Gå til innhold
Hundesonen.no

Informasjon om "Akkurat Nå"-tråden OBS OBS


Mirai
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Vi har bestemt at vi oppretter ny Akkurat Nå-tråd hver uke. Det vil si at hver uke vil ny tråd bli laget, på en mandag. Det blir gjort av den moderatoren eller admin som først står opp og ser at det ikke er fikset enda.

Den gamle tråden vil bli slettet så ingen kan søke i dem i lang tid etterpå.

Ny oppdatering:

Vi kommer til å la tråden fra "forrige uke" ligge en uke (stengt) sånn at om man f. eks er borte over helgen har man sjans til å lese og se om andre har svart på innlegg osv, og så sletter vi den etter at den har vært stengt og tilgjengelig å lese i en uke.

Oppdatering to:

Pga mye negative tilbakemeldinger har vi valgt å trekke tilbake forslag og gjennomføring av nye regler. Det blir altså ingen endring og tråden kommer til å være akkurat som tidligere. Beklager roting frem og tilbake.

Mvh moderatorteamet :sorcerer:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den første i hver mnd så blir AN stengt, ny tråd blir opprettet, den gamle blir slettet etter 1 mnd. Dette er nå bestemt innad med de nye moderatorene. Deal with it! Admin Anette pssssssst: vel

Fylle-Ingvild er VELDIG glad for dette. Eller i alle fall dagen derpå-Ingvild.

Jeg tenker også litt som Belgerpia, at kan man ikke stå for det man skriver på internett, så får man heller la være å skrive kanskje. Dette smaker av litt sånn overformynderi og barnehage kanskje?

Fordi det har blitt spurt om vi kan gjøre tråden skjult for uregistrerte folk tidligere, men det sa vi nei til. Så istedet har vi kommet frem til at vi får heller lage nye tråder oftere og ta vekk de gamle, så ikke folk føler at de ikke kan skrive ting der eller at f. eks noen som ikke engang er registrert på forumet kan komme inn og lese/ta ting ut av sammenheng og bruke det på andre forumer, Facebook osv.

AN er mer en hyggelig tråd for medlemmer som vil være litt sosiale, og vi vil ikke at folk skal føle at de ikke kan skrive ting der fordi det blir misbrukt eller kastet mot dem i lang tid etterpå.

Edit: Angående å ikke kunne søke i dem. Hvor mye brukbart står det i de trådene som man virkelig har bruk for? Det er mer personlige ting. Jeg tviler på at det er veldig mange som søker i de trådene etter brukbare ting, de fleste av dem var jo uansett arkivert nå og ikke mulige å søke i, og vi har ikke fått noen spørsmål om det hittil :) .

Moderator IW.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt ok, dette. Men kvar er den gamle tråden? Den må då liggje her ei veke, ein kan ikkje vente at vi alle skal vere oppe heile natta for å få med oss det som skjer akkurat når tråden forsvinn, særleg ikkje om tråden blir sletta først, så informert om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg er muligens så kørka at jeg ikke skjønner begrunnelsen - for seriøst - om folk er så paranoide at de får hette med tanke på at folk de "ikke liker" skal lese hva de skriver i ett forum så bør de kanskje vurdere å holde seg unna forum tenker jeg.

Dette synes jeg er helt tullete - virkelig tullete, men siden jeg synes det har vært en trend i denne retningen en stund så har jeg i grunnen ikke vært særlig aktiv på sonen i det hele tatt så kanskje er det på tide å finne ett annet sted å "henge" ....

...igjen, tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...