Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndarbeidstråd!


Annegru
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sjekk ut min kule pappa med sin nye jakke!

Sånn ble den!  Guttungen var nok synlig i barnehagen i dag   Garnet ble veldig kult heklet opp. Forsøkte å ta nærbilde, men fargene ble litt wonky. 

Jeg elsker jobben min men jeg hater jobben min. Nå skal de kjøre sånn superteit greie med Hatteonsdag på førstkommende onsdag. Jeg kan virkelig ikke fordra sånt! Men man blir jo pokker meg straffa for

Posted Images

Jeg skal ha perlemorsknapper mellom bena på bodyen og bak i ryggen/nakken. Blir ikke det ubehagelig med de i ryggen for en liten baby som bare ligger? Eller er de såpass tynne? Noen som har noen ekstra fine å anbefale?

Perlemorsknapper er jo helt flate? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult IW!

Jeg MÅ jo bare lage noe til mamma, herregud så kult! :P Hvordan gjør du det med "løse tråder"? Og hvordan garn bruker du? Tåler det varmen fra det man tar ut av ovnen?

Ser lik ut, siden mønsteret er symmetrisk :)

Dritkult IW!

Jeg MÅ jo bare lage noe til mamma, herregud så kult! :P Hvordan gjør du det med "løse tråder"? Og hvordan garn bruker du? Tåler det varmen fra det man tar ut av ovnen?

Det var det jeg lurte på og! Men det er sikkert litt annerledes enn strikking, kan man "gjemme" den fargen man bruker inne maskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte noe "lett" med mye farge på midten for å prøve.

Så heklet jeg innover med rød. Da jeg skulle bytte til hvit dro jeg tråden gjennom MENS jeg lagde neste fastmaske, og det telte da som n hvit fastmaske. Jeg gjorde litt feil der først. Så som Teserere sa, fortsatte bortover med hvit og bare gjemte den.røde tråden inni :) . På enden av det hvite lot jeg den hvite tråden bare henge igjen mens jeg heklet rødt bort til kanten, og tilbake igjen, og så plukket den opp på neste råd.

Prøv å søke på filet crochet for noen ideer :) .

Edit: hvis du bruker bomull så kan de vel brukes på varme ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekult, IW! Men så sur den hodeskallen var da! :lol:

Her begynner jeg å gjøre meg ferdig med julegavene jeg lager for andre. :D

Denne halsen skal pappaen til Garmen få, strikket i kjempedeilig og tjukk alpakka.

8160889457_4361920527_z.jpg

8160921814_a0851e4a48_z.jpg

Nå blir han god og varm :) du er så flink!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...