Puttiva Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Jeg viste bilde av Nix til samboeren min i går. Han smeltet helt og lurte på om vi skulle stjele den. Så sa jeg at den var solgt, og da sukket han veeeldig tungt. I dag sa jeg at den ikke var solgt likevel, og da fikk jeg beskjed om å holde kjeft, og bare det. Han ville vel late som han aldri hadde sett den valpen Kanskje jeg skal linke han til det nye bildet av den lille? Sukk... Hadde det ikke vært for at valpen vår fremdeles er veldig valp, og jeg takler ikke helt tanken på TO valper samtidig, så ja... Sukk. Igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Sukkkkhhh den timinga er jo dårlig, hadde det vært våren 2013 derimot...)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Sukkkkhhh den timinga er jo dårlig, hadde det vært våren 2013 derimot... )) er jo nesten da, bare noen mnd unna liksom 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Hadde måttet komme med regndress da, sånne våte hundemager har jeg litt hæslig for - langhåra schäf kan jeg bare tenke meg på en deilig slaps-dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Sukkkkhhh den timinga er jo dårlig, hadde det vært våren 2013 derimot... )) Nei, du skal ha Eineslektning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Veldig søt valp, da. Jeg kjenner nok ingen som skal ha schæfervalp nå, men delte på FB, i tilfelle noen kjenner noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Hadde måttet komme med regndress da, sånne våte hundemager har jeg litt hæslig for - langhåra schäf kan jeg bare tenke meg på en deilig slaps-dag de blir bare våte utapå. En kjapp tørk med håndkle før man går inn, så merker man ikke høst/vinter/vår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Jeg synes det ser dritkult ut når man har en Schæfer i andre enden av de lange tynne bånda dere bruker, men jeg troooor ikke det er en gyldig nok grunn Masse lykke til! Hun kommer nok til å komme til et fin fint hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Den som ikke allerede hadde en valp i hus Har delt annonsen din på FB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Jeg synes det ser dritkult ut når man har en Schæfer i andre enden av de lange tynne bånda dere bruker, men jeg troooor ikke det er en gyldig nok grunn Masse lykke til! Hun kommer nok til å komme til et fin fint hjem *ler* Nei desverre er nok ikke det gyldig grunn. De går ikke i den hele tiden og ser pene ut liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Jeg har akkurat laget ferdig hunderom, som er spy/tiss/bæsj/valpesikkert, så nå kan hun bare komme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Altså, merker også at listen etter en liten er her, men det var disse pengene da gitt Og jobb, og pubertetshannhund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 *veldig,ystpåveldiglystpåveldiglystpå* ååååååååååå... Er hun solgt? *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 *veldig,ystpåveldiglystpåveldiglystpå* ååååååååååå... Er hun solgt? *tenketenke* Neida, hun er fortsatt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Har ryddet i tråden sånn at om man leser her så ser man at hun ikke er solgt Moderator IW. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Ville tatt bort deler av overskriften som sier "er nå blitt ni uker og trenger fortsatt" Det høres på en måte desperat ut, og at det nesten er blitt for sent (at den er for gammel). Jeg ville heller ikke vinklet det dithen at det er den siste, ei heller pga avbestilling. Det er negativt ladet. Fokuser heller på linjene og gemytter, samt fysikk/helse (Hilsen en som har som jobb å fortelle kunder om prisøkning på en måte som blir positivt) Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 (endret) Ville tatt bort deler av overskriften som sier "er nå blitt ni uker og trenger fortsatt" Det høres på en måte desperat ut, og at det nesten er blitt for sent (at den er for gammel). Jeg ville heller ikke vinklet det dithen at det er den siste, ei heller pga avbestilling. Det er negativt ladet. Fokuser heller på linjene og gemytter, samt fysikk/helse (Hilsen en som har som jobb å fortelle kunder om prisøkning på en måte som blir positivt) Sent from my iPhone using Tapatalk men jeg er jo desperat! *flir* Men takk, jeg skal gå inn å redigere litt nå Endret 28. Oktober 2012 av Margrete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Ååå Jeg hadde tatt henne på flekken dersom vi ikke allerede hadde hatt to hunder, i tillegg til mye skole for tiden! Håper hun snart får et nytt, fint hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Nixe savner ingen ting. Nixe skal være bebi for alltid og bo på terrassen til Margrete Nei men seriøst, hele verden er dumme. Hvorfor har ingen kastet seg over lodotten enda? Makan til nydelig og bedagelig valp. Ligger på terrassen og tutler for seg selv, koser på alle som kose vil, og plager ingen andre en mora si. Sitter stille og poserer for kameraet på kommando fra datteren i huset, og trives like godt på armen som på bakken. Nesten så jeg får lyst til å gi prinsesse-tittelen videre, for hun hadde kledd den rimelig godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Herlighet å vakker ... Gjerne send henne over til meg hun var jo helt nusselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Er den solgt ennå? Søøøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Tror den beholdes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Er den solgt ennå? Søøøøt! Den er solgt til meg *ler* Alt for søt til å kvitte seg med rett og slett. Neida, det var ikke bare søthetsfaktoren som lot henne bli, hun har en del egenskaper jeg liker også. Datteren er interessert i hund, så da får hun denne som prøveklut. Nix er min, men Helle får prøve seg litt i forhold til lp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Den er solgt til meg *ler* Alt for søt til å kvitte seg med rett og slett. Neida, det var ikke bare søthetsfaktoren som lot henne bli, hun har en del egenskaper jeg liker også. Datteren er interessert i hund, så da får hun denne som prøveklut. Nix er min, men Helle får prøve seg litt i forhold til lp Så kjekt! Legg ut nye bilder av henne da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Den er solgt til meg *ler* Alt for søt til å kvitte seg med rett og slett. Neida, det var ikke bare søthetsfaktoren som lot henne bli, hun har en del egenskaper jeg liker også. Datteren er interessert i hund, så da får hun denne som prøveklut. Nix er min, men Helle får prøve seg litt i forhold til lp Du må få denne datteren din inn på sonen, synes jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts