Maren Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Hva gjør AnitaW oppe så tidlig. Er det kanskje hun som har ødelagt lyktene og kidnappet julenissen? Siter
Maren Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Sikkert de samme pøblene som ødela islyktene og lekeapparatene på barnehagen til MiniTini :aww:/> Og de vennene til AnetteH, hvordan kunne de bare snike seg inn og montere det utstyret uten at en eneste hund reagerte??? Hmmmm... Du har et poeng der Siter
Guest LXT Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Jeg fikk skikkelig lyst på kakao med krem i hot drinks-glass! Og det har jeg, så det skal jeg lage i kveld Jeg trenger litt ledetråd jeg altså, jeg er ikke i nærheten av å gjette hvem som er kidnapperen her. Godt at AnetteH fikk samlet overvåkningsutstyr, det tror jeg var veldig lurt. Men samtidig burden sonisene ha byttet på å sitte nattevakt og faktisk fulgt med på skjermene hele tiden. Herlig med julekrim, og herlig med krim på en fredag! Siter
Annegru Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 ...au! Bakhodet mitt! Jeg er fryktelig spent på fortsettelsen! Håper overvåkingsutstyret leverer noen skarpe fine bilder i neste luke av julekrimmen! Siter
Teserere Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Så moro med snøballkrig og den kakaoen så digg ut! Men jeg syns sonisene har litt hormonsvingninger altså, fra nesten hysterisk til ikke bry seg om nissen?? Siter
Cloudberry Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gleder meg alt til i morgen :D Jeg grugleder meg! Siter
Aslan Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Jeg grugleder meg! :fear:/> Jassåååå. Montro om jeg må opp til malinckland å speide rundt etter rødkledde tjukke menn *skule på malinck* Jeg vet hvor du bor! Siter
Fillerya Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Den kakaoen i dagens episode så fryktelig god ut! Godt AnetteH kan overvåke, det er betryggende. Da kan man jo legge ut feller også! Siter
Debbie Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Dette er så gøy og spennende. Og jeg har laget min egen teori,og det er nok sannheten- det føler jeg på meg!! Siter
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Slik snakker kun mennesker med veldig mørke sjeler og skumle hensikter! :angry: Mørk sjel? Jeg? Jeg som er Folkets Lys - Den Eneste Ledestjerne - The One and Only? 3 Siter
Guest 2ne Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Mørk sjel? Jeg? Jeg som er Folkets Lys - Den Eneste Ledestjerne - The One and Only? Du og Märtha, faktisk.. Lysfontener begge to Siter
Gjest Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Det var da voldsomt så mye jeg skulle skrike i den krimmen! Jeg som er såå søt og blid! Siter
Cloudberry Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Jassåååå. Montro om jeg må opp til malinckland å speide rundt etter rødkledde tjukke menn *skule på malinck* Jeg vet hvor du bor! Moi?! Jeg har ikke tid til sånt jeg, med baby og alt Men hmm.. Er Mari med? Kan ikke huske det, bare H? Kanskje hun har strikket et ultrasuperdupersterkt nissenett, og har fanga nissen for at H skal få ham helt for seg selv?? Edit; flink til å lage mat er hun og! Siter
Stine Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Jeg hadde mareritt inatt, det var en haug med avatarer som løp rundt for å finne nissen. Men han var død.. Siter
Anette Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Godt at vennene mine kommer til nytte :-P Verste var at soppen har treffet spikeren på hodet, det er bare en tlf samtale som skal til :-P Men Nina jeg tror du snart trenger en valium! 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Jeg skal også lage kakao i kveld! Siter
Krilo Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Leo var på sporet av Rudolf i dag... Men vi fant han ikke, ikke Nissen heller Og kakao skal jeg ha i kveld! Siter
Malinka Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Kakao er faktisk planlagt her også, før soppen la ut krimmen. Men er det ingen som er våkne for å passe på overvåkingsutstyret og følge med? Hva hvis 'de onde' bryter seg inn og sletter overvåkningsvideoen? Da er vi jo like langt?? Hmm.... Siter
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Du og Märtha, faktisk.. Lysfontener begge to Vi rene sjeler med rene hjerter *pusser på glorien* :angel: Siter
Aslan Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Moi?! Jeg har ikke tid til sånt jeg, med baby og alt Ja du ja! Hvorfor ellers skulle du grua deg liksom!! Siter
xxx12345 Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Om Siri er en engel så er det en sånn en Svart... 1 Siter
mokken Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Det var da voldsomt så mye jeg skulle skrike i den krimmen! Jeg som er såå søt og blid! Det tenkte jeg og! Du og Märtha, faktisk.. Lysfontener begge to Siter
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 (endret) Om Siri er en engel så er det en sånn en Svart... *Hrmpf*.... *det blir iallefall ingen julegaver på Line i år.... * Endret 7. Desember 2012 av Siri Siter
xxx12345 Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 *Hrmpf*.... *det blir iallefall ingen julegaver på Line i år.... * Hva vet du om det? Holder du Nissen fanget og manipulerer ham kanskje? Sånn bildebetinging - holder opp bilde og gir positive eller negative impulser.... Siter
Siri Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Hva vet du om det? Holder du Nissen fanget og manipulerer ham kanskje? Sånn bildebetinging - holder opp bilde og gir positive eller negative impulser.... ALLE vet jo at slemme piker ikke får julegave av nissen - så det så *snurper munnen og fnyser i nesa*. Siter
Recommended Posts