JailyTina Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jaily har fått opprykk til A-spor! 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Noe så fantastisk! Gratulerer så masse, så flinke dere er! Siter
simira Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Gratulerer! Bra at det er noen som gjør en innsats utenfor utstillingsringen også! Siter
soelvd Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Jaily har fått opprykk til A-spor! Næmmen, er du datteren til Hilde? Grattis! Siter
JailyTina Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Takker og bukker! Utrolig deilig etter måneder med hardtrening på vår største hatøvelse: fremadsending! Gratulerer! Bra at det er noen som gjør en innsats utenfor utstillingsringen også! Takk! Hehe, der finner man hvertfall ikke meg og Jaily! Næmmen, er du datteren til Hilde? Grattis! W00t? You know my mama??? Takk! Siter
soelvd Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 W00t? You know my mama??? Takk! Hehe, ja Sølv Dokka har vært min hjertesten i mange år Og pappaen min leier ut leiligheten hennes Ikke så stor verden, gitt Siter
Gjest Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 ÅÅå gratulerer! Noe sånt er virkelig stort! Siter
JailyTina Skrevet 5. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 Tusen takk alle sammen! Hehe, ja Sølv Dokka har vært min hjertesten i mange år Og pappaen min leier ut leiligheten hennes Ikke så stor verden, gitt Haha, nei så stilig! Trodde ikke det var så noe særlig Vegglifolk på Sonen! Men ja, det er muttern min! Forøvrig helt enig; Dokka er en herlig hest... Siter
soelvd Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 Leenge siden jeg bodde i Veggli Men prøver nå å få med meg en kjøretur med damen når jeg er hjemme. Og ja, herlig hest. Og gal på sine yngre dager Aldri vært borti makan til fjording. Husker jeg hadde henne med på rideleir flere ganger og ofte fikk jeg kommentarer alá "Hvordan TØRR du å ri den hesten?". Haha Aaah. Det var tider, det ;-) Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Siter
L8 L Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 Stort grattis til super prestasjon og masse med lykke til videre! Siter
Recommended Posts