Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Om grunnen til at du ikke vil ringe er ubehaget ved å ta telefonen, så ville jeg jobbet litt med det, Raksha. Du har litt tid framover nå, og du vet at det er en slags akilleshæl. På en måte er du heldig, at du har innsikten sånn sett. Når babyen kommer ut så kommer du til å måtte ha jobbet inn en lav terskel for å kontakte lege/legevakt, for det skal man ha. Jeg jobber mye med det selv, ikke fordi jeg synes det er ubehagelig med telefoner, men fordi jeg plutselig føler meg hysterisk og tror jeg bare innbiller meg ting. Jeg bagatelliserer ofte, og det er ikke god strategi. Det er et helt reellt problem for meg, jeg kan la være å ringe når jeg absolutt bør ringe. En svakhet jeg har som mor. Normalmeteret mitt for riktig bekymring er føkka, og det er noe jeg jobber aktivt med.

Her har erfaringen min med hund (og sykdom og død) blitt et hinder jeg har tatt med meg i foreldrerollen, tenk etter over om det kan være litt sånn med deg også? For det virker som vi er litt i samme båt her, for du er også i en situasjon hvor terskelen skal være lav. Rasjonelt sett så vet man jo dette, men det kan være ganske vanskelig alikevel, det vel jeg alt om.

Så snille du, hør på damene her inne. De kan og vet så mye, har egne og helt legitime erfaringer som er verdt å lytte til. Jeg liker ikke at du har vondt i magen enda. Jeg synes du bør sjekke det ut. Du kommer helt sikkert til å finne ut at alt er helt fint, heldigvis. Men man skal dobbeltsjekke slikt når man er gravid synes jeg.

Huff, jeg håper ikke at du tar dette som masing. Det er overhodet ikke ment sånn, men skjønner godt at det kan oppfattes slik alikevel.

Stor klem til deg! :heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Kan du være så snill å få målt bt og proteiner i morgen? Blodtrykk svinger opp og ned (mitt sank når bikkja la seg i sofaen med meg:)), så at du ikke har symptomer nå trenger nødvendigvis ikke bety at du ikke har sf.

Æsj, jeg liker ikke være så bastant, jeg var heller ikke redd da jeg var syk, men etterpå, da ble jeg redd da.

Ikke for å legge til mer masing her, men; en sånn der "unødvendig" telefon var grunnen til at ballen begynte å rulle, og det ble gjort undersøkelser av meg, som førte til keisersnitt halvannen uke senere. Jeg ble allerede fulgt opp tett pga andre ting, og jeg unngikk at det ble dramatisk. Jeg var heller ikke redd eller bekymret før det skjedde, det er i ettertid jeg har skjønt alvoret, også fordi jeg møtte mange som ikke hadde hatt noen særlige symptomer, men plutselig hadde alvorlig svangerskapsforgiftning. Jeg skjønner hvis du syns alt dette er masing, men blir det alvorlig så kan det skje fort! (som veldig mye når man er gravid). Har lyst til å sende en liten klem med denne meldingen, for nå syns du sikkert bare vi er plagsomme. Men en del av oss har lært the hard way...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* :hug::wub: Veldig glad i dere, men dere gir meg virkelig ikke det svaret jeg vil ha. Men kroppen har sagt at det kan være greit å høre på dere uansett, så tar hvertfall en telefon til legekontoret i morra, har jeg litt flaks er det jordmor der da. *hilsen hun som nettopp måtte legge på telefonen med sin mor for å løpe og spy* Så mye for å skryte av at jeg er bedre :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* :hug::wub: Veldig glad i dere, men dere gir meg virkelig ikke det svaret jeg vil ha. Men kroppen har sagt at det kan være greit å høre på dere uansett, så tar hvertfall en telefon til legekontoret i morra, har jeg litt flaks er det jordmor der da. *hilsen hun som nettopp måtte legge på telefonen med sin mor for å løpe og spy* Så mye for å skryte av at jeg er bedre :lol:

Det er fordi vi er glad i deg også! :heart: Kjempebra! Spør om du kan få direktenummeret til jordmor, så kanskje det er lettere å ta telefonen neste gang? Jeg tenker alt som kan legge til rette om du skjønner.

