L.M. Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Har helt jernteppe for tida når det kommer til filmer (og serier, egentlig), noe som er megakjipt.. Sååå, hva er favorittfilmen til folk her inne? 10-på-topp, random bra filmer? Tell me! Er ikke kresen med sjanger, og sikkert flere som er interessert i noen gode filmtips, så trenger kanskje ikke begrense ting stort Takk for svar! Siter
Gjest Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Så "The book of Eli" på TV her om dagen, den synes jeg er fin Siter
xxx12345 Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Silence of the Lambs Forrest Gump Chocolat Freedom Writers Rocky 1-7 Million Dollar Baby Notting Hill Løvenes konge Jungelboken Monsters Inc Den grønne mil Philadelphia Terminalen Skal jeg fortsette?... Siter
Lola Pagola Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 SerierSons of AnarchyThe Walking DeadAmerican Horror Story Firefly Fringe FilmerBig FishDen fabelaktige Amélie fra Montmartre Machete (hoho )The Butterfly Effect Oldboy Pans labyrint Siter
L.M. Skrevet 19. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2012 Silence of the Lambs Forrest Gump Chocolat Freedom Writers Rocky 1-7 Million Dollar Baby Notting Hill Løvenes konge Jungelboken Monsters Inc Den grønne mil Philadelphia Terminalen Skal jeg fortsette?... Ja, fortsett, masse bra tips her SerierSons of AnarchyThe Walking DeadAmerican Horror StoryFireflyFringe FilmerBig FishDen fabelaktige Amélie fra MontmartreMachete (hoho )The Butterfly EffectOldboyPans labyrint Pans labyrint skal ses ihvertfall! Takk 1 Siter
Teserere Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 true blood vampire diaries greys anatomy game of thrones house band of brothers the gladiator fight club requiem for a dream monster pulp fiction seven blood diamond lucky number slevin the butterfly effect schindlers list snow white and the huntsman seabiscuit (hestefilm) jarhead lord of war the sorcerers apprentice Siter
xxx12345 Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 The Black Book Cinderella Man A Beautiful Mind Pirates of the Carribean Trainspotting Siter
cloe Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Avatar Star trek 2009 Shelter Dream House The Dictator This Means War Jack and Jill That's my boy You don't mess with the Zohan Siter
Ozzy Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 The Avengers The rise of the planet of the apes LOTR-trilogien Hachiko The cabin in the woods Siter
tmp Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Braking Bad The Wire Mad men Siter
Gjest Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Glemte selvfølgelig å nevne mine to yndlingsfilmer over alle filmer: 2012 og Avatar! Siter
Mardina Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Domestic disturbance Alive Fun with Dick and Jane Marley and me Erin Brockowitch White noise Me, myself and Irene Siter
Iago Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 Her kommer noen av mine yndlingsfilmer jeg gjerne ser om igjen og om igjen! Pretty Woman (med Julia Roberts) Batman: The Dark Knight Rises (Christian Bale er jo bare såå kjekk, hehe) Cast Away (Tom Hanks) Sherlock Holmes (både film nr.1 og 2, med Robert Downey jr) Leap Year (denne falt i smak hos meg, med Matthew Goode) Love and other Disasters (litt i samme stil som den over, med Brittany Murphy) The Curious Case of Benjamin Button (trist, men fin, med Brad Bitt) The Green Mile (Tom Hanks) Og sist men ikke minst The Godfather, både 1 og 2. 3'ern var jeg ikke særlig begeistret for. Siter
Recommended Posts