Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmehekla ting til salgs


Mari
 Share

Recommended Posts

Mari! Jeg har sååå lyst på den blå halsen, men jeg har ikke mulighet til å betale før den 10. (når jeg får lønn). Om den ikke er solgt innen da, kan jeg kjøpe den? :)

Du kan få kjøpe den og betale den 10., Nina. Selvsagt kan du det! Halsen er din om du vil ha den. :)

Om dere har lyst til å kjøpe noe, men ikke har råd akkurat nå så går det helt fint å betale senere altså. Så lenge pengene faktisk kommer inn, så er det ikke så farlig om det er nå eller om en måned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg pakke i posten, og jeg er såååååå fornøyd! Åherregud. Gleder meg til det blir kaaaaaldt! I shall be so fashionable! Litt dårlig bilde som ikke yter arbeidet og FARGENE rettferdighet i d

Jeg vil forresten gjerne kjøpe Heljar.. :angel:

Jeg prøver meg igjen. Alt er heklet av meg og er selvsagt aldri brukt. Kommer fra et røykfritt men hundevennlig (duh!) hjem. Det går mot høst og jul, så jeg vil også nevne at jeg tar også oppdrag

Du kan få kjøpe den og betale den 10., Nina. Selvsagt kan du det! Halsen er din om du vil ha den. :)

Om dere har lyst til å kjøpe noe, men ikke har råd akkurat nå så går det helt fint å betale senere altså. Så lenge pengene faktisk kommer inn, så er det ikke så farlig om det er nå eller om en måned. :)

Da vil jeg veldig gjerne ha den! Skal overføre penger den 10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari, jeg ønsker meg innmari et mykt og godt heklet teppe, er det for mye å be om? Evt pris? Også sender jeg deg en PM snart, ang diverse annet jeg ønsker å bestille.

Det er selvsagt ikke for mye å be om. Send meg en pm om hva det er du ser for deg, men jeg må bare si at det er noen større prosjekter på lista mi nå, så det er litt ventetid. :) Vi blir nok enige om pris.

Da vil jeg veldig gjerne ha den! Skal overføre penger den 10. :)

Send meg en pm med adressen din, så får jeg sendt den på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari, jeg ønsker meg innmari et mykt og godt heklet teppe, er det for mye å be om? Evt pris? Også sender jeg deg en PM snart, ang diverse annet jeg ønsker å bestille.

Det er selvsagt ikke for mye å be om. Send meg en pm om hva det er du ser for deg, men jeg må bare si at det er noen større prosjekter på lista mi nå, så det er litt ventetid. :) Vi blir nok enige om pris.

Send meg en pm med adressen din, så får jeg sendt den på mandag! :)

Undrer på hva du tenker som pris på ett sånt teppe i nogenlunde ok garn (bomullsgarn)? Ønsker meg jeg også! (Alt av studielånet mitt kommer til å gå på Maris hekling! :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt på størrelse og garn egentlig. Og ikke minst hva slags type teppe. Jeg trenger litt veiledning med andre ord. :D

Enkeltdyne størrelse, i noe tilsvarende garnkvalitet på halsene dine (kanskje ikke SÅ fint garn), og forholdsvis tett heklet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...