SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Her kommer endelig bildene jeg har tatt i helgen! Siter
Mirai Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Veldig annerledes enn alt jeg er vant til! Ser stilig ut . 1 Siter
Ia Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Den var søøøt! Ellers ser det ut som en veldig hyggelig helg! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Veldig annerledes enn alt jeg er vant til! Ser stilig ut . Det er faktisk utrolig koselig å være på slike jaktprøver, man blir godt kjent med folk også etter en 9 timer sammen i fjellet. Også er det utrolig god motivasjon, man går jo absolutt ikke på stier, men midt ut i ingensteder. Om det så er over myr, steinete terreng, eller buskas på buskas. Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Den var søøøt! Ellers ser det ut som en veldig hyggelig helg! Det er faktisk dommeren fra BIR og BIM bilde sin hund, den er ikke bare søt heller, den fikk første premie i kvalitet i åpen klasse (og det er vanskelig!). Så både søt og brukanes! Siter
:)Kine Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Så fine bilder! Det ser skikkelig koselig ut, ja. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Flotte bilder, SiriE . Tusen takk! Men jeg skjønner godt ordtaket om at det for hvert 100 bilde blir et bra. Tror jeg nok rundt 1000 bilder i helgen, og dette er de få jeg er fornøyd med! Siter
Siri Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Tusen takk! Men jeg skjønner godt ordtaket om at det for hvert 100 bilde blir et bra. Tror jeg nok rundt 1000 bilder i helgen, og dette er de få jeg er fornøyd med! Hehhee, ja, ofte så er det et fåtall av bildene man blir helt fornøyd med, men med øvelse så blir stadig flere av de bildene man tar bra både mht det tekniske og komposisjonen . 1 Siter
MonicaT Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Fine bilder. Så en del kjent folk også :-) 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Fine bilder. Så en del kjent folk også :-) Vi var jo så heldige å gå med Tor Espen som dommer, det er jo alltid hyggelig og underholdende Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Kjempefine bilder Hilste du på valpen min som var på valpeshowet, Bris? Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Kjempefine bilder Hilste du på valpen min som var på valpeshowet, Bris? Den skjønne vinneren? Det gjorde jeg ja, var jeg som var ringsekretær Siter
Artemis Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Fine bilder! Selv om det var flest bilder av "feil" type setter. Du/familien din hadde ikke med hund selv da? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Den skjønne vinneren? Det gjorde jeg ja, var jeg som var ringsekretær Hehe, ja vinneren med hele en konkurrent Gøy, jeg husker deg Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2012 Fine bilder! Selv om det var flest bilder av "feil" type setter. Du/familien din hadde ikke med hund selv da? Hihi, prøvde å ta en del bilder av vinneren Solan, på siste bildet (irsk setteren) men fytti de er ikke lette å fange med kamera. Men joda, MacIver er gutten vår. Er et bilde der av ham med dekken med navn på. Og det er bakhodet hans man ser på utsiktsbilder. Gikk med mamma første dagen, siste dagen gikk jeg med vinnerklasse finalistene og Iver er nok ikke helt der enda. Hehe, ja vinneren med hele en konkurrent Gøy, jeg husker deg Hihi! Og tilogmed nærmeste familie Morro at du også er på sonen Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Ja, ganske fersk også Moro at det er flere med ES her inne Er bilder av mine i tråden deres i Min hund forumet Siter
pippin Skrevet 27. August 2012 Rapporter Skrevet 27. August 2012 Veldig bra! Og så herlig landskap! Synes mange av bildene er veldig bra, noen litt mørke, men været var jo grått og overskyet. Og så ser det skikkelig koselig ut med mange firluftsfolk, hunder og kaffe på kjele Siter
Wanderlust Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Kjempefine bilder, SiriE Så ut som en koselig helg Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Veldig flotte bilder som virkelig fanger stemninga! 1 Siter
Stine Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Så fine bilder! Så utt som en utrolig koselig og fin dag 1 Siter
SiriEveline Skrevet 28. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2012 Veldig bra! Og så herlig landskap! Synes mange av bildene er veldig bra, noen litt mørke, men været var jo grått og overskyet. Og så ser det skikkelig koselig ut med mange firluftsfolk, hunder og kaffe på kjele Er nok litt min skyld at bildene er litt mørke, jeg liker dem sånn, men nå har jeg sett dem på min dataskjerm da, så mulig de ser annerledes ut hos andre. Men har alle bildene i RAW-format så redigering er fullt mulig. Kjempefine bilder, SiriE Så ut som en koselig helg Takk, det var veldig hyggelig og lærerikt. Siter
spot Skrevet 28. August 2012 Rapporter Skrevet 28. August 2012 Ja, det er moro å delta på jaktprøver. Jeg gikk min første prøve allerede i 1987, og det har blitt mange siden. Noen premier også. Men dere som har andre raser, og driver med andre hundesporter. Tenk litt over hvilke miljø, påvirkninger, fristelser og sterke provokasjoner disse hundene utsettes for. Her er det ikke enkelt å ha kontroll på forsterkerne for å si det slik. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.