tok meg ikke tid til å sette meg ned med dette. Får ta det opp igjen over helga, tenker jeg. :)

Men jeg fikk flere ganger BOB på Ozu, min japaner. De siste to ukene før han ble pensjonert så vant han BOB nesten hver eneste dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...