Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Hvordan vil det være å lage eget heklemønster på den måten? Det går for samme greie, mener jeg! Men prøv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Så fin Mari! Liker fargen veldig godt også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Skal lage dette. Kjenner ingen som skal ha baby, men Syns det er så fint. http://www.ravelry.c...su-baby-blanket Det var kjempefint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Ja, jeg begynte på det i en fin rosafarge, gikk tom for garn og skulle kjøpe mer idag. Såklart hadde de ikke DEN fargen jeg trengte . Sukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Mari! Hvor har du fått tak i traktorknapper?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Nydelig grenser mari! Jeg er ferdig med pulsvanter, julegave til en venninne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Føler det er veldig fornuftig å sitte her og hekle gryteklut nå. Tegnet eget mønster og det er jo litt gøy å få til . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Mønster til hundegenser er tegnet opp, og jeg kjenner at jeg kommer til å bli en av disse personene som kler på bikkja julegenser på julaften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Føler det er veldig fornuftig å sitte her og hekle gryteklut nå. Tegnet eget mønster og det er jo litt gøy å få til . Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kan poste bilde straks! Satt oppe til...ermm... Klokka fire! Haha! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kan poste bilde straks! Satt oppe til...ermm... Klokka fire! Haha! Det hadde vært kult å hekla "rottweilerlue" til storebror! Men det er kanskje noe ambisiøst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg skal ha perlemorsknapper mellom bena på bodyen og bak i ryggen/nakken. Blir ikke det ubehagelig med de i ryggen for en liten baby som bare ligger? Eller er de såpass tynne? Noen som har noen ekstra fine å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg skal ha perlemorsknapper mellom bena på bodyen og bak i ryggen/nakken. Blir ikke det ubehagelig med de i ryggen for en liten baby som bare ligger? Eller er de såpass tynne? Noen som har noen ekstra fine å anbefale? Perlemorsknapper er jo helt flate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Perlemorsknapper er jo helt flate? Ser allikevel for meg det blir litt klumpete? (Og det ser jeg forresten for meg uten å noen gang ha montert en eneste knapp ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Den ble litt skjev fordi jeg hadde feil antall masker, men det fikser jeg til neste gang . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Den ble litt skjev fordi jeg hadde feil antall masker, men det fikser jeg til neste gang . kult! hvordan ser baksiden ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Ser lik ut, siden mønsteret er symmetrisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dritkult IW! Jeg MÅ jo bare lage noe til mamma, herregud så kult! Hvordan gjør du det med "løse tråder"? Og hvordan garn bruker du? Tåler det varmen fra det man tar ut av ovnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dritkult IW! Jeg MÅ jo bare lage noe til mamma, herregud så kult! Hvordan gjør du det med "løse tråder"? Og hvordan garn bruker du? Tåler det varmen fra det man tar ut av ovnen? Ser lik ut, siden mønsteret er symmetrisk Dritkult IW! Jeg MÅ jo bare lage noe til mamma, herregud så kult! Hvordan gjør du det med "løse tråder"? Og hvordan garn bruker du? Tåler det varmen fra det man tar ut av ovnen? Det var det jeg lurte på og! Men det er sikkert litt annerledes enn strikking, kan man "gjemme" den fargen man bruker inne maskene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg valgte noe "lett" med mye farge på midten for å prøve. Så heklet jeg innover med rød. Da jeg skulle bytte til hvit dro jeg tråden gjennom MENS jeg lagde neste fastmaske, og det telte da som n hvit fastmaske. Jeg gjorde litt feil der først. Så som Teserere sa, fortsatte bortover med hvit og bare gjemte den.røde tråden inni . På enden av det hvite lot jeg den hvite tråden bare henge igjen mens jeg heklet rødt bort til kanten, og tilbake igjen, og så plukket den opp på neste råd. Prøv å søke på filet crochet for noen ideer . Edit: hvis du bruker bomull så kan de vel brukes på varme ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg bruker bomullsgarn til grytekluter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Den ble litt skjev fordi jeg hadde feil antall masker, men det fikser jeg til neste gang . Kjempe stilig! Kanskje jeg må stjele ideen din og lage nye til meg selv.. har jo bare med julemotiv Noen som har forsøkt å hekle gryteVOTT ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kjempekult, IW! Men så sur den hodeskallen var da! Her begynner jeg å gjøre meg ferdig med julegavene jeg lager for andre. Denne halsen skal pappaen til Garmen få, strikket i kjempedeilig og tjukk alpakka. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kjempekult, IW! Men så sur den hodeskallen var da! Her begynner jeg å gjøre meg ferdig med julegavene jeg lager for andre. Denne halsen skal pappaen til Garmen få, strikket i kjempedeilig og tjukk alpakka. Nå blir han god og varm du er så flink! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Flott hals Mari Stjeler ideen din, og lager hals til farsdagsgave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts