Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Tror jeg var litt kjepphøy. Ingen feber - men hoste , slapphet, liten ( ingen) matlyst og generell dårlig stemning.

Mesteparten av dagen har blitt tilbragt liggende i en skuff (jepp , skuff ) forann TV.

Fikk han med en runde på lekeplassen med søskenbarna, men han er rett og slett ikke særlig hyggelig å leke med når han hangler så det varte ikke lenge. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Tror jeg var litt kjepphøy. Ingen feber - men hoste , slapphet, liten ( ingen) matlyst og generell dårlig stemning.

Mesteparten av dagen har blitt tilbragt liggende i en skuff (jepp , skuff ) forann TV.

Fikk han med en runde på lekeplassen med søskenbarna, men han er rett og slett ikke særlig hyggelig å leke med når han hangler så det varte ikke lenge. Æsj..

Nei, så utrolig kjedelig! God bedring til Ask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nå er jeg endelig sikker på at det jeg kjenner faktisk er spark også. Øivind har tilogmed kjent sitt første nå. :wub:

Babyen liker musikk, så da sparkes det ekstra mye. :)

Husk å synge til magen:) vi sang nattasang for magen neste hver kveld, og det er de sangene hun roer seg aller best med nå:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask hørte bare min musikksmak i magen ( jeg skrudde tilmed av radioen når det kom musikk jeg ikke likte ) og kom ut som ABBA - fan. Og celine dion. Explain that to me God...

Han digger heldigvis janis joplin også nå *phuh*

Jeg har en meget musikkbevisst samboer som også spilte masse av det han liker til magen; det reagerer hun ikke noe særlig på nå, men so ro lille mann, og trollmor, det er slägere;) Har nok også noe med at det jeg sang for magen var litt mer søvndyssende enn det samboer spilte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en meget musikkbevisst samboer som også spilte masse av det han liker til magen; det reagerer hun ikke noe særlig på nå, men so ro lille mann, og trollmor, det er slägere;) Har nok også noe med at det jeg sang for magen var litt mer søvndyssende enn det samboer spilte;)

Jeg spilte jo rolig musikk , men det slo ikke an gitt :-P

Kidden måtte høre på Abba for å sovne hele sitt første leveår. Jeg kan fortsatt Fernando utenatt. Nå går det i mamma mia.. han synger den tilmed i barnehagen ;-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte jo rolig musikk , men det slo ikke an gitt :-P

Kidden måtte høre på Abba for å sovne hele sitt første leveår. Jeg kan fortsatt Fernando utenatt. Nå går det i mamma mia.. han synger den tilmed i barnehagen ;-)

Abba er ikke det værste han kunne valgt da. Ikke så langt fra det værste kanskje, men...;) blir spennende å se hva hun her velger å terrorisere foreldrene sine med;) foreløbig holder det at mamma synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask hørte bare min musikksmak i magen ( jeg skrudde tilmed av radioen når det kom musikk jeg ikke likte ) og kom ut som ABBA - fan. Og celine dion. Explain that to me God...

Han digger heldigvis janis joplin også nå *phuh*

Hjelper visst ikke det der om du spør mamma. Hun syntes det var ille at jeg hører på den musikken jeg hører på med baby i magen. Men når jeg spurte om hva i alle dager hun hørte på som gjorde at jeg ble en westlife, backstreet boys, aqua og spice girls-fan når jeg vokste opp, så ville hun ikke snakke mer om det. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men dette er "tidlig ul" så jeg får nok ikke vite det (Jeg har bare vært j*** treig med å bestille den timen) så får vi ordinær om to-tre-fire ukers tid :)

Du er 14-15 uker? Da bør de kunne se kjønn. Jeg fikk vite kjønn uke 13+5. :) Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper visst ikke det der om du spør mamma. Hun syntes det var ille at jeg hører på den musikken jeg hører på med baby i magen. Men når jeg spurte om hva i alle dager hun hørte på som gjorde at jeg ble en westlife, backstreet boys, aqua og spice girls-fan når jeg vokste opp, så ville hun ikke snakke mer om det. :lol:

Man får ikke påvirket de så mye som men gjerne kunne ønske nei :-(

Lill! Er det en usjenert gutt kan det godt hende du får vite :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo veeeldig på at vi kanskje får vite, hadde jo vært morsomt men har ingen forventninger :) mannen tror det er ny jente, jeg er usikker!

Jeg fikk tydelige hint på det vi trodde var 12ukers ul ( men som viste seg å være 14 uker.. ) , hun ville ikke si noe sikkert, men vi så alle at det var ' noe ' der. På 20 uker ( dvs 22, da ble ny termindato satt ) var det ingen tvil.. han var svært usjenert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tydelige hint på det vi trodde var 12ukers ul ( men som viste seg å være 14 uker.. ) , hun ville ikke si noe sikkert, men vi så alle at det var ' noe ' der. På 20 uker ( dvs 22, da ble ny termindato satt ) var det ingen tvil.. han var svært usjenert :lol:

Ang det der, så synes jeg denne tråden var litt interessant. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=688365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...