Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmehekla ting til salgs


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg pakke i posten, og jeg er såååååå fornøyd! Åherregud. Gleder meg til det blir kaaaaaldt! I shall be so fashionable! Litt dårlig bilde som ikke yter arbeidet og FARGENE rettferdighet i d

Jeg vil forresten gjerne kjøpe Heljar.. :angel:

Jeg prøver meg igjen. Alt er heklet av meg og er selvsagt aldri brukt. Kommer fra et røykfritt men hundevennlig (duh!) hjem. Det går mot høst og jul, så jeg vil også nevne at jeg tar også oppdrag

Duu, en kollega av meg fikk en gutt i går og som gave tenkte jeg automatisk på converse skoene fra deg, har du fortsatt de blå? Eventuelt mulighet for å lage noen i sort? :) Eventuelt hvor lang tid vil det ta å sende de nedover til oslo? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu, en kollega av meg fikk en gutt i går og som gave tenkte jeg automatisk på converse skoene fra deg, har du fortsatt de blå? Eventuelt mulighet for å lage noen i sort? :) Eventuelt hvor lang tid vil det ta å sende de nedover til oslo? :)

Blå er ledig og klar til sending. Får jeg sendt de i morgen så bør de være i Oslo senest tirsdag. De koster 37,- å sende. :)

Jeg kan også hekle i sort, ikke noe problem. Det hadde blitt kjempekult tror jeg. Men det tar litt lengre tid da jeg må bestille garn og har også noen prosjekter jeg må få gjøre ferdig før jeg starter på et nytt, bare så du vet. Si fra om du er interessert du, og hva du har mest lyst til. :)

Synnøve, så koselig å høre! Du vet du har en rabattbong hos meg, bare å si fra om det er noe nytt du har lyst på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvor lang tid tar det eventuelt før du kan hekle sorte da? :) Begge foreldrene er forholdsvis rocka og har en følelse av at sort ville falt best i smak hehe. Men dersom det tar lang tid tar jeg gjerne de blå :)

Kollegaen min (far til barnet) er iallefall tilbake på jobb om 2 uker, så er jo rundt den tiden en gave burde være på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på om jeg får de ferdig og i Oslo om fjorten dager. Garnet tar gjerne noen dager også. Jeg tør ikke love noe dessverre. Vil du safe, ta de blå. Om du er litt mer lax på tiden så vent på sorte.

Jeg kan garantere å være ferdig om tre uker, mulig fortere, men det vil jeg ikke love.

Jeg kan sjekke garnstasjet om jeg har sort garn i riktig tykkelse forresten. Det er isåfall ull og ikke bomull da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du hekle et par converse for meg også? Mosegrønne, str baby som ble født nå på tirsdag. Ingen hast, jeg skal ikke på barselbesøk før om en måned eller så.

Selvsagt! Jeg skriver deg på lista. En måned håper jeg holder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir knappt med tid, kan de ev hekles litt større, og så kan Amund få de i tidlig julegave vettu :)

De er ganske rause i størrelse, 0-6 måneder. Jeg vil tippe at de sannsynligvis kan bruker lengre også. :)

Du har pm med garn-forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Så mye flott Mari :heart: Jeg bestiller et par babyconverse, unisex-farge, blir tante i november så du har god tid... :innocent:

Jeg har et par i turkis stående om du er interessert. Evt, send meg pm med fargeønske om du vil ha noe annet. :)

Åååå, den ugle lua burde kommet til voksne altså! Hmph!

Jeg kan fint hekle en i voksenstrørrelse. :) Send meg en pm om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nyfødtkjole. Heklet i ren, økologisk merinoull. (Kløfri) Størrelse 0-6 måneder. 400 kr

7208598940_dbfabfa10c.jpg

Detalj med knapp på ryggen.

7208599014_3b3f48aa87.jpg

Sett med hals og pulsvanter. Heklet i ren, økologisk, håndfarget merinoull. Multifarget garn i fersken, brun og natur, ganske tykk ull. 450 kr.

7969904390_0fddfb14ed.jpg

7969904552_9c5b28bf36.jpg

7969904734_a848911135.jpg

Sett med skjerf og pulsvanter. Feminint og enkelt med bølgemønster. Heklet i 50/50 silke og merino ull. Det høye silkeinnholdt gir garnet en fin glans. Jeg klarer ikke fange fargen på garnet i det hele tatt, så jeg stjeler bilde fra produsenten. Fargen heter Ravelry Red og er en semi-solid rød med innspill av rosa. (Sorry Instagram-bilder) 450 kr

7780549524_d13e3fb9af.jpg

7780549316_b13202ddde.jpg

7780549748_403e5d3488.jpg

7969904048_30884eca46.jpg

Hals heklet i ren, økologisk merinoull. Multifarget garn med toner i mørk blå, mørk grå mot sort. Heklet med en teknikk som gjør halsen ganske kompakt. 400 kr

7969904210_4dbeb37df6.jpg

7969904926_efb73ddca9.jpg

Bumper denne og fjerner det som er solgt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...