Og nå må det da snart ta slutt på spying for deg?!? Herregud, kvinne. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Rak :hug:

Det er ikke så lett å forholde seg til graviditet (syntes jeg) men skatten inni der er så mye større enn man klarer å forestille seg <3

Jeg syntes det er mye verre å tenke på at det kunne skjedd noe med Johanne da jeg falt på isen nå, etter å ha blitt kjent med henne, enn da det skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vi er glad i deg også! :heart: Kjempebra! Spør om du kan få direktenummeret til jordmor, så kanskje det er lettere å ta telefonen neste gang? Jeg tenker alt som kan legge til rette om du skjønner.

Og nå må det da snart ta slutt på spying for deg?!? Herregud, kvinne. :hug:

Kanskje det til og med er mulig å sende epost eller sms til jordmor? Det ville gjort sånt lettere for meg i alle fall.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Rak :hug:

Det er ikke så lett å forholde seg til graviditet (syntes jeg) men skatten inni der er så mye større enn man klarer å forestille seg <3

Jeg syntes det er mye verre å tenke på at det kunne skjedd noe med Johanne da jeg falt på isen nå, etter å ha blitt kjent med henne, enn da det skjedde...

Enig! Jeg fikk litt pes noen ganger fordi jeg feks ikke ville smake (du kan jo SMAKE bittelitt!) sushi, eller mente det var unødvendig å begynne å drikke kaffe under svangerskapet når jeg ikke har drukket det tidligere. Sånne ting. Under neste svangerskap så kommer jeg til å være mye sikrere på at det er det rette for meg - nå som jeg vet hva jeg KUNNE ha ødelagt (jada, sikkert hysterisk, sjansen er mikroskopisk, blabla. Jeg blåser i det, det er ikke verdt det).

På det siste bildet der ser hun ut som en dukke! :wub:

Nei, fysj, nå blir JEG babysyk! :blink:

Haha, når jeg kikka igjen så var hun litt lik på en dukke på det bildet ja :lol:

Ang det der med telefonskrekk og ringing. Jeg hater også å klage over egen helse. Og når jeg går til legen med et problem sitter jeg der og underdriver så godt jeg kan :lol: Men for min del er det null stress å ha lav terskel for Tuva heldigvis. Det var verre når jeg fikk brystbetennelse. Så fort vi leste at det ikke var fare for babyen var jeg IKKE interessert i noen lege lenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fast jordmor. For er bare jordmor på tolga annenhver tirsdag, og tirsdager er i grunnen håpløst å komme seg til tolga og tilbake på uten altformye stress. Så jeg går på fødeavdelingen på tynset, da er det lettere å tilpasse hvilke dager etter skyss og form og der treffer jeg jo forskjellige mennesker hver gang. De er veldig hyggelige altså, og har nr til avdelingen der. Men jeg liker ikke å ringe og jeg liker ikke leger/legekontor/sykehus osv. :lol:

Har mye lavere terskel for å ringe vet. på bikkjene enn lege på meg. :aww: Går somregel over før jeg surrer meg til lege :lol: Men ringer legekontoret her og spør om de kan ta en blodtrykksjekk og urinprøvesjekk hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fast jordmor. For er bare jordmor på tolga annenhver tirsdag, og tirsdager er i grunnen håpløst å komme seg til tolga og tilbake på uten altformye stress. Så jeg går på fødeavdelingen på tynset, da er det lettere å tilpasse hvilke dager etter skyss og form og der treffer jeg jo forskjellige mennesker hver gang. De er veldig hyggelige altså, og har nr til avdelingen der. Men jeg liker ikke å ringe og jeg liker ikke leger/legekontor/sykehus osv. :lol:

Har mye lavere terskel for å ringe vet. på bikkjene enn lege på meg. :aww: Går somregel over før jeg surrer meg til lege :lol: Men ringer legekontoret her og spør om de kan ta en blodtrykksjekk og urinprøvesjekk hvertfall.

