Malinka Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg er med! Bare gi kontonr og sum hvis det er bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg skal skrive et skikkelig svar til alle de flotte innleggene som kommer (sånn en gang mellom akupunkturen og all sexen ) når jeg har fått samlet meg litt altså. Det hjelper så mye å lese. Jeg var ganske lei meg og følte at det bar strake veien til alenefødsel på verst mulig måte. Nå føler jeg ihvertfall at håpet stiger litt med akupunkturen. Og så får jeg masse sånne gode oxytocin hormoner av dere også, istedet for bare stresshormoner. Tusen tusen takk! Hvis dere er helt sikre - så er det kanskje best om du finner ut hvor mange som vil være med og deler beløpet så det blir likt? Jeg vet ikke om jeg har samvittighet til dette altså men noe annet er kanskje uhøflig? Uææ Så klart vi er sikre. Kan du ikke kjøpe en hundebamse for resten av pengene. En ekte sonenhund til babien . Hvor skal jeg putte penger`? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 jeg gir også gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ok, jeg kan samle inn penger. Tror det er enklere enn at Marie legger ut sin konto- for nå MÅ hun gi sitt kontonummer til meg. He he. Bidra med det du måtte ønske til min konto (Liv Irene Nyfløt Lie) 0540 02 04464. Overskuddet går til Marie (Som hun kan bruke til valgfri gave til babyen), og jeg setter opp en liste med hvem som har bidratt med hva som hun kan få 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Har du Paypal, Yodel? BankID'n min er litt kranglete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ja, jeg har paypal, men har ikke brukt den til å få penger inn før? Er det mailadressen som gjelder da? liv (a)kingwanas.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Sånn! Nå bør den babyen komme altså (Marie) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg vil også ha en sonenbaby-del! Hvis jeg sponser med en hundrings, får jeg lov å kalle en tå for min? Neida. (Joda.) Men fine sonenmennesker man kan hjelpe, de hjelper man. Kommer en slant herfra i løpet av helgen også, også satser vi på at baby forstår presset ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg vil også ha en sonenbaby-del! Hvis jeg sponser med en hundrings, får jeg lov å kalle en tå for min? Neida. (Joda.) Men fine sonenmennesker man kan hjelpe, de hjelper man. Kommer en slant herfra i løpet av helgen også, også satser vi på at baby forstår presset ! Det er jo derfor vi hjelper til, vi vil også ha baby!! og forlk sier man ikke kan kjøpe mennesker PØH! Håper du ser humoren Marie, vi bare tuller litt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Bitteliten slant herfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ja, jeg har paypal, men har ikke brukt den til å få penger inn før? Er det mailadressen som gjelder da? liv (a)kingwanas.com Jepp. Sender litt straks. Enten kan du la de være på paypal-kontoen og bruke de neste gang du skal kjøpe noe (og legger ut til Marie), eller så kan du overføre de til kontoen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Liten sum fra meg også Yeay! Vi skal ha baby! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ååh, så koselig dette er! Hvis ikke kontanter fra sonens empatiske hjerter er hardcore fødestøv så vet ikke jeg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Marie sin baby blir sonenbaby deluxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Nå er en liten slant påvei fra meg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Ok, jeg kan samle inn penger. Tror det er enklere enn at Marie legger ut sin konto- for nå MÅ hun gi sitt kontonummer til meg. He he. Bidra med det du måtte ønske til min konto (Liv Irene Nyfløt Lie) 0540 02 04464. Overskuddet går til Marie (Som hun kan bruke til valgfri gave til babyen), og jeg setter opp en liste med hvem som har bidratt med hva som hun kan få Da er en liten sum merket "Fødehjelpen" satt inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Full time hundenerd, part time jordmor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Åh, jeg elsker sonen! Jeg overfører alt som har kommet inn + litt fra meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Åh, jeg elsker sonen! Jeg overfører alt som har kommet inn + litt fra meg i morgen Husk at det kan ta noen dager for enkelte banker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Å, Marie, du har min medfølelse altså! Kjenner meg veldig igjen i det stresset der.. Håper det kan hjelpe med time idag, du har jo ennå noen (lange) dager igjen. Gir de ikke modningsakupunktur på ABC? FIkk det jeg, selvom jeg i utgangspunktet ikke trodde helt på effekten Uansett: masse lykke til, ønsker deg virkelig det beste. Og det nest beste (igangsettelse) trenger ikke være så ille det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Husk at det kan ta noen dager for enkelte banker da De har jo penger, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 De har jo penger, da Ja men vi setter jo inn til Yodel som sa hun skulle overføre til Marie i morgen, og da vet hun jo ikke hvor mye? Følg med Ida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Liten slant på paypal på vei herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Jeg vil også bidra Setter over til Yodel nuh. Heia, Marie! Gud.. Så rørt av sonen... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Sånn til advarsel senere Om det blir stille- Så skjer det noe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts