Guest 2ne Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Min erfaring er at cafepress ikke er spesielt god kvalitet. Tynn og slamsete bomull som fort mister formen etter bare et par timers bruk. http://www.cafepress.com/ Men som Mari nevner, sikkert dårlig kvalitet. Regna egentlig ikke med annet, så for oss er det for gøy å ha et par sånne Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt
soelvd Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt Så kjekt å høre! Jeg tenkte bare på at generelt når jeg bestiller fra div sånne sider så hender det kvaliteten er så som så. Men ingenting er jo bedre enn om kvaliteten er god.
Mari Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt Det er godt mulig. Eller kanskje de forskjellige butikkene bruker forskjellig leverandør? Jeg vet ikke. Men den utrolig kule "There's a nap for that" bodyen til H er så tynn at den er gjennomsiktig, og henger på ham etter kort tids bruk. edit: Ja, ok, kanskje jeg skal forsikre meg om at bodyen faktisk er kjøpt via cafepress før jeg sprer dritt. I'll get back to you.
Mari Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Dobbelpost: Jeg gomler ordene mine, den bodyen er sannsynligvis kjøpt en annen plass. :icecream: (ordene mine smaker iskrem) 3
Maren Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Liam hadde et uheldig møte med hjørnet på kommoden han, så nå ligger han å skravler og synger i senga med "hakk" og kul midt i panna
Malinka Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Jeg fikk unger først og så hund, så jeg har ikke brukt hundekommandoer på mine unger, men.... jeg var vikar på en ungdomsskole noen måneder og da fikk jeg en kommentar i en time som fikk meg til å flire litt: Vi er ikke hunder, altså!! Med følgende svar: Nei, akkurat nå ser dere mer ut som en flokk med sauer....
tm100021 Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 :D Over fire fullgåtte mnd og jeg ser ikke gravid ut i brudekjolen min.. så fornøyd. Men dødskummelt... For det er en mnd til bryllupet... 2
Maren Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Krysser fingerne for at magen holder seg inne en stund til gleder meg btw til å se kjolen, den er garantert nydelig på deg
Marthe Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Nå skal Mari lage denne i brunt: Hun skal selvfølgelig få (masse) mer, men denne er grei å ha i vinter 2
Garmen Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry! 2
LilleZara Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry! Magebilde <3 Fin du er Synes gravide kvinner er vakkert!
tm100021 Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 forrige gang hadde jeg masse mer mage som syntes allerede når jeg var 16 uker, mens denne gang ikke. Jeg får håpe på det beste ! Dagen etter kan den godt komme, da spiller det ingen rolle mer
soelvd Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry! Så fin du er! Ser ut som magen min nå. Jeg har i alle fall litt hetta over størrelsen og tenker at nå kan ikke magen bli større. Jeg er 20 uker på lørdag
Maren Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Dette var magen min 18 dager før termin. ca 5 dager etter kom gullungen min til verden 1
Garmen Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Er det noen andre som har fått megapupper også, eller? :icon_redface: Seriously, jeg var ikke akkurat lite utrusta fra før av, men har gått fra 75E til 85I! I for Ivar, liksom!
Synnikken Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Du er vakker som gravid Garmen! Edit: Altså! Vakker ellers og da! men kledde magen godt!
Hanna Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Snakker om dåpsgaver... Har dere tips på dåpsgave til min lille nevø?
soelvd Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Er det noen andre som har fått megapupper også, eller? :icon_redface: Seriously, jeg var ikke akkurat lite utrusta fra før av, men har gått fra 75E til 85I! I for Ivar, liksom! Sånn for å svare på noe helt annet i tilfelle jeg får. Hvor finner du Ivar-BHer hen?
Gjest Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Fine mager! Jeg er snart i uke 22, med ganske liten mage. Alle sier det nesten ikke syntes på meg, men selv syntes jeg forskjellen fra sånn den var er stor! Og pupper ja, jeg trenger nye BH'er Endelig opp i str C *fnis*
Garmen Skrevet 27. September 2012 Rapporter Skrevet 27. September 2012 Så fin du er! Ser ut som magen min nå. Jeg har i alle fall litt hetta over størrelsen og tenker at nå kan ikke magen bli større. Jeg er 20 uker på lørdag Ja, den kan godt holde seg på samme størrelse en stund nå asså, må ikke fortsette å vokse i samme takta Dette var magen min 18 dager før termin. ca 5 dager etter kom gullungen min til verden Jeg vil gjerne rekke å gjøre ferdig kjøkkenet, men ellers kunne han godt ha kommet om 5 dager kjenner jeg Så kan jeg ligge på magen igjen også! Du er vakker som gravid Garmen! Edit: Altså! Vakker ellers og da! men kledde magen godt! Awe, det var fint sagt Sånn for å svare på noe helt annet i tilfelle jeg får. Hvor finner du Ivar-BHer hen? To rema-poser holdt sammen med strikk Neida, de hadde et par på den lille undertøyssjappa på Oslo City.
Maren Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jeg vil gjerne rekke å gjøre ferdig kjøkkenet, men ellers kunne han godt ha kommet om 5 dager kjenner jeg Så kan jeg ligge på magen igjen også! Å ligge på magen savnet jeg også, jeg rakk ikke frem til kjøkkenbenken når jeg skulle vaske opp
Mud Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Er det noen andre som har fått megapupper også, eller? :icon_redface: Seriously, jeg var ikke akkurat lite utrusta fra før av, men har gått fra 75E til 85I! I for Ivar, liksom! jeg måtte begynne med mammaklær når jeg var under 10 uker på vei og gikk fra liten 75 a/b til dobbel E ! Etter å ha sett ut som en guttunge hele livet var endringen drastisk Jeg klarte ikke å holde svangerskapet skjult i 12 uker for å si det sånn... Nå ser jeg ut som en guttunge igjen :-( 1
Martine Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jeg hadde bitteliten mage hele tiden, jeg. Da jeg var innlagt på sykehuset halvannen mnd før hun ble født trodde både legene og jordmødrene at jeg var "hun som har født et barn".
tm100021 Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Puppene mine var det første og til nå egentlig det eneste det synes på. Jeg har jo gått ned drastisk i vekt det siste året (40 kg..) så ingen tørr å spørre om jeg er gravid, eller om jeg bare begynner å bli feit igjen 4
Martine Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Puppene mine var det første og til nå egentlig det eneste det synes på. Jeg har jo gått ned drastisk i vekt det siste året (40 kg..) så ingen tørr å spørre om jeg er gravid, eller om jeg bare begynner å bli feit igjen Du er så flink, du skulle gjerne hatt litt av den viljestyrken din, altså!
Recommended Posts