Hvis du får smerter under ribbena igjen, så ringer du direkte til fødeavdelingen. Samme om du får synsforstyrrelser, skjelvinger og de andre symptomene du regnet opp lenger oppe. Eller bonden ringer for deg. :bye: Du og den lille spiren er mye mer verdt enn bikkjene.

:lol: Hør nå på oss gamle tanter!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva sovnet helt på egenhånd i kveld også - akkurat som i går! Ufattelig deilig. Mannen er syk og la seg kl ni, Tuva halv ti. Og siden har jeg sitti her alene i stua og gjort ingenting. Glodd på akkurat det jeg vil på tv :D Litt deilig når hun begynner å legge seg tidligere!

Noen av dere andre med babyer på samme alder som merker at de blir trøtte på kvelden? Vi ser det tydelig. Og det blir som regel sengen i ni-titiden nå. Men hun kan ligge i en time og studere hånda si før hun sovner helt, da :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva sovnet helt på egenhånd i kveld også - akkurat som i går! Ufattelig deilig. Mannen er syk og la seg kl ni, Tuva halv ti. Og siden har jeg sitti her alene i stua og gjort ingenting. Glodd på akkurat det jeg vil på tv :D Litt deilig når hun begynner å legge seg tidligere!

Noen av dere andre med babyer på samme alder som merker at de blir trøtte på kvelden? Vi ser det tydelig. Og det blir som regel sengen i ni-titiden nå. Men hun kan ligge i en time og studere hånda si før hun sovner helt, da :P

Merker godt hun blir trøtt ja, men hun blir overtrøtt veldig fort.

Hun har sovnet (i armene våre) klokken ti helt til forrige uke, da drøyde hun plutselig til halv elve, og i dag, 23.10... Mannen er heldigvis hjemme disse to ukene her, ellers tror jeg at det hadde tørnet litt for meg. Hun sover veldig dårlig på dagtid med mindre vi triller eller hun sovner på brystet, dette gjør jo sitt til at jeg knapt gjør noen ting som ikke har Tuva involvert på dagtid. Hun kan ligge å pludre i babygymmen, men det er jo ikke så lenge om gangen, dessuten vil jeg jo gjerne tilbringe litt våkentid med henne også. Hun blir ammet med 1-1,5 max 2 timers mellomrom igjennom dagen. I kveld merket jeg at jeg fikk litt nok og et veldig behov for å bare være meg selv litt etter å ha dratt med hunden på trening mens mannen var på trilletur. Så da sitter jeg her, stuptrøtt, og er alene i stua. Så vanvittig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg fikk litt pes noen ganger fordi jeg feks ikke ville smake (du kan jo SMAKE bittelitt!) sushi, eller mente det var unødvendig å begynne å drikke kaffe under svangerskapet når jeg ikke har drukket det tidligere. Sånne ting. Under neste svangerskap så kommer jeg til å være mye sikrere på at det er det rette for meg - nå som jeg vet hva jeg KUNNE ha ødelagt (jada, sikkert hysterisk, sjansen er mikroskopisk, blabla. Jeg blåser i det, det er ikke verdt det).

Litt OT, men om du liker sushi så kan du helt trygt spise det under graviditeten i Norge. Hold deg unna tunfisken bare. :)

Vi i Norge har retningslinjer på hvordan vi behandler fisk som brukes i sushi, og de farene (parasitter, ikke bakterier som mange tror) som de har i andre land hvor sushi er fyfy gravid-mat - f.eks - USA, har vi ikke i Norge. Sushi er ja-mat for gravide i Norge!

Selvsagt, det er ingen grunn til å spise det om du ikke har lyst, men jeg tenkte iallfall å si at det utgjør ingen fare for hverken mor eller foster. Bare in case du ikke visste.

