SusanneL Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Var innom Biltema på Alna (Oslo) nettopp - der hadde de 70x80 cm hundesenger som ser ut som Biabädd'ene til 189,- stk. De er i sort skai - og så kjempefine ut. Så nå har jeg en snerrende, snøftende og sprellende liten boston som kan undertegne på at de var "fiiiiine - og bare miiiiine!" Susanne 3 Siter
turbogutten Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Hadde man bare sett dette før man var å kjøpte en biabed til tusen kroner Jaja, da vet jeg hvor jeg kan gå dersom jeg skal kjøpe flere Siter
Hampus Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Egenpegenboston... Kjekt med billig hundeutstyr! Kjøpte lignende kopi med meg fra Sverige for et par år siden. Like fine fortsatt. Siter
tm100021 Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Tror jeg skal ta en tur til biltema 1 Siter
Gåsa Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Så bra det er jo supert om den holder! Det finnes jo mange biabed kopier rundt omkring og jeg har hørt at mange revner i sømmene osv ganske så fort.Men,de kan jo kanskje holde en stund også Har hatt orginalen i mange år og hjelpe meg de holder virkelig i årevis!Forriga hadde jeg i 10 år den jeg har nå er 6 år;) Siter
tm100021 Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har to "biadbedd" fra hooks, hatt de i rundt et år nå og de har overlevd et år med valp, baby, tre viltre unghunder og fortsatt like fine 1 Siter
Castella Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Mine hater biabed jeg har to spilitter nye orginale senger som ligger her og støver ned Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Nitro har gravet istykker to bia senger, så hadde vært kjekt med noe sånnt billig. Synd den var litt for liten for oss. Siter
SusanneL Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har også hatt ekte Biabäddar, men hvis man har en "gnager" så er det jo ingenting som holder... Jeg aner ikke noe om kvaliteten på disse, men jeg håper jo de holder litt i alle fall.. Mine beardiser har aldri vært så opptatt av hundesenger, men jo eldre de blir ser det ut som om de setter pris på å ligge litt mykere. Så blir de brukt, så blir de - hvis ikke får de vente til jeg får en gjeng boston'er - DE setter i alle fall pris på sånt... LOL Susanne 1 Siter
Aussieglis Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Tror det er en kopi jeg har, og den har jeg hatt i snart 5år. Den er hakket for liten til My (aussien), men hun bruker den uansett, bare presser seg nedi og alikevel holder den enda. Er ikke fra felleskjøpet da, og er i lys grått "skinn" Siter
pippin Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg som nettopp har kjøpt seng på Clas Ohlson Meeeen man har jo bruk for to hundesenger sant? 1 Siter
Krilo Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg som nettopp har kjøpt seng på Clas Ohlson Meeeen man har jo bruk for to hundesenger sant? Vi har 3 senger.... Og 1 hund... 1 Siter
Ozzy Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Vi har 3 senger.... Og 1 hund... Jeg har 5 senger og èn hund. Men det var billige. Kanskje jeg trenger en 6.seng, har alltid hatt lyst til å prøve biabed, men blitt skremt av prisen Siter
mushi Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har 5 senger og èn hund. Men det var billige. Kanskje jeg trenger en 6.seng, har alltid hatt lyst til å prøve biabed, men blitt skremt av prisen Ozzy prøvde min og turte ikke gå oppi fordi den er glatt. Siter
Ozzy Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Ozzy prøvde min og turte ikke gå oppi fordi den er glatt. Sjokkerende. Pysa.. Jajaa, så vet vi det. Siter
Monica123 Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Ohh ta en tur på biltema i morgen da Siter
borderen Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Vi har 3 senger.... Og 1 hund... Jeg har 12 senger (og titalls hundetepper) til 3 hunder... Det er egentlig for dumt, men når man reiser rundt på konkurranser finner jeg alltid et eller annet kjempekupp! Siter
Raksha Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Har tre hunder og ingen hundesenger jeg. Synd biltema er langt unna her. Dog, de har seng og stol og sofa, så lider nok ingen nød. Siter
Monica123 Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har 12 senger (og titalls hundetepper) til 3 hunder... Det er egentlig for dumt, men når man reiser rundt på konkurranser finner jeg alltid et eller annet kjempekupp! Du har ikke tenkt på og ha et garasje salg eller noe Siter
Krilo Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Ozzy prøvde min og turte ikke gå oppi fordi den er glatt. Leo turte heller ikke gå oppi bia beden sin med engang, tenkte bare fint, det var 700,- ut av vinduet..men nå elsker han den, når han legger seg oppi nå kommer han med et selvtilfreds sukk 1 Siter
RUB Skrevet 24. Oktober 2022 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2022 fikk ny stor hund og hun elsket denne ved første øyekast La et teppe nedi evt et stort håndkle. Finnes i flere str.❤️https://www.biltema.no/fritid/kjaeledyr/hundeutstyr/hundesenger/hundeseng-2000030744 Siter
Recommended Posts