Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Min erfaring er at cafepress ikke er spesielt god kvalitet. Tynn og slamsete bomull som fort mister formen etter bare et par timers bruk. :hmm:

http://www.cafepress.com/ Men som Mari nevner, sikkert dårlig kvalitet. Regna egentlig ikke med annet, så for oss er det for gøy å ha et par sånne ;)

Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt :)

Så kjekt å høre! Jeg tenkte bare på at generelt når jeg bestiller fra div sånne sider så hender det kvaliteten er så som så. Men ingenting er jo bedre enn om kvaliteten er god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være bare på babytøy det da? Hvis ikke så har jeg hatt superflaks med alle mine t-skjorter derfra, de er nesten like fine i dag som de var da jeg kjøpte de for 2 år siden, og de er forholdsvis godt brukt :)

Det er godt mulig. Eller kanskje de forskjellige butikkene bruker forskjellig leverandør? Jeg vet ikke.

Men den utrolig kule "There's a nap for that" bodyen til H er så tynn at den er gjennomsiktig, og henger på ham etter kort tids bruk.

edit: Ja, ok, kanskje jeg skal forsikre meg om at bodyen faktisk er kjøpt via cafepress før jeg sprer dritt. I'll get back to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk unger først og så hund, så jeg har ikke brukt hundekommandoer på mine unger, men.... jeg var vikar på en ungdomsskole noen måneder og da fikk jeg en kommentar i en time som fikk meg til å flire litt: Vi er ikke hunder, altså!! :teehe: Med følgende svar: Nei, akkurat nå ser dere mer ut som en flokk med sauer.... :sleep:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012-09-11210448.jpg

Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker :lol: Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta :blink:

Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012-09-11210448.jpg

Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker :lol: Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta :blink:

Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry!

Magebilde <3 Fin du er :) Synes gravide kvinner er vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012-09-11210448.jpg

Håper du har mer hell enn meg; dette er tatt for to uker siden, og jeg er nå snart 20 uker :lol: Men alle andre jeg har møtt som er omtrent like langt på vei som meg synes det ikke på en gang. Håper det ikke fortsetter i samme farta :blink:

Edit: Omg, megadigert bilde av Pregzilla, jeg trodde det var mye mindre, sorry!

Så fin du er! Ser ut som magen min nå. Jeg har i alle fall litt hetta over størrelsen og tenker at nå kan ikke magen bli større. Jeg er 20 uker på lørdag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har fått megapupper også, eller? :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface: Seriously, jeg var ikke akkurat lite utrusta fra før av, men har gått fra 75E til 85I! I for Ivar, liksom! :blink:

Sånn for å svare på noe helt annet i tilfelle jeg får. Hvor finner du Ivar-BHer hen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine mager!

Jeg er snart i uke 22, med ganske liten mage. Alle sier det nesten ikke syntes på meg, men selv syntes jeg forskjellen fra sånn den var er stor!

Og pupper ja, jeg trenger nye BH'er :D Endelig opp i str C *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du er! Ser ut som magen min nå. Jeg har i alle fall litt hetta over størrelsen og tenker at nå kan ikke magen bli større. Jeg er 20 uker på lørdag :lol:

Ja, den kan godt holde seg på samme størrelse en stund nå asså, ikke fortsette å vokse i samme takta :lol:

:P Dette var magen min 18 dager før termin. ca 5 dager etter kom gullungen min til verden

388845_10150511891935941_150631944_n.jpg

Jeg vil gjerne rekke å gjøre ferdig kjøkkenet, men ellers kunne han godt ha kommet om 5 dager kjenner jeg :wub:Så kan jeg ligge på magen igjen også!

Du er vakker som gravid Garmen! :D

Edit: Altså! Vakker ellers og da! men kledde magen godt! :D

Awe, det var fint sagt :twitch:

Sånn for å svare på noe helt annet i tilfelle jeg får. Hvor finner du Ivar-BHer hen? :lol:

To rema-poser holdt sammen med strikk :aww: Neida, de hadde et par på den lille undertøyssjappa på Oslo City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har fått megapupper også, eller? :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface: Seriously, jeg var ikke akkurat lite utrusta fra før av, men har gått fra 75E til 85I! I for Ivar, liksom! :blink:

jeg måtte begynne med mammaklær når jeg var under 10 uker på vei og gikk fra liten 75 a/b til dobbel E ! Etter å ha sett ut som en guttunge hele livet var endringen drastisk :lol: Jeg klarte ikke å holde svangerskapet skjult i 12 uker for å si det sånn...

Nå ser jeg ut som en guttunge igjen :-(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine var det første og til nå egentlig det eneste det synes på. Jeg har jo gått ned drastisk i vekt det siste året (40 kg..) så ingen tørr å spørre om jeg er gravid, eller om jeg bare begynner å bli feit igjen :lol:

Du er så flink, du :) skulle gjerne hatt litt av den viljestyrken din, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...