Å pushe deg til å begynne å drikke kaffe når du aldri har gjort det tidligere er bare komisk. :D

Jeg synes ikke du er hysterisk i det hele tatt, og det irriterer meg at kvinner blir malt som det. Det er akkurat det samme som når ungen kommer ut, vi har alle våre greier som vi synes er viktig. De greiene varierer fra kvinne til kvinne. Så selv om jeg både drakk kaffe og spiste sushi så er jeg like lite uforsiktig som du er hysterisk når du ikke gjorde det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå kom jeg på min "greie". Jeg syns alle som skulle ta på/bære min baby burde vaske hendene først. Dessuten var det ofte de samme som ikke vasket hendene som stappet lillefingeren inn i munnen på babyen. Æsj! Noe så ekkelt som en finger i munnen på nurket! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Da skal jeg snakke med henne og gjøre en avtale :ahappy: Det blir så mye lettere å være alene når jeg kan komme meg på hundetreninger :)

Noen av dere andre med babyer på samme alder som merker at de blir trøtte på kvelden? Vi ser det tydelig. Og det blir som regel sengen i ni-titiden nå. Men hun kan ligge i en time og studere hånda si før hun sovner helt, da :P

Ja merker han er trøttere på kvelden, men det er bare ved at han sovner med flasken så våkner igjen og spiser ferdig så sovner igjen :P Han sover enda like mye som før, ca 23-07/08 uten mating (spørs nå storesøster vekker oss) så sover han videre i bilstolen mens vi leverer storesøster i barnehagen og sover til ca klokken 11. Da våkner han, får mat og er våken i rundt 30-40 min, før han sovner igjen og sover til klokken 15-16. Våkner igjen, og er våken i rundt en time med mindre jeg henter storesøster da sovner han også momentant han blir satt i bilen. Og sånn går det nå om dagen :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kan man spise sushi ja :D Endelig fikk jeg litt støtte på det :lol: Har spist sushi flere ganger i løpet av graviditeten jeg, og jordmor har sagt det bare er å kjøre på. Men jeg har fått litt pes av andre for å gjøre det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da venter jeg bare på at legekontoret skal ringe meg opp igjen. Holdt ikke å bare sjekke blodtrykk og urinprøve - måtte ha en legetime også. Regner med alt er bra og jeg kaster bort tiden dems, men da vet vi hvertfall :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da venter jeg bare på at legekontoret skal ringe meg opp igjen. Holdt ikke å bare sjekke blodtrykk og urinprøve - måtte ha en legetime også. Regner med alt er bra og jeg kaster bort tiden dems, men da vet vi hvertfall :)

Så bra :D Satser på at alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker godt hun blir trøtt ja, men hun blir overtrøtt veldig fort.

Hun har sovnet (i armene våre) klokken ti helt til forrige uke, da drøyde hun plutselig til halv elve, og i dag, 23.10... Mannen er heldigvis hjemme disse to ukene her, ellers tror jeg at det hadde tørnet litt for meg. Hun sover veldig dårlig på dagtid med mindre vi triller eller hun sovner på brystet, dette gjør jo sitt til at jeg knapt gjør noen ting som ikke har Tuva involvert på dagtid. Hun kan ligge å pludre i babygymmen, men det er jo ikke så lenge om gangen, dessuten vil jeg jo gjerne tilbringe litt våkentid med henne også. Hun blir ammet med 1-1,5 max 2 timers mellomrom igjennom dagen. I kveld merket jeg at jeg fikk litt nok og et veldig behov for å bare være meg selv litt etter å ha dratt med hunden på trening mens mannen var på trilletur. Så da sitter jeg her, stuptrøtt, og er alene i stua. Så vanvittig deilig.

