Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 6.oktober 2012 - pm i første post


Ia
 Share

Recommended Posts

Jeg gleder meg skikkelig til å være dommer! :)

Men skal egentlig huske reglene for alle klassene siden jeg starter i de jeg ikke dømmer, så vær tålmodig med meg hvis jeg gir feil beskjed! Da er det lov å rette på meg altså. (Går med regelverket, men sånn i tilfelle!)

Edit: Pippin, det er fellesdekk i klasse I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn me

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nem

Jeg vil også komme og se på ihvertfall ! Også kan jeg ta med kaker!

Posted Images

Æææ glemte grillmat :(

Jeg har null stol så hvis jeg kan låne en så hadde det vært kult! Om noen har :P Ellers sitter jeg på bakken på min lille, fine sittebrikke av ull! Og jeg har ikke grillmat...Glemte det helt for å si det mildt!

Og, haha! Kan vi startei kl.1? Jeg hopper i det! Men hopp over hinder tror jeg ikke vi klarer... :lol: Har øvd alt for lite på det gitt.. Og så er det jo ikke fellesdekk i kl. 1 jo, er det? Trodde nemlig det jeg...

Og jeg kommer til å være paparazzi i hele morgen, så vet dere det :lol:

Dette ordner vi ved at jeg stikker innom rema 1000 før jeg kommer i morgen og kjøper med en ekstra pølsepakke og ett par pakker til med lomper. Nok mat til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stoler (men de er på Jordal), kjegler, ringbånd (rutebånd), apportbukk og noe annet ( :P ). Får bare med meg noe annet, hvis ingen kommer ut hit og tar runden om Bergkrystallen og Jordal med meg. Nei, tenkte meg det. Nå som det er så vakkert her ute i ødemarken. Akk ja, dere skal få som dere fortjener, bokstavelig talt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se om jeg finner en stol til, og sånn ellers så kan jeg dele pølser og lomper jeg å, om noen ikke har :)

også skal jeg prøve å se om jeg kan få knipsa litt :) Fint om noen vil låne mitt kamera å knipse litt av mine udyr også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:00.... dafuq D:

WHY. Frivillig så tidlig?! :P Neineinei. Hvor lenge holder dere på, 12-13ish? Kanskje jeg kommer lurkende, men jeg har ikke tenkt å stå opp før 10:00 i helga. Det er det jeg motiverer meg hver dag når jeg står opp tidlig med. I HELGA... DA! Skal jeg sove lenge. De små gleder osv... :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:00.... dafuq D:

WHY. Frivillig så tidlig?! :P Neineinei. Hvor lenge holder dere på, 12-13ish? Kanskje jeg kommer lurkende, men jeg har ikke tenkt å stå opp før 10:00 i helga. Det er det jeg motiverer meg hver dag når jeg står opp tidlig med. I HELGA... DA! Skal jeg sove lenge. De små gleder osv... :cat:

HAHA! :D Vi blir nok der en god stund.. Sist var vi vel der til 3-4, om ikke seinere. Blir mye prat og da går tida fort! Det er jo et treff også, så vi pakker ikke opp og går med en gang alle har gått. Jeg gleder meg!

Håper været blir like fint imorgen som idag! :D

Og jeg blir glad om noen kan knipse bilder av oss imorgen også, når vi går! :) Kan få låne kameraet mitt om noen vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:00.... dafuq D:

WHY. Frivillig så tidlig?! :P Neineinei. Hvor lenge holder dere på, 12-13ish? Kanskje jeg kommer lurkende, men jeg har ikke tenkt å stå opp før 10:00 i helga. Det er det jeg motiverer meg hver dag når jeg står opp tidlig med. I HELGA... DA! Skal jeg sove lenge. De små gleder osv... :cat:

vi pratet om å starte 11-12 men da plutselig kommer alle litt senere og vips så bruker vi hele dagen :)

jeg har liten tro på at vi står klare kl 10 mtp at alle har med litt her og der for at alt skal gå rundt :)

ps jeg liker å sove jeg også :aww: men jeg og marianne er der tidlig og begynner å rigge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:00.... dafuq D:

WHY. Frivillig så tidlig?! :P Neineinei. Hvor lenge holder dere på, 12-13ish? Kanskje jeg kommer lurkende, men jeg har ikke tenkt å stå opp før 10:00 i helga. Det er det jeg motiverer meg hver dag når jeg står opp tidlig med. I HELGA... DA! Skal jeg sove lenge. De små gleder osv... :cat:

Jeg står opp halv seks hver dag i uka, så jeg også sliter litt med det oppmøte tidspunktet. :P Men det går!

vi pratet om å starte 11-12 men da plutselig kommer alle litt senere og vips så bruker vi hele dagen :)

jeg har liten tro på at vi står klare kl 10 mtp at alle har med litt her og der for at alt skal gå rundt :)

ps jeg liker å sove jeg også :aww: men jeg og marianne er der tidlig og begynner å rigge til :)

Og meg da? :cry: Kommer tidlig jeg også! Sees på røa halv ti! GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp halv seks hver dag i uka, så jeg også sliter litt med det oppmøte tidspunktet. :P Men det går!

Og meg da? :cry: Kommer tidlig jeg også! Sees på røa halv ti! GLEDER MEG!

det er faktisk LENGE etter meg og marianne :aww::P Send meg sms imorgen/ring så henter jeg deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk LENGE etter meg og marianne :aww::P Send meg sms imorgen/ring så henter jeg deg :)

Haha, ok da! Flinkinger! Si ifra om dere trenger meg tidligere altså. Men så husk at jeg må lufte hund før jeg drar, og bruker en time minst opp til røa da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fine sonisene.

Grunnet elendig form i dag, så tør jeg ikke å ta sjansen på å kjøre til Oslo aleine i morgen, så jeg må stå over sonenmesterskapet! Innmari trist, men har skjedd litt for mange småskumle småting i dag, som gjør at jeg ikke tør.

Håper dere kan ta masse bilder for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fine sonisene.

Grunnet elendig form i dag, så tør jeg ikke å ta sjansen på å kjøre til Oslo aleine i morgen, så jeg må stå over sonenmesterskapet! Innmari trist, men har skjedd litt for mange småskumle småting i dag, som gjør at jeg ikke tør.

Håper dere kan ta masse bilder for meg!

Aww! Jeg som hadde gledet meg til å møte deg og dine "på ordentlig".

Ringbåndet er på vei om 5 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...