Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Skrevet
Jeg skal skrive et skikkelig svar til alle de flotte innleggene som kommer (sånn en gang mellom akupunkturen og all sexen :P) når jeg har fått samlet meg litt altså. Det hjelper så mye å lese. Jeg var ganske lei meg og følte at det bar strake veien til alenefødsel på verst mulig måte. Nå føler jeg ihvertfall at håpet stiger litt med akupunkturen. Og så får jeg masse sånne gode oxytocin hormoner av dere også, istedet for bare stresshormoner.

Tusen tusen takk!

Hvis dere er helt sikre - så er det kanskje best om du finner ut hvor mange som vil være med og deler beløpet så det blir likt? Jeg vet ikke om jeg har samvittighet til dette altså men noe annet er kanskje uhøflig? Uææ :P

Så klart vi er sikre. Kan du ikke kjøpe en hundebamse for resten av pengene. En ekte sonenhund til babien :).

Hvor skal jeg putte penger`?

  • Like 1
Skrevet

Ok, jeg kan samle inn penger. Tror det er enklere enn at Marie legger ut sin konto- for nå MÅ hun gi sitt kontonummer til meg. He he.
Bidra med det du måtte ønske til min konto (Liv Irene Nyfløt Lie) 0540 02 04464.
Overskuddet går til Marie (Som hun kan bruke til valgfri gave til babyen), og jeg setter opp en liste med hvem som har bidratt med hva som hun kan få :)

  • Like 3
Skrevet

Jeg vil også ha en sonenbaby-del! Hvis jeg sponser med en hundrings, får jeg lov å kalle en tå for min?

Neida. (Joda.)

Men fine sonenmennesker man kan hjelpe, de hjelper man. Kommer en slant herfra i løpet av helgen også, også satser vi på at baby forstår presset ! :hug:

  • Like 3
Skrevet
Jeg vil også ha en sonenbaby-del! Hvis jeg sponser med en hundrings, får jeg lov å kalle en tå for min?

Neida. (Joda.)

Men fine sonenmennesker man kan hjelpe, de hjelper man. Kommer en slant herfra i løpet av helgen også, også satser vi på at baby forstår presset ! :hug:

Det er jo derfor vi hjelper til, vi vil også ha baby!! :D og forlk sier man ikke kan kjøpe mennesker PØH!

Håper du ser humoren Marie, vi bare tuller litt :lol:

  • Like 4
Skrevet
Ja, jeg har paypal, men har ikke brukt den til å få penger inn før? Er det mailadressen som gjelder da? liv (a)kingwanas.com

Jepp. Sender litt straks. Enten kan du la de være på paypal-kontoen og bruke de neste gang du skal kjøpe noe (og legger ut til Marie), eller så kan du overføre de til kontoen din.

  • Like 1
Skrevet

Ååh, så koselig dette er! :) Hvis ikke kontanter fra sonens empatiske hjerter er hardcore fødestøv så vet ikke jeg!

  • Like 7
Skrevet
Ok, jeg kan samle inn penger. Tror det er enklere enn at Marie legger ut sin konto- for nå MÅ hun gi sitt kontonummer til meg. He he.

Bidra med det du måtte ønske til min konto (Liv Irene Nyfløt Lie) 0540 02 04464.

Overskuddet går til Marie (Som hun kan bruke til valgfri gave til babyen), og jeg setter opp en liste med hvem som har bidratt med hva som hun kan få :)

Da er en liten sum merket "Fødehjelpen" satt inn :)

  • Like 1
Skrevet
Åh, jeg elsker sonen!

Jeg overfører alt som har kommet inn + litt fra meg i morgen :)

Husk at det kan ta noen dager for enkelte banker da :)

Skrevet

Å, Marie, du har min medfølelse altså! Kjenner meg veldig igjen i det stresset der.. Håper det kan hjelpe med time idag, du har jo ennå noen (lange) dager igjen. Gir de ikke modningsakupunktur på ABC? FIkk det jeg, selvom jeg i utgangspunktet ikke trodde helt på effekten :innocent:

Uansett: masse lykke til, ønsker deg virkelig det beste. Og det nest beste (igangsettelse) trenger ikke være så ille det heller!

Skrevet
De har jo penger, da :)

Ja men vi setter jo inn til Yodel som sa hun skulle overføre til Marie i morgen, og da vet hun jo ikke hvor mye? :P Følg med Ida..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...