Woah - så skremmende likt hvordan Tuva var for halvannen uke siden :o Etter dåpen snudde det fullstendig. Vi trodde hun var syk først vi. For da sov hun plutselig masse gjennom dagen (tidligere var hun også sånn at hun lå mye våken, kunne trille så sovnet hun, men lå og glippet med øynene hele tiden. Var gjerne våken 11-23 med kun smådupper). Dessuten ble hun fort overtrøtt og vi rakk ikke legge henne før hun skrek og var sint fordi hun var så sliten. Og hun ammet også så ofte på dagen. Når vi kom til helsesøster var hun ganske klar på at det var altfor ofte. Og at vi burde prøve å gi henne flaske etter hver amming fordi hun rett og slett kanskje ikke var mett. Som sagt så gjort - og ungen har vært en drøm etterpå. Har ikke merket noe på melkeproduksjonen (men hun får mat litt sjeldnere nå så det rekker fylle seg bedre opp), men hun virker mer fornøyd og er hundre ganger lettere å legge på kvelden. :)

Litt OT, men om du liker sushi så kan du helt trygt spise det under graviditeten i Norge. Hold deg unna tunfisken bare. :)

Vi i Norge har retningslinjer på hvordan vi behandler fisk som brukes i sushi, og de farene (parasitter, ikke bakterier som mange tror) som de har i andre land hvor sushi er fyfy gravid-mat - f.eks - USA, har vi ikke i Norge. Sushi er ja-mat for gravide i Norge!

Selvsagt, det er ingen grunn til å spise det om du ikke har lyst, men jeg tenkte iallfall å si at det utgjør ingen fare for hverken mor eller foster. Bare in case du ikke visste.

Å pushe deg til å begynne å drikke kaffe når du aldri har gjort det tidligere er bare komisk. :D

Jeg synes ikke du er hysterisk i det hele tatt, og det irriterer meg at kvinner blir malt som det. Det er akkurat det samme som når ungen kommer ut, vi har alle våre greier som vi synes er viktig. De greiene varierer fra kvinne til kvinne. Så selv om jeg både drakk kaffe og spiste sushi så er jeg like lite uforsiktig som du er hysterisk når du ikke gjorde det.

Jeg er mest "redd" for sushi i forhold til at dårlig fisk visst ikke er noe særlig heller? Og rå fisk blir vel gjerne fortere dårlig, innbiller jeg meg :P Og nei, jeg stoler ikke på butikkene og sjappene som påstår det er ferskt. :P Men ja, det var jo litt av poenget - vi har alle våre grenser. Men det viktige er jo at OM noe skulle skje så bør vi vite med oss selv at vi føler oss komfortable med valgene vi tok gjennom svangerskapet. :)

Jeg ser jo på moren min. Jeg er født 7 uker for tidlig og de mente det var pga stress - hun jobbet og jobbet. Stod på jobb de to første timene og spydde før hun klarte å jobbe hele svangerskapet. Nå har jeg slitt med ryggen siden jeg var 16 år - og hun spør seg selv stadig om hennes stress og at jeg er født for tidlig kan ha ødelagt ryggen min (de finner ikke ut hva som feiler den). Og det ser jeg at ikke er noen morsom tanke.

Og ja, presse på meg kaffe er tull :lol: Og det sa jeg sikkert hundre ganger gjennom svangerskapet :lol:

Sånn, da venter jeg bare på at legekontoret skal ringe meg opp igjen. Holdt ikke å bare sjekke blodtrykk og urinprøve - måtte ha en legetime også. Regner med alt er bra og jeg kaster bort tiden dems, men da vet vi hvertfall :)

Så bra :) Her er det i alle fall sånn at selv om jeg bare er til sykepleier eller noe sånt og tar blodtrykk og sånn hos legen så må jeg ha legetime også. For om noe ikke er som det skal må jeg ha tid til å snakke med en lege. :) Lykke til - alt er nok helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå kom jeg på min "greie". Jeg syns alle som skulle ta på/bære min baby burde vaske hendene først. Dessuten var det ofte de samme som ikke vasket hendene som stappet lillefingeren inn i munnen på babyen. Æsj! Noe så ekkelt som en finger i munnen på nurket! :x

Min greie var at det skulle være fredelige vibser rundt mine babyer. Nåde den som var sur eller kranglet, nåde den som satte på tv med et bråkende program eller slike ting. Bare kooooselige fredelige lyder takk.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kan man spise sushi ja :D Endelig fikk jeg litt støtte på det :lol: Har spist sushi flere ganger i løpet av graviditeten jeg, og jordmor har sagt det bare er å kjøre på. Men jeg har fått litt pes av andre for å gjøre det.

