Ane Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Må spørre Heidi om hun er keen på besøk av meg og lille problem! Om hun ut av ingenting skulle oppføre seg fint, kanskje vi kunne stilt i rekrutt? Hahah. *Drømme*. (Nora altså. Kunne nesten virke som om jeg snakka om Heidi her.. ahah) Hadde vært kjekt å møtt alle dere østlendinger da! Og de som hadde turt kunne fått hilst på Nora. haha 2 Siter
Jankaa Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Den er jo uansett to dager så da får man med seg begge deler Malles siste sjangs på valpeshow den 6., derfor hun "MÅ" dit (Det var Lill som sa det!) 2 Siter
Ane Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Er det mulig å slippe tannvisning/ eller at den som ser på tennene er en Nora synes er grei/har møtt først? Jeg vil helst ikke at Nora skal bli sjekka av en som hun ikke har hilst på før, og er usikker på. Det tror jeg bare blir en negativ opplevelse. (Om jeg i det hele tatt skulle finne på å melde henne på i rekrutt). Og går det an å få vite hvem som har meldt på i de ulike klassene? Siter
Anette Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Er det mulig å slippe tannvisning/ eller at den som ser på tennene er en Nora synes er grei/har møtt først? Jeg vil helst ikke at Nora skal bli sjekka av en som hun ikke har hilst på før, og er usikker på. Det tror jeg bare blir en negativ opplevelse. Det er jo opp til den som dømmer, men rekrutt skal være koselig og trivelig så da gjør man litt ekstra for at det skal gå bra. Og går det an å få vite hvem som har meldt på i de ulike klassene? Det kommer når det nærmer seg Hittil har bare 5 meldt seg på, regner med flere kommer etterhvert Siter
Ane Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Det er jo opp til den som dømmer, men rekrutt skal være koselig og trivelig så da gjør man litt ekstra for at det skal gå bra. Hvem dømmer da? Ok Siter
Anette Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Hvem dømmer da? Ok ikke bestemt enda Siter
Gjest Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Endelig husket å melde på. Balrog skal gå i klasse III og der mangler vi endel øvelser enda. Så det blir skummelt! Men god treningsmotivasjon. Siter
Martine Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Jeg får ikke meldt på Santo før vi vet 100% sikkert at vi kan droppe tannvisningen 1 Siter
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Jeg får ikke meldt på Santo før vi vet 100% sikkert at vi kan droppe tannvisningen Tannvisningen kan du jo droppe, men du får da null i øvelsen. Det er jo uoffisielt så jeg kan ikke se noen grunn til at noen skal tvinges til noe som helst. Da er jeg også påmeldt Siter
Anette Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Tannvisningen kan du jo droppe, men du får da null i øvelsen. Det er jo uoffisielt så jeg kan ikke se noen grunn til at noen skal tvinges til noe som helst. Da er jeg også påmeldt Ja,tviler liksom på at det er et problem da det er uoffisielt. Du står over det du ønsker selv. Siter
Heidihj Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Da har jeg meldt på både Elwira og Mayah i rekruttklassen. Mayah kan veldig lite, så vi får bare sette igang med treninga vi! 4 Siter
Wanderlust Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Da er jeg også påmeldt Fortell! Siter
SiriEveline Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Fortell! Meldt på med Chilli, valgte klasse 1 jeg, siden jeg ikke kan noenting om klasse to. Så får vi snakke litt om hvordan du vil at jeg skal gjøre det og slik Siter
Wanderlust Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Meldt på med Chilli, valgte klasse 1 jeg, siden jeg ikke kan noenting om klasse to. Så får vi snakke litt om hvordan du vil at jeg skal gjøre det og slik okei helt opp til deg det altså 1 Siter
sham Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Nå har jeg vært vill og gal! Jeg har meldt på Chanto både i klasse 1 og 2, samt meldt på Tassen i klasse 1 Han har jeg ikke trent med på leeeenge! Og jeg blir stresset av å være på konk med en hund og en klasse, nå har jeg 2 hunder og 3 klasser Håper det evt er greit å trekke seg på noe den dagen (jeg betaler uansett for alt) 2 Siter
borderen Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Åh, jeg skulle gjerne kommet og hjulpet til, men har ikke mulighet den helgen (eller noen andre helger i år...). Har tenkt om jeg vet om noen som kan dømme, men har ikke kommet på noen. Hva tilbyr dere evt den som dømmer? (Dette er kanskje PM-tema..?) Siter
Anette Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Åh, jeg skulle gjerne kommet og hjulpet til, men har ikke mulighet den helgen (eller noen andre helger i år...). Har tenkt om jeg vet om noen som kan dømme, men har ikke kommet på noen. Hva tilbyr dere evt den som dømmer? (Dette er kanskje PM-tema..?) Vi kan ta det på PM ja Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Eh, jeg befinner meg visst på en sykkel et sted i Sørumsand med Imouto denne dagen, jeg... :bug: Hvordan sletter jeg påmeldinga? Siter
Anette Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Eh, jeg befinner meg visst på en sykkel et sted i Sørumsand med Imouto denne dagen, jeg... :bug: Hvordan sletter jeg påmeldinga? Jeg sletter deg jeg. Er jeg som sitter med påmeldingene :-) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Jeg sletter deg jeg. Er jeg som sitter med påmeldingene :-) Takk, det var det jeg visste. Hvis det viser seg at vi ikke kommer med på UHP (er påmeldt for mange måneder siden), så melder jeg bare på igjen. 1 Siter
Anette Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Etter fjorårets suksess, kan jeg ikke annet enn å spørre: Er det slik at det ikke planlegges en reprise av sonenmesterskapet? nå må du melde deg på da Minner folk om at det er neste helg håper flere blir med da det er litt lave påmeldinger hittil. Minner om å betale inn PM avgift, kan også ta med kontakt på dagen Siter
SiriEveline Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 nå må du melde deg på da Minner folk om at det er neste helg håper flere blir med da det er litt lave påmeldinger hittil. Minner om å betale inn PM avgift, kan også ta med kontakt på dagen Tror jeg satser på kontant på dagen, hvis jeg ikke glimter til og husker å overføre Blir morro dette! Siter
pippin Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 OMG.. Jeg vet ikke om vi er klare enda jeg, så derfor har jeg ikke meldt oss på noe. Gidder ikke gå rekrutt igjen, men klasse 1 er litt usikkert enda.. Må trene mer....! Men jeg kommer uansett som tilskuer osv! Siter
simira Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Er jo bare å starte da pippin, er jo uoffisielt! Vi er heller ikke helt klare til klasse 1, men prøver oss likevel. Siter
Anette Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Er jo bare å starte da pippin, er jo uoffisielt! Vi er heller ikke helt klare til klasse 1, men prøver oss likevel. 11 startende + jeg vet 2 blir meldt på ikveld og ja, hva så om du ikke er klar? hopp over det du evnt ikke vil ta da 1 Siter
Recommended Posts