Kaja Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Dette er bare så spennende, og som de andre får jeg også den kommentatorstemmen i hodet Men jeg saver nissen, og kan love en lang grufull død over den som har kidnappet han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 skrivesperre du liksom, Soppen Jeg digga den middels store kanoen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 *Elsk* Soppen - du ER så god! (*fnis* - og jeg har på en prikk like god humor i julekrimmen som i virkeligheten ... katta i sekken ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 "Katta i sekken" :lol: Herregud, Soppen - du er fortsatt genial *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Ånei, jeg glemte å svare på oppgaven i går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Det er bare så enormt! *ler og ler* Kano du liksom.. og så gleder det meg at Strider fikk med seg katta i sekken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Fnis! Herlighet! Er ganske skummelt nå da, stakkars nissen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Herlig , jeg storkoser meg med krimmen. Og jommen storkoser jeg meg med kommentarene her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Dette er jo faktisk årets høydepunkt, det - både selve historien OG kommentarene etterpå . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Lo godt av kanoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Nå er jeg spent på morgendagen. Og det boblebadet frister ikke lite kan du si. (Iskaldt hjemme og kaldt på jobb). Fikk lyst på sonen-tur jeg nå, med boblebad og fine snøforhold. Men ingen kidnapping forøvrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Yeeey!! Jeg er med jeg også!! Soppen, du er helt utrolig flink til å skrive! Gleder meg til fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Jeg måtte lese dette høyt for mamma, hun gråt av latter! Looove it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Dette er dagens lille høydepunkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Siri! Nå må du få installert boblebadet da, så vi kan komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Siri! Nå må du få installert boblebadet da, så vi kan komme! Jamen det er jo klart for innrykk når som helst, det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Jamen det er jo klart for innrykk når som helst, det . Greit vi er gode venner på sonen altså, men tror du kanskje ikke det blir bittelitt intimt med et sånt et til 15 pers? Vi vil ha sånn! Kravstor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Greit vi er gode venner på sonen altså, men tror du kanskje ikke det blir bittelitt intimt med et sånt et til 15 pers? Vi vil ha sånn! Kravstor Pffffft.... take it or leave it - liksom *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Her er nissen i fjor etter han tok skjegget: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Her er nissen i fjor etter han tok skjegget: .. Og hvor har han henda? Hvorfor det lure gliset? Hmmmm skeptisk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Julenissen slæsj Runkeper. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Julenissen slæsj Runkeper. Akkurat hva jeg tenkte også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Nissemobbing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2012 Nissen blir aldri den samme igjen - gjett hvem som kommer til å tenke på RunkePer hver gang man ser en nisse nå da?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts