borderen Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Jeg har jet-lag og stod derfor opp kl 6. Det tok litt tid før jeg husket at det var EFIT, men her er dagen min i bilder: Det første jeg gjorde etter frokost var å reise på banen og trene lydighet! Så satte jeg igang å rydde låven fordi jeg og søsknene mine skal ha cowboyfest der neste uke Siste rest av lunsjen Hundene er med ut og rydder mer i låven Moren min hjelper til og det er fremgang! Kiter og jeg tok en nap i hengekøya før middag Pakker baggen til jobbuke på hundeleir I kveldinga var det veldig kult lys med tordenskyer i sør-øst og sol i nord-vest. Jeg dro på beitet for å telle kuer og se om noen har tenkt å kalve i nærmeste fremtid Kiter gjeter kuer Vi sier oss fornøyd med dagen 8 Siter
Ganzie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Ser ut som en fin dag dere hadde Og steike for et stilig lys på ku-bildet! Det ble et virkelig vakkert bilde Siter
MegaMarie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Kjempe fine bilder! Likte spesielt godt det av Kiter når han gjetet Så moro med cowboyfest da! Jeg elsker slike tema-fester. Edit: Også fikk jeg lyst på skive med leverpostei! Men jeg har pølser i ovnen, så det blir litt teit å spise nå. Måtte du friste meg? Siter
:)Kine Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Fine bilder! Jeg må si meg enig med Ganzie om det ku-bildet. Og: Jeg sitter og spiser pizza nå, men må faktisk ut på kjøkkenet for å lage meg noen knekkebrødskiver med leverpostei. Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Det var da en fin dag. Og ku bildet var i grunnen det beste. Siter
pippin Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Nap i hengekøya Kiter vokser på meg han.. Er blitt så fin en hund! Siter
Anette Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 ååh,jeg vil også nappe i hengekøya med en hund som ikke går bananas glad Siter
Ingvild Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så flotte bilder! Og koselig dag Tipper det er herlig med hundefylte dager igjen etter fem måneder uten. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Jeg håper du veit hvor heldig du er som kan pusle rundt med dyra hele dagen med bikkjene vandrende i hælene dine. Siter
Kaja Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Du er heldig du! Cowboyfest høres morsmt ut Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Misunner deg stedet du bor, altså. Fine bilder Siter
borderen Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Tusen takk alle sammen! Så flotte bilder! Og koselig dag Tipper det er herlig med hundefylte dager igjen etter fem måneder uten. Jeg har uten tvil blitt bevisstgjort på hvor mye jeg verdsetter å være med hunder! Hunder er rett og slett livet mitt! Jeg håper du veit hvor heldig du er som kan pusle rundt med dyra hele dagen med bikkjene vandrende i hælene dine. Ja, det er grunnen til at jeg ønsker å bli litt lengre hjemme igjen enn bare en sommerferie. Hundene er så lykkelige her ååh,jeg vil også nappe i hengekøya med en hund som ikke går bananas glad Hihi! Kiter er en i overkant rolig kar Siter
Recommended Posts