Pim Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Han må jo være unormalt søt, han der?! 2 Siter
Vimsan Skrevet 5. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2012 Juhuuu! Idag är första dagen som Tudor sov längre än till klockan 5 om morgonen Det firar jag med att lägga ut gårdagens bilder: 2 Siter
MegaMarie Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Skrevet 5. Desember 2012 Aw, han ser ut som en bamse Han bare sitter der, jo! Gratulerer så mye med en belgerknopp i hus igjen 1 Siter
Vimsan Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2013 På tiden med nya bilder här tänker jag! Glömde ta nya bilder idag så jag gör det imorgon istället men här är en liten smakbit. Han har vuxit endel och ja... det är maten han sitter så fint och väntar på 9 Siter
Gjest Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Skrevet 1. Januar 2013 MEN ENDA LIKE GUSSEGNUSSEGOKLUMPIS (at jeg er litt avstands *swoon*-forelska... næh ) Siter
Vimsan Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 MEN ENDA LIKE GUSSEGNUSSEGOKLUMPIS (at jeg er litt avstands *swoon*-forelska... næh ) Haha du är härlig! Jag är så enig med dig som man kan bli Som jag lovat så kommer här färska bilder från idag: Han är ganska så söt alltså... Ett par sekunder efter att han ramlade... Lite synd att min skugga täcker honom men måste bara ha den bilden med iallafall... Han kan springa riktigt fort också alltså... 7 Siter
Ingidano Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Han ser så herlig forskrekka ut 3 Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Står som en gud allerede nå jo! Det lover godt tror jeg Riktig pen er han også synes jeg! Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Egentlig pleier jeg ikke å synes belgervalper er sånn skrekkelig søte, men herregud, Tudor er jo bare så søt at jeg kunne spist ham opp! 1 Siter
Sunlily Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Skrevet 2. Januar 2013 Jeg som egentlig ikke er spesielt fan av belgere... Han er jo heeeeeeelt det skulle ikke vært lov å legge ut slike bilder i det hele tatt! 1 Siter
Evelzz Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Han var virkelig supersøt han der 1 Siter
Vimsan Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Tack snälla ni för så fina kommentaret om lille gullet mitt det värmer! Måste bara slänga ut en bild här som jag tog av Tudor igår: Fler bilder kommer senare i veckan 1 Siter
Vimsan Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Liten uppdatering i film kommer här och jah... en liten tervorist är han http://youtu.be/X0Utmzm4UBM 4 Siter
TonjeM Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Liten uppdatering i film kommer här och jah... en liten tervorist är han http://youtu.be/X0Utmzm4UBM Æsj.. fikk ikke sett den filmen jeg men "tervorist" ! Siter
Grim Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Æsj.. fikk ikke sett den filmen jeg men "tervorist" ! Ikke jeg heller Fix it! Også må du fortelle hvordan det går med dere og dele flere bilder såklart. Siter
Vimsan Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Ikke jeg heller Fix it! Også må du fortelle hvordan det går med dere og dele flere bilder såklart. Ojsan ja det ska bli! Funkar det nu? Siter
Emilie Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Ååååå, lille luringen! Skjønnas altså 1 Siter
Vimsan Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2013 Ja det var visst på tiden att uppdatera här igen, tiden flyr! Tudor växer massor och utvecklar sig. Han har för tiden kommit in i en liten förpubertetes tid märker jag och vi har redan hunnit haft vår första uppgörelse hehe. Spökåldern är också på G märker jag då han kan se spöken ibland och dem ska han morra åt och resa ragg åt. Han har sina meningar om mycket och käftar gärna tillbaks på mig om han inte är enig med mig Annars är han en kul typ, finner på endel bus och har massa energi. Han är också den som gärna ska hjälpa till i absolut allt varesig det gäller att packa väska, städa eller gå på toaletten. Han ska vara med överallt och blanda sig i allt. Typisk belgare med andra ord. Hittills har vi hunnit delta på vår första utställning tillsammans där han slog till och blev BIR-valp! Jag valde att ge mig där och inte vänta till grupperna. Kände mig mer än nöjd med dagens bragd för jag hade inte alls väntat att det skulle gå så bra. Det var en stor dag för mig personligen, bara det att komma tillbaks till utställningsarenan var ett stort steg för mig, då det väcker många minnen och saknaden efter Casper blir extra markant. Men vi fixade det, vi kom oss igenom dagen på bästa sätt utan varken tårar eller missmod. Så det att Tudor blev BIR var bara en stor bonus för mig. Tog ett par bilder igår, här kan ni få se ett par av dem: Tudor kan själv! Finaste 4 Siter
Recommended Posts