SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Her kommer endelig bildene jeg har tatt i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Veldig annerledes enn alt jeg er vant til! Ser stilig ut . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Den var søøøt! Ellers ser det ut som en veldig hyggelig helg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Veldig annerledes enn alt jeg er vant til! Ser stilig ut . Det er faktisk utrolig koselig å være på slike jaktprøver, man blir godt kjent med folk også etter en 9 timer sammen i fjellet. Også er det utrolig god motivasjon, man går jo absolutt ikke på stier, men midt ut i ingensteder. Om det så er over myr, steinete terreng, eller buskas på buskas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Den var søøøt! Ellers ser det ut som en veldig hyggelig helg! Det er faktisk dommeren fra BIR og BIM bilde sin hund, den er ikke bare søt heller, den fikk første premie i kvalitet i åpen klasse (og det er vanskelig!). Så både søt og brukanes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Så fine bilder! Det ser skikkelig koselig ut, ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Flotte bilder, SiriE . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Flotte bilder, SiriE . Tusen takk! Men jeg skjønner godt ordtaket om at det for hvert 100 bilde blir et bra. Tror jeg nok rundt 1000 bilder i helgen, og dette er de få jeg er fornøyd med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Tusen takk! Men jeg skjønner godt ordtaket om at det for hvert 100 bilde blir et bra. Tror jeg nok rundt 1000 bilder i helgen, og dette er de få jeg er fornøyd med! Hehhee, ja, ofte så er det et fåtall av bildene man blir helt fornøyd med, men med øvelse så blir stadig flere av de bildene man tar bra både mht det tekniske og komposisjonen . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fine bilder. Så en del kjent folk også :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fine bilder. Så en del kjent folk også :-) Vi var jo så heldige å gå med Tor Espen som dommer, det er jo alltid hyggelig og underholdende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Kjempefine bilder Hilste du på valpen min som var på valpeshowet, Bris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Kjempefine bilder Hilste du på valpen min som var på valpeshowet, Bris? Den skjønne vinneren? Det gjorde jeg ja, var jeg som var ringsekretær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fine bilder! Selv om det var flest bilder av "feil" type setter. Du/familien din hadde ikke med hund selv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Den skjønne vinneren? Det gjorde jeg ja, var jeg som var ringsekretær Hehe, ja vinneren med hele en konkurrent Gøy, jeg husker deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Fine bilder! Selv om det var flest bilder av "feil" type setter. Du/familien din hadde ikke med hund selv da? Hihi, prøvde å ta en del bilder av vinneren Solan, på siste bildet (irsk setteren) men fytti de er ikke lette å fange med kamera. Men joda, MacIver er gutten vår. Er et bilde der av ham med dekken med navn på. Og det er bakhodet hans man ser på utsiktsbilder. Gikk med mamma første dagen, siste dagen gikk jeg med vinnerklasse finalistene og Iver er nok ikke helt der enda. Hehe, ja vinneren med hele en konkurrent Gøy, jeg husker deg Hihi! Og tilogmed nærmeste familie Morro at du også er på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Ja, ganske fersk også Moro at det er flere med ES her inne Er bilder av mine i tråden deres i Min hund forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Veldig bra! Og så herlig landskap! Synes mange av bildene er veldig bra, noen litt mørke, men været var jo grått og overskyet. Og så ser det skikkelig koselig ut med mange firluftsfolk, hunder og kaffe på kjele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Kjempefine bilder, SiriE Så ut som en koselig helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Veldig flotte bilder som virkelig fanger stemninga! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Så fine bilder! Så utt som en utrolig koselig og fin dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Stilig - knallfine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Veldig bra! Og så herlig landskap! Synes mange av bildene er veldig bra, noen litt mørke, men været var jo grått og overskyet. Og så ser det skikkelig koselig ut med mange firluftsfolk, hunder og kaffe på kjele Er nok litt min skyld at bildene er litt mørke, jeg liker dem sånn, men nå har jeg sett dem på min dataskjerm da, så mulig de ser annerledes ut hos andre. Men har alle bildene i RAW-format så redigering er fullt mulig. Kjempefine bilder, SiriE Så ut som en koselig helg Takk, det var veldig hyggelig og lærerikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spot Skrevet 28. August 2012 Rapporter Share Skrevet 28. August 2012 Ja, det er moro å delta på jaktprøver. Jeg gikk min første prøve allerede i 1987, og det har blitt mange siden. Noen premier også. Men dere som har andre raser, og driver med andre hundesporter. Tenk litt over hvilke miljø, påvirkninger, fristelser og sterke provokasjoner disse hundene utsettes for. Her er det ikke enkelt å ha kontroll på forsterkerne for å si det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts