roxie88 Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Kreativhund.no har Silver Shade Mesh på lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Har drevet å tenkt på å investere i kjølematte/madrass/liggeunderlag til pelsen. Noen som har erfaring og kan anbefale noe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Å, det hadde vært supert å få fra dere Håper prisen er grei Priser 2,1 meter * 2,4 meter - 7*8 - 499 2,1 meter * 3 meter - 7*10 - 549,- 2,1 meter * 4 meter - 7*14 - 699,- 4,2 meter * 6,4 meter - 14*21 - 1999,- Har drevet å tenkt på å investere i kjølematte/madrass/liggeunderlag til pelsen. Noen som har erfaring og kan anbefale noe bra? Vi har kjølematter på vei inn igjen som holdt i fem-seks dager, fungerte veldig fint. Vi har nå 7*8 og 7*10 på lager og får de andre fortløpende inn http://www.canider.no/home/197-silvershade-mesh.html 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde. Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde. Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? Disse kan kanskje være noe? http://outletzoo.mystore3.no/products/kobbel-i-webb-med-refleks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Kjempegode http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel/kobbel-i-webb-200-cm-18-mm Tåler 50 kg som trekker som et ******* også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som har forslag til et godt kobbel (ikke lær) som er godt og mykt å holde i og som tåler 25 kg som trekker som et *******? Helst et man kan finne i flere farger. Isak har nå Hurtta sitt lyseblå kobbel fra den gamle serien, og jeg liker det så godt fordi det er bredt og har holdt han i flere år nå, og det er ikke vondt å holde i om han trekker, for jeg får et godt tak med hånda. Bris har dette fra Hurtta og det er tynt, smalt og stivt og kjempevondt å holde i selv om han trekker minimalt, virker som de også bare finnes i en bredde. Hvordan er disse til Hurtta som er ensfargede? Ser de er smale, men hvordan er de å holde i? Er de stive og harde i stoffet? Og holder de en sterk hund? Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3Jeg synes disse er veldig holdbare, men det er ikke behagelig i lengden når hunden drar. Må bytte hånd ofte hvis vi går langt. Fikk mista det i saltvann på tur en dag, fikk nesten gnagsår på vei hjem. Jeg har enkel flette, kanskje det har noe å si. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Kjempegode http://utstyrtilhund.no/produkt/kobbel/kobbel-i-webb-200-cm-18-mm Tåler 50 kg som trekker som et ******* også Disse er kjempe gode kobbel, anbefales virkelig. Jeg synes disse er veldig holdbare, men det er ikke behagelig i lengden når hunden drar. Må bytte hånd ofte hvis vi går langt. Fikk mista det i saltvann på tur en dag, fikk nesten gnagsår på vei hjem. Jeg har enkel flette, kanskje det har noe å si. Jeg syntes også at disse blir vonde å holde i når hunden drar, siden de er såpass stive. Dersom du syntes de nye kobblene til Hurtta er vonde å holde i når de drar,så vil du nok syntes at de også er vonde siden de er såpass stive. Jeg ville gått for de som @yurij har linket til, de er kjempe gode å holde i og tåler at hunder drar som et lite hel** Ellers så har du Mr kobbel, de er også veldig gode og holder kjempe godt, du kan også binde det rundt livet siden det har kroker, vet at veldig mange frilufts og hundekjørerfolk bruker disse pga holdbarhet og lett å feste rundt livet dersom man trenger det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Takk for tips folkens! Må nok gå for det @yurij eller @ linket til Skulle gjerne hatt et fra deg Arielle, men jeg tror ikke de er noe gode å holde i når Isak trår til. Ser for meg sår hud og vannblemmer... Jeg blir helt gal når ting ikke matcher, så håper jeg kan finne noe annet utstyr jeg liker som det kan passe til Ser så rotete ut når halsbånd er en ting, sele noe annet osv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 http://www.dyresjappa.no/products/kobbel-kennel-neopren2 Jeg synes dette er veldig godt. Godt å holde i, og tåler 34 kg heseblesende schäferhannhund i sin beste alder. Skal jeg ha ekstra godt grep, så bruker jeg gummiert kobbel/line, og skal jeg ha kort line og høy kontroll, så bruker jeg ezy dog sitt kobbel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 De har jeg sett på, fine farger! Godt å høre at det er godt å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i butikk/nettbutikk? Jeg ser de har den på petster.no. Er det noen som har erfaring med den nettbutikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tåler lett 100kilo, gode å holde i selv for min 40kg hund som kan det å dra. Du får velge akkurat den/de fargene du ønsker. Et par dagers leveringstid(håndlagt) og den lengden du måtte ønske. 