Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Nuvel, det er jeg ikke enig i. :) Jeg liker å lese om rusleturer, valpetull, dating, kjærlighetssorg, de små diskusjonene og alt det andre mellom linjene og mellom folk, men disse listene som postes igjen og igjen med en utstrykning her og en utstrykning der, det er bare uhyre uinteressant. Spesielt når "alle" sonen tro kaster seg på bølgen, og det ikke finnes annet enn lister omtrent. :lol:

Er jeg virkelig aleine om å mene dette?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, det er jeg ikke enig i. :) Jeg liker å lese om rusleturer, valpetull, dating, kjærlighetssorg, de små diskusjonene og alt det andre mellom linjene og mellom folk, men disse listene som postes igjen og igjen med en utstrykning her og en utstrykning der, det er bare uhyre uinteressant. Spesielt når "alle" sonen tro kaster seg på bølgen, og det ikke finnes annet enn lister omtrent. :lol:

Er jeg virkelig aleine om å mene dette?

DITTO!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kommer det vel alltid til å være i den tråden, mange medlemmer syns sikkert det er uinteressant med tema X og vil at det skal holdes utenfor etc.

Jeg tror listemanien kommer til å avta snart uansett :) . Vi har allerede splittet ut barne- og babysnakk pga. det dominerte veldig mye av tråden, men det er grenser for hvor mye vi kan "ta ut" før det blir litt nazi på hva som er lov eller ikke.

Dersom flertallet mener det bør være i egen tråd så kan vi såklart vurderere å lage egen tråd for det!

Moderator IW.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva den akkurat nå tråden egentlig er til om man skal skille ut alt babysnakk, valpesnakk, listesnakk som er hva man gjør og hva man skal.. kjør på og lag en liste-tråd, men akkurat nå er vel der alle skriver alt.. trodde jeg.. ?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder aldri å lese disse listene, men jeg irriterer meg heller ikke over dem. Kan dog ha en sammenheng med at jeg ikke leser noe særlig innlegg i AN. :aww: Om man vil ha egen listetråd, så lag gjerne en slik en, men jeg kan ikke helt se for meg at det kommer til å bli en spesielt populær tråd. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg virkelig aleine om å mene dette?

Nope - jeg er helt enig :).

Jeg tror listemanien kommer til å avta snart uansett :) . Vi har allerede splittet ut barne- og babysnakk pga. det dominerte veldig mye av tråden, men det er grenser for hvor mye vi kan "ta ut" før det blir litt nazi på hva som er lov eller ikke.

Listemanien har jo vart i minst et år - kanskje flere - så den vil neppe avta om ikke vi listehaterne begynner å slenge med leppa hver gang noen skriver slike lister da :lol:. Men altså - det er jo en tradisjon for at når et tema blir temmelig gjentakende, så lager man egen tråd for det. Det kan man da også gjøre med listene, synes jeg :).

Om jeg har et brennende behov for å fortelle sonen hva jeg driver med, hva jeg skal gjøre i huset, hva jeg ikke gadd å gjøre - så greier jeg fint å gjøre det helt uten å bruke lister :P.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å lage en tråd?...

Så får de som ikke gidder å lese liste-tråden la være å lese liste-tråden, da. Akkurat som jeg lar vær å lese tråder om snekkerutstyr og vasking.

Koster vel ikke så veldig mye å bare lage en tråd? Ikke missforstå, jeg har ingen ting imot å scrolle forbi en liste i ny og ned. Men jeg kan ikke se det store problemet ved at de som ikke vil klikke seg inn i den nye tråden, bare lar være å klikke. Dere skal slippe å lese tråden, people. Ingen skal tvinge dere.

Jeg stemmer for tråd. :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror listemanien kommer til å avta snart uansett :) . Vi har allerede splittet ut barne- og babysnakk pga. det dominerte veldig mye av tråden, men det er grenser for hvor mye vi kan "ta ut" før det blir litt nazi på hva som er lov eller ikke.

Dersom flertallet mener det bør være i egen tråd så kan vi såklart vurderere å lage egen tråd for det!

lurer på hva den akkurat nå tråden egentlig er til om man skal skille ut alt babysnakk, valpesnakk, listesnakk som er hva man gjør og hva man skal.. kjør på og lag en liste-tråd, men akkurat nå er vel der alle skriver alt.. trodde jeg.. ?

Jeg er overhodet ikke tilhenger av å skille ut absolutt alle temaer, for hva står vi da igjen med? AN er jo ment å skulle være en sånn skravletråd, men poenget er at da interagerer vi. Disse listene er jo ene og aleine for eget bruk, og de tar MYE plass, spesielt når alle henger seg på.

Livet er så hardt vettu :aww:

Lær deg å scroll altså...

Ja, det der var gode innspill, jenter. :lol: Snakk om såre tær og idiotisk reaksjon på et seriøst lufta forslag.
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi egentlig med en listetråd? Jeg kan forstå hvorfor man lager en liste i akkurat nå, fordi mann sitter der og leser og det er det mann tenker på, men en egen listetråd, hvor man går inn for og lage en liste og bare derfor og for og gå inn igjen litt senere for og oppdatere den? Er det nødvendig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...