Kaja Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Og da var man ferdig med "krokodille-skjellene" på første del men jeg sliter med å forstå fortsettelsen Edit: Hvordan oversette dette til forståelig? Now working in rows, chain stitch 3, * double crochet in each of next 2 stiches, double crochet in next chain-1 space, double crochet each next two stitches, yarn over, insert hook in next space between scales and in chain -1 space directly behind scales, yarn over, pull loop through and complete as double crochet, repeat from * across, do not join, turn. Edit2: Og da fikk jeg en kjempegrei forklaring fra Sverige Post gjerne forklaring! Tror jeg forstår den, men skader ikke å være sikker før man setter igang Jeg klarte faktisk første rad med skjell overaskende lett, det hadde jeg aldri trodd. Jeg var 100 prosent sikker på at jeg hadde feil antall osv. Men det ble helt riktig. *klappe på skuldern*. Jeg sleit med "FPDC", hva f*** er det liksom. Youtube <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Post gjerne forklaring! Tror jeg forstår den, men skader ikke å være sikker før man setter igang Jeg klarte faktisk første rad med skjell overaskende lett, det hadde jeg aldri trodd. Jeg var 100 prosent sikker på at jeg hadde feil antall osv. Men det ble helt riktig. *klappe på skuldern*. Jeg sleit med "FPDC", hva f*** er det liksom. Youtube <3 Når krokodille-skjellene er ferdig (1 rad v-masker, en rad skjell "fpdc", totalt 5 rader med skjell), 3 luftmasker, så staver (6 stk pr skjell). På voksen hettelue 8 rader. Og jeg har brukt youtube flittig for å forstå oppskrifta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Ferdig med et par pulsvanter og 3 halser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Å, den første halsen så skikkelig kul ut De andre var også kjempefine, men stilig mønster på den Er den heklet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Takk! Alle halsene er heklet med samme mønster Jeg glemte at jeg har heklet enda en hals Denne i litt annet mønster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Ja, nå ser jeg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Har prøvd meg på å lage diverse armbånd :angel: Kjempegøy!! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Så fine! Likte spesielt godt nummer 1, 5 og 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Har prøvd meg på å lage diverse armbånd :angel: Kjempegøy! Selger du sånt? I så fall, hva tar du for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Selger du sånt? I så fall, hva tar du for dette? Slenger meg på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Ja, jeg selger faktisk Armbånd 1,2 og 3 koster 360 kr stk. Armbånd 4 koster 380 kr. Armbånd 5 koster 290 kr. Armbånd 6 koster 300 kr Armbånd 7, 8 og 9 koster 160 kr stk. Har hjemmeside; https://www.facebook.com/StinesHundedesign Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Edit: Tror jeg skjønte alt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Heeere Kitty, Kitty, Kitty... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Her er link til noe av det jeg har laget. Mangler mye der da https://www.facebook.com/media/set/?set=a.329882140361212.99291.100000182873319&type=3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Nå har jeg for første gang strikket med 2 par sokker på samme pinnen. Genialt når man vet man får for lite av en farge, og sokkene skal være like Tova prinsesse sokker håper jeg resultatet blir. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Skal lage dette. Kjenner ingen som skal ha baby, men Syns det er så fint. http://www.ravelry.com/patterns/library/tiramisu-baby-blanket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 *Venter på at garn skal komme i posten* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Nå sitter jeg her, litt småsjokkert over meg selv Jeg har aldri strikka annet enn skjerf. Så strikket jeg en superenkel djevellue og en superenkel dress før jeg bega meg ut på en oppskrift jeg ikke skjønte noe av. Nå har jeg laget masse fancy økninger, jeg strikker mønster, har skilt av masker til armene, etc. Masse søte skjønnhetsfeil, men nå begynner jeg nesten å lure på om det kan bli en body til slutt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Flink du er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Heeere Kitty, Kitty, Kitty... Den har jeg bestilt! Tantebarnet kommer til å gå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Den har jeg bestilt! Tantebarnet kommer til å gå Niesen min fikk en sånn av svigemor. Det ble veeeeeldig populært I oppskriften står det at jeg skal strikke rundt på rundpinne. Men det er jo aaaltfor få masker til det. Må jeg strikke på settpinner da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 I oppskriften står det at jeg skal strikke rundt på rundpinne. Men det er jo aaaltfor få masker til det. Må jeg strikke på settpinner da? Settepinner eller en kortere rundpinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Skal lage dette. Kjenner ingen som skal ha baby, men Syns det er så fint. http://www.ravelry.c...su-baby-blanket Oooh, det var kjempefint! Tror du det er mulig å lage for en som ikke har heklet så mye før? Garnet de har brukt er ganske dyrt da. Hmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Oooh, det var kjempefint! Tror du det er mulig å lage for en som ikke har heklet så mye før? Garnet de har brukt er ganske dyrt da. Hmmm. Ja det tror jeg. Oppskriften er ganske enkel og straight forward hele veien. Om du synes garnet er dyrt, så kan du jo velge et annet garn som gir samme strikkefastheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts