turbogutten Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 Ooh, kanskje man skulle prøvd seg i rekruttklassen med Turbo (Han er jo tross alt bare 6,5 år da). Og kanskje Ulf.. Men da må vi jo faktisk begynne å trene 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 Kan komme og snike i buskene og se på Altså, vi prøver å unngå sniking i buskas, for det var det som blei Aikos og min bane sistgang! 4 Siter
pippin Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 Altså, vi prøver å unngå sniking i buskas, for det var det som blei Aikos og min bane sistgang! Det var litt gøy da Noen må jo si ifra når det lusker skumle folk i buskene som kan sprette frem og ta alle sammen! Jeg håper vi får til dette altså! Skulle gjerne ha hjulpet til, men er liksom ikke noe jeg kan bidra med. 1 Siter
Gjest Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 6 oktober høres bra ut :-) Tenkte å gå lp3 med Ikke, og så skal typen gå med Cita i en av de lavere klassene :-P Nehei, det skal han vel slettes ikke. Jeg forventer at han stiller med Pim i rekrutt. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 Det var litt gøy da Noen må jo si ifra når det lusker skumle folk i buskene som kan sprette frem og ta alle sammen! Eh, hadde hun nå enda stått på stedet hvil og "sagt ifra", heller enn å løpe avgårde for å finne ut hva som foregikk... 1 Siter
Gjest Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Noen som har noen peiling på ca. hvor mange som deltok i fjor? Tenkte jeg skulle sende en e mail til royal canin og eukanuba og høre om de hadde noe de kan sponsre oss med, og jeg er sikker på at det hadde vært lurt å inkludere ca. hvor mange deltakere vi forventer. Siter
Anette Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Noen som har noen peiling på ca. hvor mange som deltok i fjor? Tenkte jeg skulle sende en e mail til royal canin og eukanuba og høre om de hadde noe de kan sponsre oss med, og jeg er sikker på at det hadde vært lurt å inkludere ca. hvor mange deltakere vi forventer. si ca 30 vi var 33 påmeldt ifjor + et par stk på dagen. Siter
Gjest Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Den er grei! Siden jeg har ansvar for sponsorer, om noen soniser har noe de ønsker å bidra med som f. Eks. Kurs eller hundeutstyr, send meg en pm. Siter
LinL Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Hmm, kanskje vi skal gutse vi og da. Litt riski kjenner jeg, har trent skrekkelig lite i sommer, og Aro blir igjen til mamma og pappa frem til slutten av september- så blir ingen trening i den perioden heller. wæææ. 1 Siter
pippin Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Åh! Tenk så fint det hadde vært å vinne et kurs! *drømme* Kan vel se langt etter det tror jeg.... Siter
Guest Limo Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Så kjekt! Jeg kommer også. Jeg og Lily stiller i rekrutt:D Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Åh! Tenk så fint det hadde vært å vinne et kurs! *drømme* Kan vel se langt etter det tror jeg.... Si ikke det, Aiko og jeg vant jo halv pris på kurs hos Kruttlappen hundeskole i fjor. Siter
tm100021 Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Så morro dette blir! Håper på fint vær Siter
pippin Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Si ikke det, Aiko og jeg vant jo halv pris på kurs hos Kruttlappen hundeskole i fjor. Da er det bare å nitrene da og håpe på det beste! Siter
Wanderlust Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Om det blir 6.oktober, så kan jeg ikke. Hadde vært litt gøy å prøvd seg med Chilli igjen! (så om noen vil passe Chilli i 17 dager, så kan de få lov å gå med henne Bocca også, for den saks skyld ). Siter
simira Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Om det blir 6.oktober, så kan jeg ikke. Hadde vært litt gøy å prøvd seg med Chilli igjen! (så om noen vil passe Chilli i 17 dager, så kan de få lov å gå med henne Bocca også, for den saks skyld ). Vi kan godt bytte altså! Jeg kan innta den stranda i Mexico hvis du vil gå med Odin og Kovu! Siter
Wanderlust Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Vi kan godt bytte altså! Jeg kan innta den stranda i Mexico hvis du vil gå med Odin og Kovu! Neeh, jeg vet hva som frister mest Siter
Benedicte Skrevet 16. August 2012 Rapporter Skrevet 16. August 2012 Nehei, det skal han vel slettes ikke. Jeg forventer at han stiller med Pim i rekrutt. Det skjer ikke, som coach og manager skal jeg sørge for pallplassering Royal sponset forresten i fjor, så du kan jo nevne at premiene da var stor suksess. Spør også vom og hundemat som sponset oss mye. Siter
Guest Jonna Skrevet 17. August 2012 Rapporter Skrevet 17. August 2012 Den er grei! Siden jeg har ansvar for sponsorer, om noen soniser har noe de ønsker å bidra med som f. Eks. Kurs eller hundeutstyr, send meg en pm. Som jeg sa tidligere i tråden, jeg har en haug med pokaler i kjelleren om du vil ha de. Siter
Siri Skrevet 17. August 2012 Rapporter Skrevet 17. August 2012 Som jeg sa tidligere i tråden, jeg har en haug med pokaler i kjelleren om du vil ha de. Også dro vi jo med oss uante mengder pokaler fra Finland - de kan jo også doneres . Siter
SiriEveline Skrevet 17. August 2012 Rapporter Skrevet 17. August 2012 Om det blir 6.oktober, så kan jeg ikke. Hadde vært litt gøy å prøvd seg med Chilli igjen! (så om noen vil passe Chilli i 17 dager, så kan de få lov å gå med henne Bocca også, for den saks skyld ). Det tilbudet der må man jo bare si ja til! Kanskje jeg da tilogmed får deltatt! Bare dobbeltsjekke med samboer om det lar seg gjøre Siter
Wanderlust Skrevet 17. August 2012 Rapporter Skrevet 17. August 2012 Det tilbudet der må man jo bare si ja til! Kanskje jeg da tilogmed får deltatt! Bare dobbeltsjekke med samboer om det lar seg gjøre Får ikke så mange dagene å trene på sammen da men er lov å prøve 1 Siter
SiriEveline Skrevet 17. August 2012 Rapporter Skrevet 17. August 2012 Får ikke så mange dagene å trene på sammen da men er lov å prøve Morro bare å få trent litt da Så kan vi være litt klovner i ringen Siter
Martine Skrevet 26. August 2012 Rapporter Skrevet 26. August 2012 I år må vi komme, syns jeg! rekrutt med Akita kanskje! Litt usikker på santo, i og med at han kan være litt dust... Men så lenge det bare er en og en under innkalling bør der kanskje gå bra? Siter
Recommended Posts