Lillekrapyl Skrevet 11. August 2015 Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 En slik bamse med pipelyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 11. August 2015 Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 Nei desverre får jeg ikke til å reise dit blir litt mye med tre hunder og reise alene på stand 5 meter sporline gummiert 199, 10 meter 279. Farger vi pleier å ha er lilla, rød, rosa, orange, lime, turkis - kan sjekke imorgen hvilke som evnt er igjen Får du in de i vanlig koppellängd också? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. August 2015 Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 Får du in de i vanlig koppellängd också? ja, korrekt antall kommer i nettbutikken imorgen. Skadet meg her om dagen og kom meg ikke i butikken desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt rundsydde halsbånd og seler til hunder med mye pels? Fant noen på ebay men er litt usikker på kvaliteten, nikkelinnhold i metalldeler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt rundsydde halsbånd og seler til hunder med mye pels? Fant noen på ebay men er litt usikker på kvaliteten, nikkelinnhold i metalldeler osv. Noe sånt du tenker på? http://www.alpenschatz.com/Hunter/images/RopeTrainingCollar.jpg Isåfall har Hunter en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 http://www.ebay.com/itm/Rolled-Dog-Harness-Medium-Large-Long-Hair-Breeds-Genuine-Leather-Round/251710511777?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D33025%26meid%3D7cd02d60b85a4dfb9b02bf9c5d6c6984%26pid%3D100033%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D251710511777 Noe sånt, gjerne i lær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Er oppblåsbar krage noe alle dyrleger har inne? Edit: Idiotisk spørsmål. Rettelse: Er oppblåsbar krage noe veterinærkontorer ofte har inne, iht deres erfaring? Nei, de færreste i min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Hvor får man tak i bruskasser og ost/fruktkasser (til smellertrening) - spør på matbutikken eller? Og smellerbane, skulle gjerne hatt det også... Webshopen til spesialsok.no er bare blank, trodde de egentlig solgte sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Hvor får man tak i bruskasser og ost/fruktkasser (til smellertrening) - spør på matbutikken eller? Og smellerbane, skulle gjerne hatt det også... Webshopen til spesialsok.no er bare blank, trodde de egentlig solgte sånt. Bruskasser er det pant på. Andre kasser får du nok gratis(av papp), plasttypen de bruker i enkelte butikker selges på biltema og lignende butikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Bruskasser er det pant på. Andre kasser får du nok gratis(av papp), plasttypen de bruker i enkelte butikker selges på biltema og lignende butikker Aha, takk for svar. Papp går ikke, plastkasser som ikke var nesten helt gjennomsiktige fant jeg ikke på Biltema. Så jeg blir glad for tips og evt. link om noen har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Er disse brukbare? http://www.clasohlson.com/no/Oppbevaringsboks/Pr342616001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Hvor får man tak i bruskasser og ost/fruktkasser (til smellertrening) - spør på matbutikken eller? Og smellerbane, skulle gjerne hatt det også... Webshopen til spesialsok.no er bare blank, trodde de egentlig solgte sånt. Webshopen har vist problemer for tiden sa stig. Men bane kan man snekre selv om man har et borr, også er det ostekasser - her fungerer mye rart som finnes på biltema, jula etc. bruskasser kjøper man som regel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Er disse brukbare? http://www.clasohlson.com/no/Oppbevaringsboks/Pr342616001 Dessverre ikke, må være hull så de kan lukte lettere - men ikke så mye hull at man ser under hvilken det de lukter er plassert. Skal ikke være lett. Helst sånne; https://solvt.files.wordpress.com/2015/02/smeller-ostekasse3.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Webshopen har vist problemer for tiden sa stig. Men bane kan man snekre selv om man har et borr, også er det ostekasser - her fungerer mye rart som finnes på biltema, jula etc. bruskasser kjøper man som regel Aha, mulig det blir fikset etterhvert da Skal lete litt mer på de sidene, har ikke funnet noe enda. Kan man kjøpe bruskasser fra matbutikk, eller hvor ellers kan det kjøpes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Aha, mulig det blir fikset etterhvert da Skal lete litt mer på de sidene, har ikke funnet noe enda. Kan man kjøpe bruskasser fra matbutikk, eller hvor ellers kan det kjøpes? jeg hadde sjekket finn osv jeg. Jeg lærte hundene å søke på alt mulig i huset, så slapp jeg å bruke bruskasser tok mye mindre plass. (har et glass med en te pose og bommull i også bare gjemmer jeg biter av bomull rundtomkring). Er forøvrig både forslag til hvordan man lager søksbane og rondell her og her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt rundsydde halsbånd og seler til hunder med mye pels? Fant noen på ebay men er litt usikker på kvaliteten, nikkelinnhold i metalldeler osv. Jeg lager halsbånd og kan nok lage sele også til deg http://facebook.com/arivo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Vanntett underlag til vann- og matskåler? Sånn før vi får vannskade på vegg og gulv... Gjerne noe med litt oppkanter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Vanntett underlag til vann- og matskåler? Sånn før vi får vannskade på vegg og gulv... Gjerne noe med litt oppkanter Hunter har en fantastisk en! Kan kjøres i oppvaskmaskin, lagd av silikon.http://www.hunter.de/en/our-collection/unterkategorien/ext/2611011/4/0/14775365/Food%2Bbowl%2Bbase%2BSelection.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 @Ozzy Akkurat noe sånt noe ja. Hvem kan ha de/ta de inn rundt Bergen tro?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 @Ozzy Akkurat noe sånt noe ja. Hvem kan ha de/ta de inn rundt Bergen tro?? Alle som fører Hunter. ikke kjent med dyrebutikker i Bergen desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 @Ozzy Akkurat noe sånt noe ja. Hvem kan ha de/ta de inn rundt Bergen tro?? Dyrebutikken på Lagunen fører Hunter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Takk Arielle, men jeg fant ut at Hunter har akkurat det jeg så etter! Blir uansett ikke før valpen er nesten utvokst :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Dyrebutikken på Lagunen fører Hunter Takk! Da kan jeg kjøre innom etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Rukka form sele i turkis? Har snart letat ihjäl mig utan att hitta någon som säljer de i den färgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Rukka form sele i turkis? Har snart letat ihjäl mig utan att hitta någon som säljer de i den färgen http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=123457496&prodid=53799(flere størrelser på siden). Åh, så nå at de ikke hadde på lager... Sorry. Men jeg hadde gått innom en Tropehagenbutikk, om du har det i nærheten (evt. ringt) og spurt om når de får det inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts