SiriEveline Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 http://sonen.corgilicious.net/ Da er påmeldingsskjema lagt ut, rosetter bestilt og ting på skinner skal legge til i førsteposten nå. Spennende! Gleder meg masse, og igjen er det noe du trenger hjelp til så rop ut! Også tenkte jeg kanskje at det kunne være lurt å putte den fastsatte dato i tittelen på tråden Så alle vet når det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg kommer, med den lille røde og den gamle. Så, om noen vil låne liten rød kan enn sikkert virre seg gjennom den laveste klassen. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Spennende! Gleder meg masse, og igjen er det noe du trenger hjelp til så rop ut! Også tenkte jeg kanskje at det kunne være lurt å putte den fastsatte dato i tittelen på tråden Så alle vet når det er. Ting vi mangler: Telt så skriveren kan sitte inne i Bord og stol til skriver + et bord til premier ol. Det er hva jeg kommer på i farta iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 hm.. nå ble jeg litt usikker.. Gå her eller i Askim... *Tenke* Du går i Askim 29/30? -09 også går du heller sonen den 6. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Du går i Askim 29/30? -09 også går du heller sonen den 6. jeg skal dit da altså 29 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Spennende! Gleder meg masse, og igjen er det noe du trenger hjelp til så rop ut! Også tenkte jeg kanskje at det kunne være lurt å putte den fastsatte dato i tittelen på tråden Så alle vet når det er. Forresten, hva av hunder skal du ha med oppover til oss den dagen? Har du plass til alle selv, eller skal noen sitte på med meg? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg prøver å ta turen bort jeg også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 jeg skal dit da altså 29 Jeg og. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg kommer! Men ikke til å stille i noe klasse da. Burde forøvrig hete Sonenmesterskap LP 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Du går i Askim 29/30? -09 også går du heller sonen den 6. Er i Malta da:) men ser det er i Fr.stad dagen etter sonenmesterskapet da:) kanskje jeg skal ta sonen lørdag og Fr. Stad søndag. Kan man melde på både klasse 1 og 2? Lyst å se hvor langt vi har kommet i klasse 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Er det ikke mulig å søke om støtte til ungdomsarrangementer som er rusfrie? Trenger jo ikke si at det er for ungdom i alle aldre. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Jeg kommer, med den lille røde og den gamle. Så, om noen vil låne liten rød kan enn sikkert virre seg gjennom den laveste klassen. Tror jeg. Harru bytta ut den mellom? Hvem er den lille røde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Er i Malta da:) men ser det er i Fr.stad dagen etter sonenmesterskapet da:) kanskje jeg skal ta sonen lørdag og Fr. Stad søndag. Kan man melde på både klasse 1 og 2? Lyst å se hvor langt vi har kommet i klasse 2. ja det kan du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Ting vi mangler: Telt så skriveren kan sitte inne i Bord og stol til skriver + et bord til premier ol. Det er hva jeg kommer på i farta iallefall Bord har jeg ihvertfall sikkert, og jeg kan ta med klappstoler om det funker. Forresten, hva av hunder skal du ha med oppover til oss den dagen? Har du plass til alle selv, eller skal noen sitte på med meg? :-) Det er da Leto er sant? Da har jeg jo forresten frk Chilli, og da er det plass til hele henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Er i Malta da:) men ser det er i Fr.stad dagen etter sonenmesterskapet da:) kanskje jeg skal ta sonen lørdag og Fr. Stad søndag. Kan man melde på både klasse 1 og 2? Lyst å se hvor langt vi har kommet i klasse 2. Åja. Men da gjør du heller det. Jeg vil også gå begge klassene. Sånn i tilfelle vi driter oss helt ut i kl2. Er det lov Anette? Edit: wee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Wiho! Gleder meg Digger at sonen er som dette! *nåmåvitrene!* Trene LP etter turen nå da, haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Harru bytta ut den mellom? Hvem er den lille røde? Hakke bøtta'a ut nei Skal sende henne på utstilling den dagen, derfor jeg bare tar med de to andre bråkebøttene Den lille røde er dvergpinscheren Teq, som er her på prøve. Bord har jeg ihvertfall sikkert, og jeg kan ta med klappstoler om det funker. Det er da Leto er sant? Da har jeg jo forresten frk Chilli, og da er det plass til hele henne Jeppjeppjepp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Da var Ikke påmeldt! :-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Selvom man kan melde seg på på dagen så setter jeg pris på at alle som vet de kommer og vil stille ol melder seg på på forhånd :-) Da var rosetter bestilt også! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Bare for å ødelegge, så har Indre Østfold Schæferhundklubb, lp stevne den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Bare for å ødelegge, så har Indre Østfold Schæferhundklubb, lp stevne den dagen Ja var den jeg lurte på om jeg egentlig skulle gå på.. Får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Bare for å ødelegge, så har Indre Østfold Schæferhundklubb, lp stevne den dagen det er faktisk helt umulig å finne en dag det ikke skjer noe annet i hundenorge altså nå tok vi den dagen flest kunne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Også er det utstilling på leto! Men, det er grunnen til at man har flere hunder, er det ikke ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Også er det utstilling på leto! Men, det er grunnen til at man har flere hunder, er det ikke ? Den er jo uansett to dager så da får man med seg begge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 det er faktisk helt umulig å finne en dag det ikke skjer noe annet i hundenorge altså nå tok vi den dagen flest kunne Tulla da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts