Mari Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Nei huff da! Dette var en trist vending på en gladtråd. Når er det dere skal på ultralyd i dag? Håper det går bra, og om det hjelper så har jeg en god magefølelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Det blir ultralyd på fredag isteden jeg har jo ikke oppdatert, men har snakket med en portugisisk veterinær som sendte meg link til diverse studier og borreliose smittes ikke fra drektig tisper til valpene! Antibiotikaen hun får er også fostervennlig så nå er vi optimister igjen 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Update please! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Alt lever og har det veldig bra! Det var så mye liv der inni, var ikke sjans å ha noe som helst telling, de har blitt så store og aktive! 28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Woohoo :-D nå ble jeg så glad !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Åh,SÅ godt å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 På tide å gjette, eller skal vi vente på røntgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Røntgen bilde kommer om en uke ! Mannen min har drømt om at han så åtte stykker liggende på valpekassen på hans side av rommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Så flott å høre, Lill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Så glad jeg ble nå! Gleder meg til bilder av mange små i valpekassen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Ååh! Jeg gleder meg til å knipe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Oi, her har jeg gått glipp av mye ser jeg...! Men nå er det jo bare å glede seg til å følge med på resten Nesten så man får lyst på collie når man leser her, men bare nesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Alt lever og har det veldig bra! Det var så mye liv der inni, var ikke sjans å ha noe som helst telling, de har blitt så store og aktive! Så deilig og høre Lill Nå gleder jeg meg og kosemose collie babiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så herlig! Blir spennede å se hvor mange det blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Jeg også! Og farger (To muligheter, triolour eller blue merle.) og kjønn, herregud som vi gleder oss nå Det litt rare er at jeg har flere på hannhund listen enn tispelisten.. Ikke at jeg klager på det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Jaa Så bra at alle har det fint der inni! Hvor langt er hun på vei nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Har ikke lest før nå. Men så bra å høre at alt står bra ut med valpene og selvsagt moren også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Hun er 60 dager etter første parring den 5 oktober 48 dager på vei siden første parring. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Nydelige foreldre, jeg er spesielt svak for den vakre tricoloren. Det blir spennende å følge denne tråden utover høsten. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så godt å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Hvor mange står på listen? Jeg tipper 8 valper, 3 tisper og 5 hanner! 5 blå og 3 tricolor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Jeg har vel egentlig ikke i den forstand noe liste. Jeg skriver jo alle interesserte ned, og sender mail/ringer når valpene er født så er de velkommen til oss for å hilse på oss og hunder. Vi har ikke noe "førstemann til mølla" og ingen er sikret valp på noe måte før de har besøkt oss. Men, per dags dato har jeg 15 navn med interesserte på listen, og endel av de vil gjerne holde kontakten videre til vårens kull om det ikke blir noe valp på de denne gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. September 2012 Rapporter Share Skrevet 23. September 2012 Så bra! Gleder meg til å se bilder av søte nurk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts