Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Mari! Jeg har sååå lyst på den blå halsen, men jeg har ikke mulighet til å betale før den 10. (når jeg får lønn). Om den ikke er solgt innen da, kan jeg kjøpe den? Du kan få kjøpe den og betale den 10., Nina. Selvsagt kan du det! Halsen er din om du vil ha den. Om dere har lyst til å kjøpe noe, men ikke har råd akkurat nå så går det helt fint å betale senere altså. Så lenge pengene faktisk kommer inn, så er det ikke så farlig om det er nå eller om en måned.
Jankaa Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Mari, jeg ønsker meg innmari et mykt og godt heklet teppe, er det for mye å be om? Evt pris? Også sender jeg deg en PM snart, ang diverse annet jeg ønsker å bestille.
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Du kan få kjøpe den og betale den 10., Nina. Selvsagt kan du det! Halsen er din om du vil ha den. Om dere har lyst til å kjøpe noe, men ikke har råd akkurat nå så går det helt fint å betale senere altså. Så lenge pengene faktisk kommer inn, så er det ikke så farlig om det er nå eller om en måned. Da vil jeg veldig gjerne ha den! Skal overføre penger den 10.
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Mari, jeg ønsker meg innmari et mykt og godt heklet teppe, er det for mye å be om? Evt pris? Også sender jeg deg en PM snart, ang diverse annet jeg ønsker å bestille. Det er selvsagt ikke for mye å be om. Send meg en pm om hva det er du ser for deg, men jeg må bare si at det er noen større prosjekter på lista mi nå, så det er litt ventetid. Vi blir nok enige om pris. Da vil jeg veldig gjerne ha den! Skal overføre penger den 10. Send meg en pm med adressen din, så får jeg sendt den på mandag!
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Hvis jeg bare hadde visst at det var jente så... Om du ikke får solgt den lilla kjolen, så skal vi på en ultralyd til i slutten av måneden
Kaja Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Kuppet tråden bittelitt og lurer på hvor du fant oppskrift på de "firkanta" ugleluene?
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Lilla kjole og blå hals solgt. Marie, si ifra om det er jente så hekler jeg heller en ny kjole til henne. Den er utolig fin!
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Kaja, den ligger på rav. Er på telefonen så får ikke linket.
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Mari, jeg ønsker meg innmari et mykt og godt heklet teppe, er det for mye å be om? Evt pris? Også sender jeg deg en PM snart, ang diverse annet jeg ønsker å bestille. Det er selvsagt ikke for mye å be om. Send meg en pm om hva det er du ser for deg, men jeg må bare si at det er noen større prosjekter på lista mi nå, så det er litt ventetid. Vi blir nok enige om pris. Send meg en pm med adressen din, så får jeg sendt den på mandag! Undrer på hva du tenker som pris på ett sånt teppe i nogenlunde ok garn (bomullsgarn)? Ønsker meg jeg også! (Alt av studielånet mitt kommer til å gå på Maris hekling! ).
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Det spørs helt på størrelse og garn egentlig. Og ikke minst hva slags type teppe. Jeg trenger litt veiledning med andre ord.
Kaja Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Kaja, den ligger på rav. Er på telefonen så får ikke linket. Takk! Må lage til meg selv!
Gjest Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Det spørs helt på størrelse og garn egentlig. Og ikke minst hva slags type teppe. Jeg trenger litt veiledning med andre ord. Enkeltdyne størrelse, i noe tilsvarende garnkvalitet på halsene dine (kanskje ikke SÅ fint garn), og forholdsvis tett heklet.
SoppenCamilla Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 I dag fikk jeg pakke i posten, og jeg er såååååå fornøyd! Åherregud. Gleder meg til det blir kaaaaaldt! I shall be so fashionable! Litt dårlig bilde som ikke yter arbeidet og FARGENE rettferdighet i det heeeele tatt, men kan ta et bedre et i dagslys! 7
Mari Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Flott, flott dame! Du er en hotm hot hottie. 2
Mirai Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Jeg må bare si etter å ha fiklet litt selv.... Mari, du er utrolig flink og produktiv! 1
Recommended Posts