Mari Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Herregud så søte de har blitt på kort tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Neida, jeg skal ikke ødelegge tråden. Det var bare et ærlig spørsmål til den triste meldingen som jeg siterte. Jeg ser du også har svart og oppklart på spørsmålet mitt også (takk for det), og verre var det egentlig ikke Krysser fingrene veldig hardt for at Fabolous bare lider av et godt sovehjerte, og at hørselen viser seg til å fungere helt fint. Lille søtnosen Hehe, det er selvsagt greit å spørre vil jeg tro Bare kjekt at diskusjon ikke tar over en valpe/kull-tråd for TS som oppdretter av sitt første kull. hehe! Ja, krysser fingrene for det at hun bare sover veldig tungt! Så vil jo tiden vise Krysser fingrene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Politi-Slush Søt gjeng det der ja! Synd med blå øyne (selv om jeg personlig synes de er utrolig, vannvittig vakre ) og det... Var vel en del i Era sitt kull også vel? Har vært mye blått i år generelt synes jeg. Hadde vært spennende å fått forske litt på hva som egentlig gir disse blå øynene, det er jeg nysgjerrig på! Lykke til med salg og sånt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 I kullet til Era var det 3 med blå øyne ja :-) Tusen takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Så søte de er nå! Sukk! Skikkelig synd om hun er døv :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Politi-Slush Søt gjeng det der ja! Synd med blå øyne (selv om jeg personlig synes de er utrolig, vannvittig vakre ) og det... Var vel en del i Era sitt kull også vel? Har vært mye blått i år generelt synes jeg. Hadde vært spennende å fått forske litt på hva som egentlig gir disse blå øynene, det er jeg nysgjerrig på! Lykke til med salg og sånt. Må være litt politi *fnis* Det er vell noe genetikk bak det, kanskje noen vet arvegangen på det. Era har vell 3 søsken med blå øyne, Nico har ingen. Men ja, SUPERSØTE :D Og Vakre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Innmari søte valper! Kan jeg spørre hvorfor man avliver døve valper i stedet for å f.eks kastrere? Skjønner at det kan være vanskelig å finne hjem til de, men det kan vel ikke være grunnen ene og alene. Får de sykdommer som er plagsomme i tillegg til å være døve? EDIT: Har lest meg opp på egenhånd. Føler bare for å sende en cyber-klem, krysser fingrene for at Fabulous ikke er døv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Må være litt politi *fnis* Det er vell noe genetikk bak det, kanskje noen vet arvegangen på det. Era har vell 3 søsken med blå øyne, Nico har ingen. Men ja, SUPERSØTE :D Og Vakre Tviler ikke Uten å lage noen diskusjon av det der her, hadde det vært veldig spennende hvis noen som visste det eller finner noe spennende info kan dele den med meg. Det har vel en viss sammenheng med døvhet også, dette med blå øyne? Synes det er en del blåøyde som desverre også er døve rundt om. Vet hvertfall en hannhundeier som har tatt sin ut av avl (etter bare ett kull faktisk) fordi den gav mye blått, så det ligger vel lett arvelig da? Eller? ...og ellers håper jeg på oppstillingsbilder snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 De med et av hver farge sånn som blå og brun , er de halvt døv da ?eller ? Ikke no peil jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Ingen åpenbar sammenheng mellom blå øyne og døvhet sånnsett Strøssel (selv om jeg tror det er en liten prosent mer blåøyde som er døve). Finnes mange prikker som har helt blå øyne men hører på begge ørene - og mange eksempler av de med to brune øyne som er døv. Eneste som har vist seg, er at jo lysere valpen er, jo større sjanse er det for at den er døv. Ny tråd er laget om det temaet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Ingen åpenbar sammenheng mellom blå øyne og døvhet sånnsett Strøssel (selv om jeg tror det er en liten prosent mer blåøyde som er døve). Finnes mange prikker som har helt blå øyne men hører på begge ørene - og mange eksempler av de med to brune øyne som er døv. Eneste som har vist seg, er at jo lysere valpen er, jo større sjanse er det for at den er døv. Ny tråd er laget om det temaet nå http://hundesonen.no/forum/topic/66971-bl-yne-og-arvelighet/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Så nudelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Legge ut for Ceccy Bilde av søte Eramoren som er ute en tur Søte Era! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Sukk <3 Nyyydelige!!! Jeg har aldri sett en dalmatiner med blå øyne, høres vanvittig fint ut ja!! Visste det fantes, men trodde ikke det var så vanlig? (skal ikke ta blåøye-diskusjonen lengre, var bare ikke sikker på om akkurat det passet i den andre tråden siden den var om arvelighet? Jaja uansett ) Må nok bli en dalmatiner etter min neste hund...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Har en hemmelig forkjærlighet for disse prikkedyra. Nydelige hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Legger ut bilder for Ceccy av verden herligste valper Absolute fate Absolute Fabulous Absolute Amazing Fate og Kick Absolute No hurry Fate og Gentle No Hurry og Kick No hurry Absolute Fab... Absolute Adorable åååh!! De er så søte at jeg vil kidnappe dem alle 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Så nydelige de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 nyyyyydelige prikkehunder <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 De er sååå nydelige!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Søtinger De begynner å bli aktive små troll nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Så herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 No Hurry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Helledussen!! Hadde jeg hatt penger, tid og mulighet så hadde jeg tatt hele gjengen!! Farlig tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Og endelig er ståbildene her Det kan ikke være så enkelt å ta ståbilder av slike små prikker, men jeg synes de ble veldig bra!! Ros til Ceccy Noen flere bilder 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Gosh så herrrlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts