MegaMarie Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Som den hesten fra Stallgjengen? Jeg synes hun skal hete Marit. Etter Marit Bjørgen. Det vurderte jeg veldig sterkt på Klima! Jeg er SÅÅÅ glad for at Klima ikke heter *pjuk* Marit Bjørgen *pjuk*! Melis, Melon, Sukker, Ymse, Kuli. Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Nekter å komme med noen navneforslag før jeg har fått bilder! Siter
Ingvild Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hvor kommer det fra? Jeg likte det, nemlig! Gaia betyr Jorden. Gaia og Geo. Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Var det ikke en sonis som hadde en hund som het Blomst? En dvergpinscher kanskje? Jeg nekter også å komme med navneforslag før jeg ser bilder. Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Synes hun ser ut som en Nala jeg (Ligger bilder av henne på Finn). Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Her kommer bilder av damen! 5 Siter
jaktlykke Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Den dagen jeg er eier av en hund med navn Mette-Marit, da skal jeg legge opp alt dyrehold, og begynne med pensjonistbusskjøring eller noe i steden. Virkelig. Mette-Marit?! Jeg vet om en tam hjort som heter Mette-Marit Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Flink Janka! Ser ut som en Nala, står ved den Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg vet om en tam hjort som heter Mette-Marit Er du seriøs? Noe så artig! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Så morsomt at hun ikke fikk rottweilerfarge Gratulerer Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hun der heter Deepa, det ser jeg lang vei. Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Hun der heter Deepa, det ser jeg lang vei. Uttalt "Dipa" (engelsk) eller "Deeeepa" (norskish)? Siter
Kaja Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Flink Janka! Ser ut som en Nala, står ved den Nala heter jo annenhver hund i nabolaget Veldig søt! Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Dipa. Jeg har en elev fra Nepal som heter det. Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Nala heter jo annenhver hund i nabolaget Kjenner ingen hunder som heter det. Og jeg synes hun så ut som en Nala Eller Rita? 1 Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Kjenner ingen hunder som heter det. Og jeg synes hun så ut som en Nala Eller Rita? Jeg er relativt sikker på at jeg kjenner et par hunder som heter Nala. Så det er litt sånn 'på-venteliste' navn, i såfall. Og, Rita er tanta mi! Siter
Ane Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg er relativt sikker på at jeg kjenner et par hunder som heter Nala. Så det er litt sånn 'på-venteliste' navn, i såfall. Og, Rita er tanta mi! Var det ingen navn som strålte ut av henne da du så henne? Ser hun ikke ut som en? Nora kunne aldri hett noe annet. Det sa seg så til de grader selv! Lilly (Det er fare for at jeg bruker noen av navnene som jeg oppgir, selv om noen år. Hvis det plager deg ) Siter
Cloudberry Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Blome Fin var hun, åkkesom hva navnet blir! Siter
Jankaa Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Var det ingen navn som strålte ut av henne da du så henne? Ser hun ikke ut som en? Nora kunne aldri hett noe annet. Det sa seg så til de grader selv! Lilly (Det er fare for at jeg bruker noen av navnene som jeg oppgir, selv om noen år. Hvis det plager deg ) Hun ser ikke ut som noe som helst, synes jeg Siter
Recommended Posts