Ozzy Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 DEN SUTTER PÅ LABBEN JOOO! :wub: (Nei, jeg er ikke valpesyk! :angel: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 "koser seg" Hahaha, se på munnen til den som blir slikket, bare sånn delvis fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Haha, herregud så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 De er jo bare såååå nydelige Nye bilder En av valpene såg sin mulighet til en helt egen seng 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Hodebilde av "Absolute Kick" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Nydelige Kick! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Prikker! Jeg gleder meg til å se dem som voksne! (Om jeg får muligheten til det da. Send noen til østlandet, eller noen som elsker å ta bilder. Plis.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Ååh, gratulerer så mye! Jeg digger å se prikkene in the making, litt mer prikk for hver oppdatering. Herlig! Jeg får bittelitt vondt av den sterke blitzen rett inn i nyåpnete øyne. Det er sikkert ikke berettiget da, de tar neppe noen skade. Har alle fått stamtavlenavn nå? Absolute Absolut er kanskje for obvious? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Er det eneste bildet som er tatt i kassen siden øynene kom og blir det siste på noen dager :-) prøvde å vinkle tlf slik at hun fikk minst mulig lys på seg :-) Alle har fått navn ja og de kommer så snart jeg kan gå offisielt ut med kennelnavnet mitt :-) og da og forhåpentligvis med bilder av alle :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Åh, så utrolig koselig tråd! blir rent valpesyk, min er visst blitt for stor nå xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Ååh, hellandussen så søte de er allerede! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Åååååååh så skjønne!!! Sukk jeg har SÅ lyst på dalmatiner.... What to do Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 3. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Har både hannhund og tispe til salgs ;-) Begge farger på begge kjønn ;-) Dvs svarte hannen "No Hurry" vurderes som fórhund :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 I dag fikk valpene fast føde før første gang. Gå v&h sitt valpefor og det falt virkelig i smak hos de små! De ble rett og slett litt gal alle sammen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Jeg krever bilde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Hvordan går det med lille Fate nå? (Jeg er jo mental Gudfar for henne :angel: ) Det er virkelig mange fine bilder i denne tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Kaster ut et bilde av søteste Hurry 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Åååh, sukk. Der er prikkene ja Nydelige er de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Har ikke knipset så mange bilder av de den siste uken pga nyåpnede øyne :-) Lille Fate har det bare bra :-) Hun har vokst forbi Kick i vekt og er ikke lenger minst :-P Ellers er hun en herlig liten sjel som vet hva hun vil! I dag skal valpene flytte ned i stuen! Tiden går så fort! De er jo 3 uker allerede! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Så spennende :-D håper det blir flere bilder nå som de blir stuevalper!!! :-D og gleder meg på bilder av en og en med navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Å, herlighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Her kommer bilde og navn av hver valp Absolute No Hurry Absolute Sunshine Absolute Amazing Absolute Wow Absolute Kick Absolute Adorable Absolute Fate Absolute Kick (lilla) og Absolute Gentle (blå) Absolute Gentle får nuss av mamman sin Absolute Fabulous Postet for oppdretteren :angel: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 åh gosj, hadde ikke fått med meg at Fate hadde sorte prikker jeg, hun ser så liten og yndig ut. Er hun fortsatt endel mindre enn de andre, eller er det bare bildet som lyver? Blir spennende å følge med på henne, og hele gjengen fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Hun har passert Kick i vekt, men de to er en del mindre enn de andré ja. De to fikk halsbånd på først i dag for de har vært alt for store til de. De andré fikk på forrige helg ;-) De to er straks 1000 gram. De andré er nærmere 1500 :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts