Gå til innhold
Hundesonen.no

Tudor - Kaleido Scope av Vikholmen


Vimsan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja... jag hade egentligen sagt till mig själv att jag inte skulle ha en belgare igen. Men hoppsansa nu har jag visst en liten belgarbebis i hus igen. Jag gjorde ett tappert försök i att hitta en

Er det bare meg?

På tiden med nya bilder här tänker jag! Glömde ta nya bilder idag så jag gör det imorgon istället men här är en liten smakbit. Han har vuxit endel och ja... det är maten han sitter så fint och vänta

Gratulerer så mye igjen Vimsan :wub: jeg vet hvor mye du har ventet og gledet deg til dette!

Han er en superherlig liten sak, og hadde ikke du tatt han med deg, så kunne jeg tenkt å stjelt han med meg allerede forrige uke ;)

Lykke til med han, og gleder meg til å følge dere to fremover! "The sky is the limit" :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, han er alldeles nydelig! :wub: Og du fortjener så til de grader en fantastisk liten belgergutt å ha det kjekt med i mange, mange år fremover :heart: Gleder meg virkelig til å følge med på han her, og det skal bli så kjekt å treffe dere rundt om på utstillinger om sommeren (så må du komme deg til Bergen og spesialen og :ahappy: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så trevligt med så många fina kommentarer och grattisar! Tusen tack för det :D

Här går det bara bra, mycket spring ut och in men det är ju så det är med valp i hus.

Knerten är än så länge bara supersöt, charmerande och busig. Men han har sina meningar om ting och är det något han är missförnöjd med så ska det höras.

2rcn5f4.jpg

Vi var på en liten busstur igår då jag hade ett ärende att ordna med. Men det var bara såååå tråkigt tyckte han och det måtte han alltså ropa ut till världen. Annars var det många beundringsblick och många "aaaaw" han fick.

Som jag skrev tidigare så är det svårt att ta bilder av honom själv och nu idag öser regnet ner, ingen bra fotodag med andra ord. Men jag har en bild jag tog igår när regnet hade uppehåll och så en liten videosnutt som blev filmad igår.

http://youtu.be/kUN_OWLsd1w

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Åååh, gratulerer med ny fleecedott i hus :wub: En frisk og fin belger er fantastiske hunder, så skjønner godt at du falt tilbake på den :) Gleder meg masse til oppdateringer og bilder! Og denne "greien" med vann, er det en belgerting? Våre to unghunder har også funnet ut hvor morsomt det er å blåse bobler og plante potene i vannskålen for å studere dem under vann :lol:

Hehe det er vel neppe en belgerting, men kanskje en fantasifull-hund-ting. Og belgere er jo fantasifulle saker :lol: Min gjorde også det som valp. Det ble forbudt da han utvida bobleblåsinga i vannskåla til å løfte opp og bære vannskåla :lol:

Ååå så trevligt med så många fina kommentarer och grattisar! Tusen tack för det :D

Här går det bara bra, mycket spring ut och in men det är ju så det är med valp i hus.

Knerten är än så länge bara supersöt, charmerande och busig. Men han har sina meningar om ting och är det något han är missförnöjd med så ska det höras.

2rcn5f4.jpg

Vi var på en liten busstur igår då jag hade ett ärende att ordna med. Men det var bara såååå tråkigt tyckte han och det måtte han alltså ropa ut till världen. Annars var det många beundringsblick och många "aaaaw" han fick.

Som jag skrev tidigare så är det svårt att ta bilder av honom själv och nu idag öser regnet ner, ingen bra fotodag med andra ord. Men jag har en bild jag tog igår när regnet hade uppehåll och så en liten videosnutt som blev filmad igår.

Så moro at det ble belger igjen :D Hehe terv-valper ser så utrolig teite og søte ut med de omvendt-panda-øynene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaaay endelig :D *hoppe rundt*

Vi kommer på besøk når han blir eldre, og tar maaaasse bilder av han! :D

Jaaaa :D hjärtligt välkommen ska du vara!

Så nydelig han er :wub: Jeg trodde det var en groendael i akkurat nå tråden jeg, men tervueren er kanskje så mørke når de er små :D

Ja visst är han :heart: han kommer ju från svarta föräldrar så därför han är så mörk hihi...

