Synnikken Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Hun begynner jo bli tjukkis! Siter
Stine Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 7 Uker på vei, og hun blir bare mer og mer misfornøyd Hun er ikke veldig pen som drektig stakkars 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Oi, blitt veldig mye større på kort tid Siter
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Wow, nå er hun stor! Skal du røntge/ta UL? Tipper minst 6 søte små!! Siter
Stine Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Skal røntge på Fredag Ja, ser hun eser ut for hver dag som går Siter
soelvd Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Åååh, så spennende! Lykke til på UL Er spent på staffe-valper selv, ei venninne har staffen sin på for og hun skal ha valper snart - spennende! 1 Siter
Synnikken Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Hun ser så herlig miserabel ut jeg ler og ler og ler! Søta! Siter
Stine Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Hun er generelt miserabel om dagen Hvor mage tipper dere? Jeg håper som Teserere at det blir 6, 3 av hvert kjønn 1 Siter
Snøfrost Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Hun så litt miserabel ut ja. Ikke greit å bli stor og bred på midten tipper 7, 2 hanner, 5 tisper 1 Siter
Synnikken Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 7! 4 hannhunder og 3 tisper! 2 Siter
marjea Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Jeg tipper 5; tre hannhunder og to tisper 1 Siter
Stine Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Idag på dag 54 har vi vært på røntgen, vi så 2 stk klart og kanskje en 3 mann Det er ihvertfall godt med liv inni der, for de sparker og herjer til alle døgnets tider Så da håper jeg fordelingen blir 2 tisper og1 hannhund. Uansett hva det blir så er det desverre valpekjøpere som kommer til å bli skuffet etter fødselen, hvis det nå ikke gjemmer seg noen et eller annet sted inni der da 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Skrevet 21. Desember 2012 Ikke lenge igjen nå Satser på 2 tisper og 1 hannhund. Også kanskje 1-2 som gjemmer seg. 1 Siter
Stine Skrevet 25. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Bildet tatt igår, på dag 57 Idag er hun på dag 58 og jeg har begynt å ta tempen, siden slekta hennes har en tendens til å føde på dag 60 Hun er nå mye roligere og sover mye. Valpene sparker hardt nå, og vi kan se dem bevege på seg hvis hun ligger rolig Alt er klappet og klart her, valperommet har en temperatur på 22 grader nå, liste med tlf nr til veterinær vaktene i romjulen er hengt opp, og adresse studert til de vi ikke bruker fast. Vi har også vakt tlfnr klart til Nedre Romerike, tilfelle noe skjer den dagen ku doktor'n her oppe har vakt (blitt frarådet å bruke han på hund) Vi har esker med gamle sengetøy og frotte håndklær klart (kjekt med folk som flytter) og jeg veit ikke hvor mang poser med aviser vi har fått fra familien + de vi har samla selv Som dere skjønner så gleder jeg meg enormt, jeg kan bare ligge å se på Tuva i timesvis, og hun begynner å bli passe lei hånda mi som ligger på magen hennes hele tiden Hun får et ekstra måltid nå, matlysten er ikke på topp. Men når jeg blander inn litt kjøttdeig så går det meste ned, Trym tar seg av resten som blir liggendes igjen. Hun har også begynt å snorke som en full tømmerhugger, det er nesten utålelig å ligge på samme rom som henne Det eneste som mangler er at Christian skal rydde bilen når han kommer hjem fra 1dag selskapet idag (jeg er selvfølgelig ikke med, Tuva får ikke lov til å være hjemme aleine ) så hvis det skjer noe så sitter jeg i baksetet med Tuva vedsiden av meg. Jeg er sikkert litt hysterisk, men jeg liker å ha alt klartt tilfelle noe skjer, litt kjedelig å begynne å leite etter adresser og rydde bil hvis hun må ta keisersnitt Huff da, jeg har en liten tendens til å ta litt av jeg 4 Siter
Stine Skrevet 26. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Nå har jeg målt tempen 2 ganger med 15 min mellomrom, den ligger på 37 grader. Siter
Teserere Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Skrevet 26. Desember 2012 Lykke til med fødselen, håper den går problemfritt Siter
Stine Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2012 Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram 11 Siter
Recommended Posts