Gå til innhold
Hundesonen.no

Running Spot's Absolute kull


ceccy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi vært på ul og den viste *trommevirvel* Det blir valper i desember!! :-D

For en natt det har vært! De tre første valpene kom mellom 19.30 og 20. Så var det et opphold til 20.50. Disse valpene kom lekende lett og vi trengte bare sitte og observere. Så gikk det 1 time og 30

Dagens glade! Fate har lagt på seg 12 gram siden i morges!

Fine skjønne små. :D

1uke til leveringsklare, men de blir til fredagen i neste uke en del og noen til fredagen etter der igjen.

Men kjenner jeg begynner å bli klar for å skilles med de. Hehe. :D

Amazing reiser i begynnelsen av uke 9 og Sunshine reiser i begynnelsen av Mars, så jeg får kose meg med de en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha okay :P Da var det bare jeg som leste litt feil ;) hehe

Hehe neida, så det kunne vært skrevet litt bedre. :P

Amazing reiser i begynnelsen av uke 9 og Sunshine reiser i begynnelsen av Mars, så jeg får kose meg med de en stund til :)

Jeg har i forbindelse med vinterferien, så da vil de fleste forsvinne i slutten av uke 7 og resten i slutten av uke 8.

Ja bortsett fra han jeg ikke har solgt da selvfølgelig. :P

Men imorra er det miljøtreningen. Så tenkte jeg skal ta med meg krypene dit. Komme litt sent så er de fleste gått og de fleste hunder borte, hehe. :) Så får de prøvd seg litt på helt ukjent området. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ellers har stått Absolute Kick eller bare Kick og man har fulgt litt med i tråden, burde man fått det med seg ... ;) Fint om du holder deg unna tråden min om du bare skal kommentere slike ting :) Og jeg fikk det med meg da SandyEyeCandy skrev det samme som deg, så ser ikke poenget med at du også bare MÅTTE kommentere det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette til mine hundevenner, men det er bra valpene bor i Bergen. Hvis ikke hadde jeg sittet med hendene fulle med både Hurry, Wow og Adorable!!! Og et par til også sikkert :wub: De er så nydelige at jeg nesten blir syk :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette til mine hundevenner, men det er bra valpene bor i Bergen. Hvis ikke hadde jeg sittet med hendene fulle med både Hurry, Wow og Adorable!!! Og et par til også sikkert :wub: De er så nydelige at jeg nesten blir syk :icon_redface:

Er da vel bare å hente en det vel :D Nico hadde sikkert digget en valpis tipper jeg - og det hadde blitt kule bilder for oss andre det ;) Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en klage, er ikke fornøyd med bildeoppfølging, LOL.

Er så fine navn på de også!

Hvordan går det med Fate? Er hun solgt ennå? Tråden er blitt nokså lang så er visst litt lat til å gå gjennom hele, sorry :icon_redface:

Skulle ønskt jeg var i Bergen, da skulle jeg jammen ha sniki meg inn og hilst på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en klage, er ikke fornøyd med bildeoppfølging, LOL.

Er så fine navn på de også!

Hvordan går det med Fate? Er hun solgt ennå? Tråden er blitt nokså lang så er visst litt lat til å gå gjennom hele, sorry :icon_redface:

Skulle ønskt jeg var i Bergen, da skulle jeg jammen ha sniki meg inn og hilst på dem :P

Haha, skal legge ut flere bilder i kveld ;)

Fate har det bare bra :) Hun er ikke solgt enda, så hun er ledig :P

Nå har jeg sukket og aaawwwet og :wub: meg gjennom en drøss bilder av nydelige prikkebebiser, og jeg ble så henført at jeg glemte havregrøten som stod på ovnen. Nå spiser jeg frokostblanding :aww:

Haha, herlig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...