Emilie Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Søstersen til Venus, Tinka. Bikkjeliten. Søstrene Sisters på niårsdagen sin. Rimelig avrøytet muttetroll. "Oh, Jago har noe spennende der, er det en pinne?" "Jepp!" "Venus lyst på." "Venus takker, Jago." Men... "Mihihi!" *dele opp* 3 Siter
Emilie Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Men så drar vi sørover, og der får Venus sin helt egen pinne: King, 13 år og still going strong. Roxy, en verdig, gammel dame med sine 12 år. Lion-King eller noe, han ble i hvert fall barbert godt ned kun dandert med løvemanke og en bust på halen. Min snelle. Og sistemann i trioen til min venninne, sør for Bergen, lille Zookie på seks måneder. Venus vet å sjarmere de fleste i senk. Min skjønneste! *dele opp* 2 Siter
Emilie Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Hjemme igjen, i Bergen: Fra venstre, Lady, Tinka (ikke søster-Tinka, men venninne-Tinka) og min egen Queen Bee. Tinkamoj. Jeg har gitt bichon'en Fix en sommersveis. Skautur med jentene. Og så var de to. Og sånn for the record, alle hundene er forsvarlig inngjerdet! 3 Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Så flotte bilder! Det var en flott gjeng! 1 Siter
Emilie Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juli 2012 Så flotte bilder! Det var en flott gjeng! Tusen takk Ja - jeg har kost meg masse med disse i sommer! Siter
Heidihj Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Herlige bilder av flotte hunder! 1 Siter
Malamuten Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Fine bilder likte spessielt det hvor dachsen får en suss og det hvor dachsen ligger på ryggen 1 Siter
LØJ Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Herlig! Du tar så mye fine bilder Emilie 1 Siter
Snickers Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Flotte hunder Likte spesielt serien med forsøk på pinne-stjeling, for noen uttrykk, haha! 1 Siter
Poter Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Så fine bilder av fine hunder Det er noe eget med blikket til gamle hunder 1 Siter
Emilie Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Tusen takk, søte dere er Ja - gamle hunder og dachser er nydelig skjønne! Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 For en sveis på King! noen spesiell grunn til at han ble barbert, eller bare for moro skyld? Bra for Casper at han er såpass korthåret, ellers hadde jeg vel falt for fristelsen Fine bilder, og herlige hunder! 1 Siter
Marthe Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Flotte bilder av herlige hunder (jepp, jeg har møtt nesten alle ) 1 Siter
Emilie Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 For en sveis på King! noen spesiell grunn til at han ble barbert, eller bare for moro skyld? Bra for Casper at han er såpass korthåret, ellers hadde jeg vel falt for fristelsen Fine bilder, og herlige hunder! Hihi, det var jo litt moro da Men det var mest fordi han slapp pelsen, og hun som eier ham har vært i en ulykke og det er tungt for henne å kamme ham for tiden, så ja, det var praktisk og greit 1 Siter
Mirai Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Fine bilder som alltid, Emilie! Den barberte labradoren (?) så jo HELT vill ut på bildet der den sitter, ser ut som to bilder er montert sammen rett og slett, haha. 1 Siter
Emilie Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Fine bilder som alltid, Emilie! Den barberte labradoren (?) så jo HELT vill ut på bildet der den sitter, ser ut som to bilder er montert sammen rett og slett, haha. Tusen takk! Jo, hihi, det ble ganske skarpe kanter på ham Blanding av labbis og BC er han. Siter
Nikitaf Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Nydelige Hunder og nydelig bilder 1 Siter
Sofie & Aska Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Gud for noen nydelige gyldne schæfere! Siter
Recommended Posts