Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på Taxi i DOGS4all-konkurransen


Irenen
 Share

Recommended Posts

Hei folkens :)

Taxi ligger på andreplass i DOGS4ALL-konkurransen, og jeg prøver desperat å sanke flere stammer for å nå til topps. Premien er hundeutstyr til 10 000 kroner, og utstyrsfreak (og blakk) som jeg er, har jeg selvfølgelig forferdelig lyst til å vinne! :w00t:

Setter utrolig stor pris på hvis det er noen her på sonen som kunne tenke seg å stemme på meg.

Man stemmer via facebook, og man kan stemme hver 24. time frem til konkurranseslutt 19. november.

Link til konkurransen.

(PS: Man må først "like" siden for å få mulighet til å stemme. Første gangen man er innpå der spør facebook om å logge inn med en sånn fotokonkuranse-app. Den er ikke noe farlig å trykke på)

Hver minste stemme hjelper. På forhånd, tuuusen takk! :D

img_8800.jpg

Det er ikke dette bildet jeg deltar med altså, men det er sånn Taxi vil reagere hvis vi vinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Konkurransen er avsluttet, og det ble dessverre "bare" en andreplass selv om jeg tilslutt hadde over 4500 stemmer. Fikk en trøstepremie da, så får i det minste gratisbilletter til DOGS4All Tusen t

Stemt og delt logget like gjerne inn fra mamma og pappa sin fb og stemte der og jeg

stemt igjen

Du burde jo brukt det bildet da!

Er ikke på fb, ellers skulle jeg stamt. Vakre Taxi!

Hehe, synd det ikke er helt i fokus, for han ser jo heelt gal ut!

Jeg har stemt ;) Vi liker kooikere fortenk!

Tusen takk :D

Siden jeg ikke har sjangs til å vinne så får jeg stemme på deg da :-P

Yay! Takker :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxi har nå 1487 stemmer, og det er for øyeblikket 107 stemmer som skiller han fra førsteplassen, så det går fremover. Jeg har faktisk trua på at dette KAN gå med litt ekstra hjelp, til tross for at han som leder har bortimot 3000 facebookvenner :) (Så det kan være jeg bumper tråden innimellom, iogmed at man kan stemme hver dag :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den premien der hørtes bra ut, til jeg leste reglene.. D4A bytter altså penger mot kvittering. Det vil si at man må handle med sine egne penger (og er man blakk er jo det vanskelig) for så å vise kvittering, for SÅ å få penger fra dem..

Vi var med, men jeg gadd ikke prøve så hardt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den premien der hørtes bra ut, til jeg leste reglene.. D4A bytter altså penger mot kvittering. Det vil si at man må handle med sine egne penger (og er man blakk er jo det vanskelig) for så å vise kvittering, for SÅ å få penger fra dem..

Mastercard :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemt! Og bumper derfor i dag også! Men hvis du hadde brukt bildet her oppe er jeg 100% sikker at du hadde vinni altså!

Tusen takk :D Jeg angrer litt på bildevalget faktisk, men så var jeg litt opptatt av å bare få et bilde raskt ut, for å en gang skyld komme tidlig med i en sånn type konkurranse. Jeg har jo egentlig mange bilder som er mye bedre..

Jeg synes den premien der hørtes bra ut, til jeg leste reglene.. D4A bytter altså penger mot kvittering. Det vil si at man må handle med sine egne penger (og er man blakk er jo det vanskelig) for så å vise kvittering, for SÅ å få penger fra dem..

Vi var med, men jeg gadd ikke prøve så hardt :P

For min del. HVIS jeg mot formodning vinner, så blir det å låne penger for en dag ;) For jeg har hele 1 krone på konto.

Stemt :)

Takk :D

Dere er snille! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte igjen jeg også :)

Tusen takk :D

Stemt og delt :lol: logget like gjerne inn fra mamma og pappa sin fb og stemte der og jeg :P

Ååh, så snilt! :ahappy: Tusen takk!

Begynner å ta innpå nå altså, så fortsett gjerne å stemme dere som gidder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...