200kr Bruker kun de i dobbel flette selv og det e faktisk en del av mine venner som nå har fått meg til å lage tøyler og leietau til hest av disse og de er kjempe fornøyd! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.433332520088204.1073741829.254827681272023&type=3 Har sluttet å bruke mine da det gjorde bare vondt å holde i med hunder som dro osv. Fungerte bra på dilte hunden.. http://www.dyresjappa.no/products/kobbel-kennel-neopren2 Jeg synes dette er veldig godt. Godt å holde i, og tåler 34 kg heseblesende schäferhannhund i sin beste alder. Skal jeg ha ekstra godt grep, så bruker jeg gummiert kobbel/line, og skal jeg ha kort line og høy kontroll, så bruker jeg ezy dog sitt kobbel. fornøyd med ezy dog koblene? Veldig glad i rok straps koblene også. Strikk er kjekt med corgi bulldozer :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt tjenestedekken med egenbrodert tekst, utenom kifani? Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 fornøyd med ezy dog koblene? Veldig glad i rok straps koblene også. Strikk er kjekt med corgi bulldozer :-P Ja, jeg liker veldig godt ezy-dog kobbelet. Har det lengste med strikk, og bruker det alltid på utstilling og andre steder der jeg trenger god kontroll og kort kobbel. "Traffic control"-håndtaket er gull, da kan du bare dra med deg hunden gjennom folkemengder/hundetette områder. Veldig godt håndtak på dem også. Har et ROK-strap kobbel også, men det har jeg ikke brukt noe særlig ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i butikk/nettbutikk? Jeg ser de har den på petster.no. Er det noen som har erfaring med den nettbutikken? Her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt tjenestedekken med egenbrodert tekst, utenom kifani? Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Søk opp Arkoz hundeutstyr på fb, jeg kjøpte til Lykke derfra og er godt fornøyd. Kommer til å bestille til Harly derfra også Bilder her: http://hundesonen.no/forum/topic/63507-noen-som-vet-hvor-jeg-faar-kjoept-traaden/?p=1744570 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Takk for tips folkens! Må nok gå for det @yurij eller @ linket til Skulle gjerne hatt et fra deg Arielle, men jeg tror ikke de er noe gode å holde i når Isak trår til. Ser for meg sår hud og vannblemmer... Jeg blir helt gal når ting ikke matcher, så håper jeg kan finne noe annet utstyr jeg liker som det kan passe til Ser så rotete ut når halsbånd er en ting, sele noe annet osv Vi linket til samme kobbel fra samme merke, bare at de jeg linket til hadde refleks på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Ja, jeg så det, var forskjell på lenge/bredde og refleks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 For noen år siden kjøpte jeg et ekstra slitesterkt lærkobbel på dyrebutikken. Det kunne justeres i tre lengder, og det var to lag med lær, og et annet stoff imellom læret som gjorde det ekstra slitesterkt. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe sånt på nett? Også minns jeg at noen en gang anbefalte potesokker som trekkhunder bruker, de skulle sitte bra på og være enkle og bruke. Noen som vet hvor jeg finner det på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt tjenestedekken med egenbrodert tekst, utenom kifani? Sent from my ST27i using Tapatalk 2 CM Design. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Hundeseng i heltre eller flettet kurv? Hund på ca 23 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 CM Design. Nei, de har sluttet med tjenestedekken. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Nei, de har sluttet med tjenestedekken. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Ah, ok, bare sett de hadde det tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts