Gå til innhold
Hundesonen.no

Langtur i winter wonderland


pippin
 Share

Recommended Posts

Idag hadde jeg fri, så da ble det langtur på oss. Vi gikk ikke så LANGT (ca 8 km) men var ute i nesten 3 timer. Helt alene nesten, som vanlig :D Traff på 3 personer, men thats it.. Deilig å ikke måtte bekymre seg for noen ting når man går sånn i skogen.

Kost oss skikkelig!

IMG_8087.jpg

IMG_8050.jpg

Æææh, is på vanneeeeet...

IMG_8018.jpg

IMG_7995.jpg

Fårete smil! :lol:

IMG_7978.jpg

Pinneeeee!

IMG_7961.jpg

IMG_7912.jpg

IMG_7904.jpg

IMG_7882.jpg

IMG_7866.jpg

IMG_7863.jpg

Frøken Happy!

IMG_7826.jpg

IMG_7810.jpg

IMG_7762.jpg

IMG_7709.jpg

IMG_7701.jpg

IMG_7623.jpg

Frøken Tard..

IMG_7602.jpg

Frøken Pen!

IMG_7598.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nyyyydelig! Elsker de øynene hennes! De lyser jo nesten jo! :wub:

(Forresten, hvilket merke er selen hennes? Vurderer å kjøpe sele til hunden til dem jeg bor hos til jul, han har veldig lik kroppsbygning som Mana og den selen der så jo ut til å sitte skikkelig godt :) Er den god å ha over et dekken også tror du? De bruker mye dekken siden han er en skikkelig frossenpinn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig! Elsker de øynene hennes! De lyser jo nesten jo! :wub:/>

(Forresten, hvilket merke er selen hennes? Vurderer å kjøpe sele til hunden til dem jeg bor hos til jul, han har veldig lik kroppsbygning som Mana og den selen der så jo ut til å sitte skikkelig godt :)/> Er den god å ha over et dekken også tror du? De bruker mye dekken siden han er en skikkelig frossenpinn)

Svarer for Pippin, siden jeg vet! Det er en halvnome sele fra huken. Min funker bra under dekken i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt den? Finner de ikke noe sted lengre.

Mana er nydelig. :wub:

Tam Alna har! Men greia med huken er at de ikke begynner å sy før de får inn en bestillig fra butikkene, og ofte bruker de veeeeldig lang tid på å levere. Har den på brukhunden på Alna også, men den er billigere på Tam. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Tam Alna har! Men greia med huken er at de ikke begynner å sy før de får inn en bestillig fra butikkene, og ofte bruker de veeeeldig lang tid på å levere. Har den på brukhunden på Alna også, men den er billigere på Tam. :)

Tusen takk. Da skal vi avlegge et besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...