Gå til innhold
Hundesonen.no

Tudor - Kaleido Scope av Vikholmen


Vimsan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja... jag hade egentligen sagt till mig själv att jag inte skulle ha en belgare igen. Men hoppsansa nu har jag visst en liten belgarbebis i hus igen. Jag gjorde ett tappert försök i att hitta en

Er det bare meg?

På tiden med nya bilder här tänker jag! Glömde ta nya bilder idag så jag gör det imorgon istället men här är en liten smakbit. Han har vuxit endel och ja... det är maten han sitter så fint och vänta

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Guest Snusmumrikk

Haha for noen herlige valpefjoner rundt ørene :lol: Men hvor ble det av valpen?? :o Blir spennende å se hvordan farge han ender opp med som voksen som har så mye svart allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for noen herlige valpefjoner rundt ørene :lol: Men hvor ble det av valpen?? :o Blir spennende å se hvordan farge han ender opp med som voksen som har så mye svart allerede.

Ja jag kan säga att de valpfjonerna är väldigt goda att gosa på :wub: Ja jag är väldigt spänd själv faktiskt hihi...

Så fin han er :wub:

Tack visst är han :D

For en pening :wub: Bare han mister den valpepelsen nå altså, så skal du se han blir kjekk! :D

Tusen tack, ja han blir nog en stilig kille när han blir stor tänker jag :D

Utrolig pen! Du må oppdatere oftere med bilder av kjekkasen :wub:

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

Jaaa det ska jag få till, nya bilder kommer en gång denna månaden när jag blivit frisk igjen :P

Nei men, var ikke han bitte liten og 10 uker i går?? :-O utrolig fin og stor har han blitt ;-) Vil han bli mørkere?

Jovisst, han växer så allt för fort :shocked: och tack det tycker jag också hihi... Jag tror han kan tänkas bli mörkare ja mtp att han inte fått ut all vuxenpälsen än, så vi får vänta i spänning och se vad han bestämmer sig för :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...