Gå til innhold
Hundesonen.no

Forbøtte - hvor får jeg tak i


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Jeg har to forbøtter fra Handlers, kjøpt for maaaange år siden

De er hvite, ca 5kg og lokket er lett å sette på/ta av

Jeg skulle veldig gjerne hatt en eller to sånne forbøtter til, men finner de ikke på Handlers eller andre steder

Noen soniser som vet om sånne bøtter?

Har en fra Labb også, men der er lokket så vanskelig å få av/sette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de du skriver om der, men på europris har de noen som ser veldig greie ut, forskjellige størelser. Er vel hjul under og, iallefall på den største. Med to åpninger, slik at man ikke trenger ta av hele lokket hver gang. Hadde jeg ikke allerede hatt en fra proplan hadde jeg kjøpt en slik tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to forbøtter fra Handlers, kjøpt for maaaange år siden

De er hvite, ca 5kg og lokket er lett å sette på/ta av

Jeg skulle veldig gjerne hatt en eller to sånne forbøtter til, men finner de ikke på Handlers eller andre steder

Bøtter til hesteför :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dyrebutikker har tilbud så du får med gratis hvis du kjøper fôr :)

http://www.royalcani...toenne-til-hund

Handlers har det fortsatt:

https://handlers.no/...php?prod_id=107

https://handlers.no/....php?prod_id=57

Har noen av de nederste der, og er veldig fornøyde med dem. Den øverste sitter ikke lokket ordentlig tett, så den er ikke lufttett.

Har en gammel belcando også - rund en, den er jeg også veldig glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånne ganske tøffe grå Eukanubatønner, jeg. Dessverre med vippe-lokk som tjukke-Milla tydeligvis har funnet ut.. Hvis de står snudd sånn at hun får åpnet dem hjelper ikke allverdens slankefôr, gitt...

Men jeg er overbevist om at hun har fått lengre hals av all den mat-stjelingen, da - hun har i alle fall aldri hatt særlig hals før men plutselig har hun fått det nå som eldre...

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med forbøtte når jeg kjøpte RC for i dag :D Bøtta rommer 4 kg, er i plast og har en liten luke i lokket for å ta ut mat, da slipper man å ta av hele lokket hver gang.. Den virka veldig grei å åpne og den har et håndtak som virker solid.. Har jo ikke fått testet den ut skikkelig enda, men den virka veldig grei ;) dyrebutikken her har kampanje, så du får den hvis du kjøper 1,5 kg eller mer ;) de hadde også en mindre boks i stål som var litt mer fancy og kjøkkenbenkvennlig, men jeg valgte den store ;) så du kan jo sjekke om noen dyrebutikken i nærheten av deg har samme kampanje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...