LØJ Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Fikk ikke noe mer lyst på valp etter å ha sett i denne tråden... Har bare bilder av de to jeg har nå, am.staffen har jeg kun "papirbilder" av. Bo kuler'n på sofaen, ikke gamle karen her Dings, ganske akkurat 8 uker 2 Siter
trevi Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 NUCh Grimmendans Gigi 9 uker: NUCh RH Chevy's Kahroma (og søsteren Kahrma) 10 uker Nizhoni's In A Heartbeat 8 uker 2 Siter
Teserere Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Aww, så herlige bilder Aïda-bebis: 5uker 10 uker 1 år ..men så og si utvokst .... Slapp av! Hun er bare ferdig i høyden. Hun kommer til å vokse masse i bredden det neste året, jeg lover! 1 Siter
Nirm Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Noomi ca 5 uker og 9 månder. 8 Siter
Fjollebolle Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 Denne tråden er jo livsfarlig Steike så valpesyk man kan bli.. Her er lille Luno: Baby Nemi: Og baby Jolie: 7 Siter
L.M. Skrevet 20. September 2012 Rapporter Skrevet 20. September 2012 OMG hjerteknusertrååd! Så søte, alle sammen ^^ Siter
Marianne&Java Skrevet 22. September 2012 Rapporter Skrevet 22. September 2012 Jeg er så valpesjuk at jeg døøør Må jo ta med et par bilder av hjerteknuserne mine også: Java, nå 5,5 år, først ut.Her sammen med Rikke (som jeg desverre ikke har valpebilder av, siden hun flyttet inn som voksen...). Her er nok Java ca 10 uker tenker jeg (bildet tatt av ei venninne) Dette er fra samme dagen som hun flyttet inn! 8 uker og hvis du ser nøye, så kan du se faenskapen lyse i øynene hennes Og så Günther da, 2 år nå! Først et bilde oppdretter tok, her er han vel 7-8 uker Og så et av han etter at han flyttet inn, ca 10 uker (tatt av Tine Therese) Jeg veit, de var helt absurd søte 7 Siter
Kaja Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 Mozza som valp: (alle bildene tilhører Eli Fjeld i kennel Borsali'nos, dette var vel nesten 3 år før jeg møtte Mozza. Jøss, blir dem født mørke? Det viste jeg ikke! Denne tråden er til å bli veldig veldig syk av! Tesh: 9uker fortsatt 9 uker, haha Siste av Tesh! Måtte bare Cosmo Rio (bilde lånt fra Kennel Itapuca i Brasil/ Kennel Kingwana) Kua 3 mnd, 4 mnd! Ørene har ikke krympet noe særlig Her som "voksene" Kua snart 2, Tesh snart 2 og Rio litt over 2 4 Siter
Bikipile Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 (endret) Har ikke så mange bilder på denne pc'n, men har ihvertfall bilder av Birk, Arja og Lexi som små. Arja og Lexi: Lexi: Birk (og Peik på bilde 2): Endret 23. September 2012 av Bikipile 2 Siter
Cloudberry Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 Sita 13 uker: Sita 4 mnd: Uva sikkert 8-9 uker gammel: Uva 5 mnd: 4 Siter
Guest janson Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 Fryktelig mange søte valper! Men litt godt å ikke bli valpesjuk for en gangs skyld. Mikke, i dag 2,5 år, her 8 uker: Mikke 3-4 måneder: Gneis, i dag 17 uker, her 8 uker: Gneis 12 uker: Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Baby-Norris med hjerte i panna Dette er fra samme dagen som hun flyttet inn! 8 uker og hvis du ser nøye, så kan du se faenskapen lyse i øynene hennes En puddel det lyser faenskap av? Det må jo være feil? Nei, ikke noe faenskap der nei Bare for awww-faktoren Lille-Tjukken og Leah, hhv 3 og 4 mnd gamle, spooner Ja, jeg savner lille-Tjukken.. Neida, ser fortsatt ikke noe til faenskap i puddelen.. *ler* Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 for en herlig tråd her er noen valpebilder fra oss.. Damien og søstrene Utrolig bra bilde, de poserer jo skikkelig! Den ene med labben på skulderen og den andre lener seg inntil for at det skal bli et bra fellesbilde 1 Siter
PsychoLynx Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Lille Gry sammen med bror Goliat, 2,5 uke gamle. Gry, 2,5 uke. Gry, 4,5 uke. 4,5 uke http://bridie.wordpress.com/2008/12/28/hakino-valper-45-uke/ For de som vil se flere aussievalper på 4,5 uke (litt ned på siden. Og ja, Gry het Geisha da.... Og på stamtavlen) Gry, 5,5 uke http://bridie.wordpress.com/2009/01/03/hakinovalper-55-uke/ Og fler bilder av søsknene, 5,5 uke. 6,5 uke http://bridie.wordpress.com/2009/01/11/hakinovalper-65-uke/ 8 uker, og enda hadde jeg null anelse om at hun skulle bli min. det visste jeg først litt over 1 år senere http://bridie.wordpress.com/2009/01/19/hakinovalper-8-uker-og-trening-pa-dokka/ 9,5 uke http://bridie.wordpress.com/2009/01/30/hakinovalper-95-uke/ 3 måneder http://bridie.wordpress.com/2009/02/27/aussieaction-og-bc-politi/ gry rett etter at hun flyttet til oss, 2 uker før hun fylte et år. (Her med Sheriff i hælene) Og Gry, den snart 4 år gamle valpen vår... Bridie kom jo ikke til meg før hun var 2,5 år. Og ikke ante jeg hvem hun var før hun kom til meg heller. Og ikke finner jeg igjen de få bildene jeg har av henne, som tidligere eier tok heller... 1 Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Herregud. Så mange ufattelig nydelige valper Vet ikke akkurat hvor mange uker hun er her. Fortsatt hos oppdretter i alle fall: På de neste to er hun 12 uker, og har sin første kveld i sitt nye hjem. Det er også akkurat i det øyeblikket hun ser den rare, krøllete katten for første gang: Her skulle det senere vise seg at hun ligger til lading: Jeg skjønner ikke hvor jeg har vært da Ulla var valp. Har nesten ingen bilder av henne, og de jeg har, de er av så dårlig kvalitet at det er til å grine av. Må ha vært helt i ammetåka. Siter
Monica123 Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Tindra( den med minst hvitt) litt over 3 uker gammel Tindra 12 uker Arla 12 uker Bella 8 uker 2 Siter
Toril Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Denne tråden er helsefarlig,særlig når valpen i huset er over ni måneder og diger . Siter
shira Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Her er noen bilder av Diva, MT vi hadde før (savner) Så et av lille Tifa (min søsters hund) Noen av Bella (er jo valp enda men) Siter
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Blir jo overhode ikke valpesyk! Joya 3 Siter
Turb Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Joya Hahahaha det her bildet kunne passet utmerket med bildeteksten: I didn't say it was your fault, I said I was going to blame you! (har en kjöleskapsmagnet med den teksten) 1 Siter
Eira Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Pøbel 8 uker. Kamar 8 uker. Så utrolig søte! litt ot, men hva slags kamera bruker du? evt. objektiv? Herlighet, skulle ikke vært lov å gi sånne blikk! *smelt* Siter
Recommended Posts