Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken som dekker å varmer under magen.


Recommended Posts

Voffsen trenger nytt dekken,da det vi har nå ikke egner seg bra nok til henne lengre. Vi skal på fjelltur om ikke så lenge og vil ha noe varmt med som hun kan bruke om det blåser å er surt eller som brukes ute om kvelden som varmer. Hun er korthåret og har lite pels under magepartiet. Har heller ikke noe under ull. Noe som har vært ett problem når man skal finne ett dekken som skal passe etter de ønsker som vil dra mest nytte på voffsens kropp. Hun fryser lett og vil henne skal slippe å tenke på det når vi skal ut på en lengre tur på en ukes tid ca. Har tittet på diverse nettbutikker og har ikke helt følt jeg har funnet noe som har skilt seg mere ut i forhold til andre dekken. Synes de fleste ikke dekker det området som jeg føler er det punktet henne fryser mest. Hun er mellom 5-6 kg og er ikke akkuratt den største voffsen. Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Hurtta tidligere,men var redd det ikke dekket til mere av magen enn jeg trodde. Men har hørt endel positive tilbakemeldinger om det andre sted i dag også,at det varmet godt der. Synes mange av dekkene er så stive i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også frysepinner, og spesielt hun ene blir rosa på bena og under magen når det er kaldt. Eneste jeg har funnet som passer henne perfekt og dekker hele magen og nedover bena er Hurtta sin fleecedress. Den er suveren! Den bruker vi når det er ett par plussgrader og ned til 5-7 minusgrader. Når det er kaldere enn det har jeg ett Hurtta dekken (vanlig) over den igjen.

Ellers strikker jeg en del gensere. Da strikker jeg de så de dekker hele magen ;)

117.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også frysepinner, og spesielt hun ene blir rosa på bena og under magen når det er kaldt. Eneste jeg har funnet som passer henne perfekt og dekker hele magen og nedover bena er Hurtta sin fleecedress. Den er suveren! Den bruker vi når det er ett par plussgrader og ned til 5-7 minusgrader. Når det er kaldere enn det har jeg ett Hurtta dekken (vanlig) over den igjen.

Ellers strikker jeg en del gensere. Da strikker jeg de så de dekker hele magen ;)

117.jpg

Denne synes jeg var utrolig fin. :)Så veldig varm og god ut. Akkuratt noe som er aktuelt,ser den varmer mere på bena også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...