Karianski Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Nå som mørket har kommet for fullt ønsker jeg at jeg og min hund skal synes best mulig i mørket. Hva bruker du til deg selv og din hund? Siter
Mardina Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Bruker refleksvest på meg selv og hunden. I tilegg har jeg Orbiloc, som jeg fester på hunden innimellom, når jeg husker det Siter
Ozzy Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Refleks-vest til meg, en refleks rundt høyre arm, refleks på kobbelet og refleksvest på hunden samt en blinke-ting i halsbåndet. Bruker jeg vinterdressen min har jeg også refleks på armene og på beina. Siter
bikkjene Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting hehe Også har hun refleks i båndet hennes Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha 1 Siter
Mardina Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting hehe Også har hun refleks i båndet hennes Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha Da synes jeg du bør bli flinkere til å ta på deg selv refleks. Det tar sikkert sammen tiden som du bruker på å ta det på hunden din. I tillegg er det jo viktig at du også blir sett i mørket og ikke bare hunden. Jeg tør rett og slett ikke la vær å ta på meg refleks, når det er mørkt ute. Dessuten koster ikke en refleksvest mange kronene uansett... 2 Siter
Ozzy Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting hehe Også har hun refleks i båndet hennes Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha Jeg mener i hvertfall at mitt eget liv er viktigere enn Ozzy sitt. Så om han får refleks skal selvfølgelig jeg også ha det. Bruker også refleks når jeg går til jobben langs en vei uten gangsti. Du er skremmende usynlig uten refleks i mørket. 3 Siter
Stine Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Refleksdekken eller bredt refleksbånd, refleks kobbel og refleksvest på meg. Siter
Siri Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Tatt i betraktning at en hund med refleksvest ikke sees særlig godt verken forfra eller bakfra når man går langs en vei, vil refleksvest på MENNESKET være den beste og viktigste måten å sikre både seg selv og hunden på. Ser bilisten DEG, så vil han også unngå hunden. 4 Siter
Guest Yellow Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Bruker Hurtta polar vest, ellers har jeg refleks på dekken hunden har. Samt har et blinkelys festet ganske høyt oppe på kobbelet. Siter
Bellare Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Refleksvest til meg sjølv. Refleksdekken, refleks sele/halsbånd til frøkna. Og så har eg to refleksgreier som eg har laga til og hengt på kobbelet Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Hurrta sin lifeguardvest til meg, sele, kobbel og halsbånd med refleks til hunden og lys på hunden, og dekken i tillegg med refleks om det er behov for det Siter
Lola Pagola Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Bruker refleksvest fra chlas olson på hunden + blinkende lys, og refleksbånd på meg selv (de gangene jeg husker det/gidder). Men jeg tar alltid på om jeg skal gå langs veier uten fortau da. Siter
Lemen Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Jeg bruker alltid refleksvest og til hunden min så har jeg reflekskobbel og reflekssele med blinkende lys samt refleksdekken på kalde dager. Det er forresten lurt å sjekke at fjorårets refleksprodukt fremdeles er bra før sesongen starter siden utstyret gjerne blir vasket et par ganger i løpet av høsten/vinteren og det er ikke alle refleksprodukter som tåler såpe og vann like godt. Siter
Arielle Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Er ikke ofte jeg går langs veien men alle hundene har leietau, halsbånd og hånefot i refleks. I skogen har de et "halsbånd" med refleks som det er strikk i sånn at de kommer seg løs hvis de setter seg fast. Selv har jeg refleksvest og hundene har også sånn lykt som blinker når de går løs. Lager utstyret med refleks selv: www.facebook.com/arielleshundeutstyr Siter
Kaja Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Voffsen har refleksvest mens jeg har ingenting hehe Også har hun refleks i båndet hennes Burde vell ha jeg også men det blir bare sånn at hun må ha siden det er bebisen min og dyrebar og jeg er sløvere med meg selv. Haha Det er fryktelig egoistisk, den bilisten som eventuelt kjører deg ned fordi du ikke hadde på deg refleks får ødelagt livet sitt.. Her går Tesh med reflekshalsbånd og bånd på alle fire bein, kua og Rio med dekken og jeg med bånd og jakke med refleks 2 Siter
Nirm Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleksvest både på hundene og meg. Da blir vi sett forfra, bakfra, oppned og ovenfra. Ellers har de brukt å ha lys i halsbånda, men det er mest for at jeg skal se de i mørket når de er løse, og så bruker jeg hodelykt der det er mørkt. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Det er refleks innsydd i det meste av hundeutstyret jeg bruker på tur, så den er grei. Men jeg har en tendens til å glemme å ta på meg refleksvesten min uttapå jakka, så nå vurderer jeg seriøst å kjøpe meg en refleksjakke (Hööks) dedikert til hundelufting. Også må jeg stikke og få kjøpt meg nye lys til å feste på bikkjene, så JEG har oversikt over hvor de er når de løper løse på jorder og i skogen i mørket. Siter
Ingidano Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleksvest og kobbel på hunden, refleksvest eller sånne "slapon wristband" på meg. Kommer an på hvor mørkt det er. Siter
Anette Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleksvest på hundene, refleks i båndene, blinkende halsbånd, hodelykt og som regel vest på meg selv også. Siter
Flopp Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleks vest på meg og Leuchtie led halsbånd på voffsen. Siter
Bananen Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleksvest på hundene, og som regel kobbel med refleks i. Jeg kan ha på meg knæsj flouriserende gul jakke som veiarbeidsfolkene kan bruke. Eller bare refleksvest om det er for varmt. Siter
Gjest Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Refleksvest på oss begge Tenkte å kjøpe sånn reflekstråd og sy noen striper inn i kobbelet vårt. Det er så godt å holde i så vil ikke bytte det ut med et som det allerede er refleks i Siter
Gåsa Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Frøkena har refleks vest med lys på,halsbånd og bånd med refleks i/på.Båndene med innsydd refleks vises veldig godt!Jeg derimot må skjerpe meg og bli flinkere til ha på refleks.Skal huske det i kveld;) Siter
Guest lijenta Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Savner fortsatt denne refleksen http://www.boett.com/se/visa_produkt?productid=75# men det koster jo 235 bare å få den inn i Nrge men det koster vist 235 om man bestilelr flere også Siter
Poter Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 Det er refleks innsydd i det meste av hundeutstyret jeg bruker på tur, så den er grei. Men jeg har en tendens til å glemme å ta på meg refleksvesten min uttapå jakka, så nå vurderer jeg seriøst å kjøpe meg en refleksjakke (Hööks) dedikert til hundelufting. Også må jeg stikke og få kjøpt meg nye lys til å feste på bikkjene, så JEG har oversikt over hvor de er når de løper løse på jorder og i skogen i mørket. Kjøpte vinterjakke fra Hööks i fjor med refleks på. Det er på hver arm, bak på hetta og nede på ryggen. Veldig praktisk! Men synes jakken var litt for tung, så brukte den lite... Eine har halsbånd med refleks og bånd med refleks på. Av og til tar jeg på ham reflekssele. Jeg selv har refleksbånd rundt armene + evt. brikke fra lomma. Siter
Recommended Posts