Gå til innhold
Hundesonen.no

Informasjon om "Akkurat Nå"-tråden OBS OBS

Mirai
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Vi har bestemt at vi oppretter ny Akkurat Nå-tråd hver uke. Det vil si at hver uke vil ny tråd bli laget, på en mandag. Det blir gjort av den moderatoren eller admin som først står opp og ser at det ikke er fikset enda.

Den gamle tråden vil bli slettet så ingen kan søke i dem i lang tid etterpå.

Ny oppdatering:

Vi kommer til å la tråden fra "forrige uke" ligge en uke (stengt) sånn at om man f. eks er borte over helgen har man sjans til å lese og se om andre har svart på innlegg osv, og så sletter vi den etter at den har vært stengt og tilgjengelig å lese i en uke.

Oppdatering to:

Pga mye negative tilbakemeldinger har vi valgt å trekke tilbake forslag og gjennomføring av nye regler. Det blir altså ingen endring og tråden kommer til å være akkurat som tidligere. Beklager roting frem og tilbake.

Mvh moderatorteamet :sorcerer:

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den første i hver mnd så blir AN stengt, ny tråd blir opprettet, den gamle blir slettet etter 1 mnd. Dette er nå bestemt innad med de nye moderatorene. Deal with it! Admin Anette pssssssst: vel

Fylle-Ingvild er VELDIG glad for dette. Eller i alle fall dagen derpå-Ingvild.

Jeg tenker også litt som Belgerpia, at kan man ikke stå for det man skriver på internett, så får man heller la være å skrive kanskje. Dette smaker av litt sånn overformynderi og barnehage kanskje?

Fordi det har blitt spurt om vi kan gjøre tråden skjult for uregistrerte folk tidligere, men det sa vi nei til. Så istedet har vi kommet frem til at vi får heller lage nye tråder oftere og ta vekk de gamle, så ikke folk føler at de ikke kan skrive ting der eller at f. eks noen som ikke engang er registrert på forumet kan komme inn og lese/ta ting ut av sammenheng og bruke det på andre forumer, Facebook osv.

AN er mer en hyggelig tråd for medlemmer som vil være litt sosiale, og vi vil ikke at folk skal føle at de ikke kan skrive ting der fordi det blir misbrukt eller kastet mot dem i lang tid etterpå.

Edit: Angående å ikke kunne søke i dem. Hvor mye brukbart står det i de trådene som man virkelig har bruk for? Det er mer personlige ting. Jeg tviler på at det er veldig mange som søker i de trådene etter brukbare ting, de fleste av dem var jo uansett arkivert nå og ikke mulige å søke i, og vi har ikke fått noen spørsmål om det hittil :) .

Moderator IW.

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt ok, dette. Men kvar er den gamle tråden? Den må då liggje her ei veke, ein kan ikkje vente at vi alle skal vere oppe heile natta for å få med oss det som skjer akkurat når tråden forsvinn, særleg ikkje om tråden blir sletta først, så informert om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg er muligens så kørka at jeg ikke skjønner begrunnelsen - for seriøst - om folk er så paranoide at de får hette med tanke på at folk de "ikke liker" skal lese hva de skriver i ett forum så bør de kanskje vurdere å holde seg unna forum tenker jeg.

Dette synes jeg er helt tullete - virkelig tullete, men siden jeg synes det har vært en trend i denne retningen en stund så har jeg i grunnen ikke vært særlig aktiv på sonen i det hele tatt så kanskje er det på tide å finne ett annet sted å "henge" ....

...igjen, tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• 😥 Får håpe du likevel har mer tid med henne ❤️
    • Da ble det CT i går, og alt gikk fint mtp. hjertet. Bildene viser at det ikke er blokkert spyttkjertel, men kreft.
    • Jeg blir dårlig av å lese om den adferden der. ..fra eieren, altså. Idiot. Sånne som det der er årsaken til at jeg har vurdert svi av altfor mye penger på å skaffe meg formell kompetanse som hundetrener - for å ha noe konkret å skilte med i sånne tilfeller som det der - fordi jeg er en spinkel og feminint utseende kvinne som fremmede menn stort sett ALDRI respekterer som et intelligent og kompetent vesen, med mindre de tror det hjelper dem komme ned i buksa på meg, men jeg kom til at sånne aldri kommer til å høre på noen som meg uansett, fordi de har sett DogDaddy på YouTube, eller: "Familien min drev oppdrett av schæfer på 80-tallet, så jeg KAN hund, lille venn." 
    • Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...