Sushi var det eneste jeg hadde lyst på de 3 første mnd i svangerskapet. Det er også det jeg har mest lyst på når jeg er fyllesyk. Takk og lov for at man kan spise sushi! :D

Sånn, da venter jeg bare på at legekontoret skal ringe meg opp igjen. Holdt ikke å bare sjekke blodtrykk og urinprøve - måtte ha en legetime også. Regner med alt er bra og jeg kaster bort tiden dems, men da vet vi hvertfall :)

Puh! Det går sikkert helt fint, men du får roet ned meg og endel andre her inne ved å ta en tur ;)

Woah - så skremmende likt hvordan Tuva var for halvannen uke siden :o Etter dåpen snudde det fullstendig. Vi trodde hun var syk først vi. For da sov hun plutselig masse gjennom dagen (tidligere var hun også sånn at hun lå mye våken, kunne trille så sovnet hun, men lå og glippet med øynene hele tiden. Var gjerne våken 11-23 med kun smådupper). Dessuten ble hun fort overtrøtt og vi rakk ikke legge henne før hun skrek og var sint fordi hun var så sliten. Og hun ammet også så ofte på dagen. Når vi kom til helsesøster var hun ganske klar på at det var altfor ofte. Og at vi burde prøve å gi henne flaske etter hver amming fordi hun rett og slett kanskje ikke var mett. Som sagt så gjort - og ungen har vært en drøm etterpå. Har ikke merket noe på melkeproduksjonen (men hun får mat litt sjeldnere nå så det rekker fylle seg bedre opp), men hun virker mer fornøyd og er hundre ganger lettere å legge på kvelden. :)

Jeg er mest "redd" for sushi i forhold til at dårlig fisk visst ikke er noe særlig heller? Og rå fisk blir vel gjerne fortere dårlig, innbiller jeg meg :P Og nei, jeg stoler ikke på butikkene og sjappene som påstår det er ferskt. :P Men ja, det var jo litt av poenget - vi har alle våre grenser. Men det viktige er jo at OM noe skulle skje så bør vi vite med oss selv at vi føler oss komfortable med valgene vi tok gjennom svangerskapet. :)

Jeg ser jo på moren min. Jeg er født 7 uker for tidlig og de mente det var pga stress - hun jobbet og jobbet. Stod på jobb de to første timene og spydde før hun klarte å jobbe hele svangerskapet. Nå har jeg slitt med ryggen siden jeg var 16 år - og hun spør seg selv stadig om hennes stress og at jeg er født for tidlig kan ha ødelagt ryggen min (de finner ikke ut hva som feiler den). Og det ser jeg at ikke er noen morsom tanke.

Og ja, presse på meg kaffe er tull :lol: Og det sa jeg sikkert hundre ganger gjennom svangerskapet :lol:

Så bra :) Her er det i alle fall sånn at selv om jeg bare er til sykepleier eller noe sånt og tar blodtrykk og sånn hos legen så må jeg ha legetime også. For om noe ikke er som det skal må jeg ha tid til å snakke med en lege. :) Lykke til - alt er nok helt fint!

Kanskje vi må døpe henne? :o Hihi, neida. Jeg prøver nå å legge henne til begge bryst ved hver amming, men hun har liksom virket fornøyd og mett etter hun har spist av bare ett, og legger godt på seg så jeg har ikke tenkt noe særlig over det. Kanskje det løser seg litt etterhvert nå.. Hun sover nå iallefall, i vippestolen... Hun må tvangssoves i løpet av dagen ellers får vi en helvetes kveld og vi får aldri lagt henne. Skriker som besatt og det går ikke å roe henne før hun sovner av utmattelse...

På natten våkner hun 4-5, og 6-7 før vi står opp i 9-10-tida, så jeg klager ikke akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...