Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 6.oktober 2012 - pm i første post


Ia
 Share

Recommended Posts

Det er ingen krise om de reiser seg heller, så lenge de ikke er veldig redde eller sinte. Går så bra så!

ok, det er bra :) tror mamma skal komme en liten tur etterpå, så skal jeg få henne til å hjelpe meg litt :)

Sånn ellers, så må dere bare si ifra om jeg skal holde mer avstand, jeg blir et skikkelig vimsehue når jeg er nervøs, sånn mtp at flere skriver de må ha avstand til andre hunder og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn me

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nem

Jeg vil også komme og se på ihvertfall ! Også kan jeg ta med kaker!

Posted Images

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn mener jeg :innocent:

Ja og jippi og sånt. Dessuten syns Margrete at du skal plukke meg opp. Det var lurt :D

Tror dere at dere kan ha i bakhodet at Balrog trenger litt plass i forhold til andre hunder, særlig hannhunder? Tenker når vi skal forbi 'hele røkla' for å komme til ringen i tilfelle det er trangt der, og kanskje når vi varmer opp. Dere tenker kanskje at han burde tåle alt siden vi skal gå i klasse 3, men han er bare to år :baby: og vi jobber med andre hunder problematikk om dagen. :)

Tusen takk!

Det er jo god plass rundt ringen. Vi var sære og satt mest for oss selv i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stikke innom butikken og ta med meg litt :)

Om det ikke er mye bry, hvor mange starter i hver klasse?

9 rekrutt

4 kl 1

3 kl 2

1 kl 3

trooor jeg,sånn ca. er halvering fra ifjor. men derimot så kan jeg tease med DELTAKER PREMIER!!!! ferdig pakket :aww: OG det er goodie bags til tilskuerne også :ahappy:

post-6328-0-16362900-1349460202_thumb.jp

Og det er meldt sol og 0 nedbør :banana:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillmat har jeg ikke, kanskje jeg rekker butikken før vi starter :)

Jeg har en hel pakke pølser og spiser kanskje maks tre selv, så du kan få av meg! :) Og sjokoladekake skal bakes og ta med, som vi alle kan dele med! Jeg gleeeeder meg. Og så skal jeg prøve å være en flink skriver, og skrive tydelig og pent. *Nervøs.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hel pakke pølser og spiser kanskje maks tre selv, så du kan få av meg! :) Og sjokoladekake skal bakes og ta med, som vi alle kan dele med! Jeg gleeeeder meg. Og så skal jeg prøve å være en flink skriver, og skrive tydelig og pent. *Nervøs.*

Sjokoladekake som står i ovnen her, sånn hvis du ikke har begynt å bake alt. ;)

Jeg har med en ekstra stol også. Har dere ringbånd? Har ringbånd og teltplugger i bilen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hel pakke pølser og spiser kanskje maks tre selv, så du kan få av meg! :) Og sjokoladekake skal bakes og ta med, som vi alle kan dele med! Jeg gleeeeder meg. Og så skal jeg prøve å være en flink skriver, og skrive tydelig og pent. *Nervøs.*

Å så snilt! Tusen takk :hug:

Hadde planer om å bake kake jeg også, men jeg rekker det ikke denne gangen. Så det er veldig hyggelig at noen andre har tenkt på det også :)

Og det går så bra med skrivingen, det er supert at du vil gjøre det :)

Edit 2: Jeg kan ta med to krakke-stoler om det trengs. Bedre enn ikkenoe.

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit 2: Jeg kan ta med to krakke-stoler om det trengs. Bedre enn ikkenoe.

Ta med! :) Jeg har bare en sånn stolsekk, og jeg er litt i tvil om hvor behagelig den er å sitte på (selv om jeg håååper kanskje at Anette er så snill at jeg kan få lov til å låne en av hennes superfancy campingstoler :P).

EDIT:

jeg tror ikke jeg skal prøve å bake en kake engang, har aldri klart å få til en som faktisk er god, ennå.. :P

Altså. Her snakker vi ferdig langpanne fra Toro liksom. Jeg er en KATASTROFE på kjøkkenet, og kan ikke hverken lage mat eller bake. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med! :) Jeg har bare en sånn stolsekk, og jeg er litt i tvil om hvor behagelig den er å sitte på (selv om jeg håååper kanskje at Anette er så snill at jeg kan få lov til å låne en av hennes superfancy campingstoler :P).

jeg har 2 stoler i bilen,og tenkte å stappe 1 til inni :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med! :) Jeg har bare en sånn stolsekk, og jeg er litt i tvil om hvor behagelig den er å sitte på (selv om jeg håååper kanskje at Anette er så snill at jeg kan få lov til å låne en av hennes superfancy campingstoler :P).

Den er god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekake som står i ovnen her, sånn hvis du ikke har begynt å bake alt. ;)

Jeg har med en ekstra stol også. Har dere ringbånd? Har ringbånd og teltplugger i bilen i alle fall.

Ta med ringbånd!! Tuuusen takk!! Da slipper jeg stresse ned på oslo s tidlig i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null stol så hvis jeg kan låne en så hadde det vært kult! Om noen har :P Ellers sitter jeg på bakken på min lille, fine sittebrikke av ull! Og jeg har ikke grillmat...Glemte det helt for å si det mildt!

Og, haha! Kan vi startei kl.1? Jeg hopper i det! Men hopp over hinder tror jeg ikke vi klarer... :lol: Har øvd alt for lite på det gitt.. Og så er det jo ikke fellesdekk i kl. 1 jo, er det? Trodde nemlig det jeg...

Og jeg kommer til å være paparazzi i hele morgen, så vet dere det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null stol så hvis jeg kan låne en så hadde det vært kult! Om noen har :P Ellers sitter jeg på bakken på min lille, fine sittebrikke av ull! Og jeg har ikke grillmat...Glemte det helt for å si det mildt!

Og, haha! Kan vi startei kl.1? Jeg hopper i det! Men hopp over hinder tror jeg ikke vi klarer... :lol: Har øvd alt for lite på det gitt.. Og så er det jo ikke fellesdekk i kl. 1 jo, er det? Trodde nemlig det jeg...

Og jeg kommer til å være paparazzi i hele morgen, så vet dere det :lol:

Ja kl 1, og ja til paparazzi for jeg tror ikke jeg har tid eller ork iår og jeg tok mest bilder ifjor.

og det er Kiwi på bogstad like ved om det er noe folk trenger :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...