Grattulerer med hjerteknuser :wub:

Taaaack :D

Åååå så nydelig han er Vimsan - selv om han bare er lite nurk på bildet! Vi gleder oss til flere bilder (men det kan kanskje ta sin tid nå som du har fått småttingen i hus!) :)

Javisst! Ja jag gör mitt bästa hehe men inte så enkelt :innocent:

Gratulerer, Vimsan! En fin liten gutt, det der :ahappy:

Tack för det 2ne, håller med dig i det ja :yes:

Gratulerer så mye Vimsan! Glad på dine vegne :heart: Måtte han bli en herlig gutt, og leve i maaange fine år ilag med deg!

Aaaw tusen tack för det Ane :flowers: hoppas på det jag också!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gratulerer med ny fleecedott i hus :wub: En frisk og fin belger er fantastiske hunder, så skjønner godt at du falt tilbake på den :) Gleder meg masse til oppdateringer og bilder! Og denne "greien" med vann, er det en belgerting? Våre to unghunder har også funnet ut hvor morsomt det er å blåse bobler og plante potene i vannskålen for å studere dem under vann :lol:

Tack och ja hehe det är visst "min" ras så då fortsätter jag på det. Det med vatten tror jag är sånn påhitt egentligen haha... härliga är dem! :wub:

Gratulerer med den lille nydelige! :D

Tack Soppen :D

Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Dette var kjempekoselig!

Åh tusen tack snälla!

Gratulerer! Han så sånn passe deilig ut :wub:

Haha tack och ja jag kan garantera att han är :wub:

Gratulerer så mye igjen Vimsan :wub: jeg vet hvor mye du har ventet og gledet deg til dette!

Han er en superherlig liten sak, og hadde ikke du tatt han med deg, så kunne jeg tenkt å stjelt han med meg allerede forrige uke ;)

Lykke til med han, og gleder meg til å følge dere to fremover! "The sky is the limit" :wub:

Haha! Tack snälla :flowers:

Gratulerer så mye, han er alldeles nydelig! :wub: Og du fortjener så til de grader en fantastisk liten belgergutt å ha det kjekt med i mange, mange år fremover :heart: Gleder meg virkelig til å følge med på han her, og det skal bli så kjekt å treffe dere rundt om på utstillinger om sommeren (så må du komme deg til Bergen og spesialen og :ahappy: )

Taaaack :flowers: och jaaaa vi ska ta endel turer till bergen vi vettu och ska absolut pröva oss på specialen!

Awww, så skjønn! :wub: Håper du får mange, mange år med han. :heart: Gleder meg til å følge han her!

Tackar :ahappy:

Gratulerer så mye! Aldeles nydelig er han! :D

Tacke tack :D

Søøøt fyr! :wub:

men blir han rød eller "grå" ? :D

Ja han är väldans söt alltså, han blir röd :yes:

Så moro at det ble belger igjen :D Hehe terv-valper ser så utrolig teite og søte ut med de omvendt-panda-øynene :lol:

Hahaha ja sånn kan det gå :D ja han ser ju ut som en busig tvättbjörn hahaha...

Å, han er søøøt altså! Blir helt vilt valpesyk av han der. Spesielt det første bildet i siste posten din, han ser jo bare så god og rampete ut!

:flowers: Du är välkommen hit på valpeknipings. Han är både god och rampete ja :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här går det bra, vi lever fortfarande båda två. Han äter bra och sover ett par timmar om natten utan pip och gnäll.

En riktig kosegutt är han, sätter man sig på golvet så är han fort upp i famnen.

Bading i vattenskålen är fortfarande riktigt kul tycker han och står gärna upp i vattenskålen medan han dricker.

Prövar lära honom att ta det med ro när jag ordnar hans mat då han blir alldeles galen, hoppar och gapar. Därför prövar jag vänta in honom så att så fort han roar sig och sätter sig ner så får han maten.

Vi har varit ute och lekt lite på gräset utanför huset idag också och som ni ser så har faktiskt andra örat rest sig också, så nu står öronen rätt upp.

Jag prövade filma och fota lite men självklart dog batteriet efter kort tid, typiskt.

Men här är iallafall dagens bild och film av lille Knerten som jag tror ska få namnet Tudor till finare tillställningar :lol:

2d94g1i.jpg

http://youtu.be/Xuh1nydHHis

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...