Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig "biabädd" på Biltema


Recommended Posts

Var innom Biltema på Alna (Oslo) nettopp - der hadde de 70x80 cm hundesenger som ser ut som Biabädd'ene til 189,- stk. De er i sort skai - og så kjempefine ut.

Så nå har jeg en snerrende, snøftende og sprellende liten boston som kan undertegne på at de var "fiiiiine - og bare miiiiine!"

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er jo supert om den holder!;)

Det finnes jo mange biabed kopier rundt omkring og jeg har hørt at mange revner i sømmene osv ganske så fort.Men,de kan jo kanskje holde en stund også;)

Har hatt orginalen i mange år og hjelpe meg de holder virkelig i årevis!Forriga hadde jeg i 10 år den jeg har nå er 6 år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt ekte Biabäddar, men hvis man har en "gnager" så er det jo ingenting som holder... Jeg aner ikke noe om kvaliteten på disse, men jeg håper jo de holder litt i alle fall..

Mine beardiser har aldri vært så opptatt av hundesenger, men jo eldre de blir ser det ut som om de setter pris på å ligge litt mykere. Så blir de brukt, så blir de - hvis ikke får de vente til jeg får en gjeng boston'er - DE setter i alle fall pris på sånt...

LOL

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 12 senger (og titalls hundetepper) til 3 hunder... Det er egentlig for dumt, men når man reiser rundt på konkurranser finner jeg alltid et eller annet kjempekupp!

Du har ikke tenkt på og ha et garasje salg eller noe :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozzy prøvde min og turte ikke gå oppi fordi den er glatt. :P

Leo turte heller ikke gå oppi bia beden sin med engang, tenkte bare fint, det var 700,- ut av vinduet..men nå elsker han den, når han legger seg oppi nå kommer han med et selvtilfreds sukk :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...